تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا

تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی

محمد حسین جعفریان
۱۱:۱۸ ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا

تا ۱۰ سال پیش زمانی که سخن از برترین شرکت سازنده کنسول می آمد همه به یاد کمپانی بزرگ نینتندو می افتادند. هیچ کس فراموش نمی کند که تا پایان نسل هفت کنسول های نینتندو با تمام مشکلاتشان به علت نو آوری هایی که داشتند همواره محبوب بودند. به طور که فروش کنسول WII بسیار بیشتر از کنسول های نسل هفتم سونی و مایکروسافت بود. اما این شرکت با اقدامی غلط و عجولانه کنسولی که همه آن را بین نسلی می نامند با نام WII U عرضه کرد. از همان ابتدا مشخص بود که این کنسول در برابر سونی و مایکروسافت شانسی ندارد. بعد از آن نینتندو به جای ساخت بازی های تازه و عالی که عده ای را به این کنسول جذب کند فقط تکرار مکررات کرد و عناوینی مشخص را دوباره و به شکل های مختلف ساخت. این شرکت از روش های قدیمی خود استفاده کرد و نتیجه اش چنین شد. نمی گوییم ماریو زندگی گیم را آغاز نکرد! بدون شک این شخصیت دیوانه وار این کار را کرد اما دیگر انقدر مانور دادن هم ندارد. نینتندو فقط یک عیب دارد: “آن ها در گذشته زندگی می کنند.” گذشته ای که ماریو به تنهایی باعث خرید کنسول ها بود. نه حالا که برترین بازی ها نیز دلیل محکمی برای خرید یک کنسول نیستند…

امسال هم به مانند سال گذشته نینتندو کنفرانس رسمی برگزار نکرد. آن ها تمام کارها امسال خود را در یک رویداد آنلاین یا Digital Event نمایش دادند. نمایشی که همان طور که انتظار می رفت جلوه خاص و چیزی برای ارائه نداشت. درست است که بازی هایی با همان سبک معروف خودشان با زیبایی تمام نشان دادند ولی بدون شک تا حدی نبودند که بخواهد در برابر حریفان بزرگی چون مایکروسافت و سونی ایستادگی کنند. هم اکنون به بررسی کامل این شبه کنفرانس می پردازیم.

nintendo logo

نام شرکت: Nintendo

نوع کنفرانس: Digital Event

زمان :سه شنبه ۲۰ خرداد ساعت۲۰:۳۰ به وقت تهران

آغاز

زمانی که این کنفرانس آنلاین پخش شد همه منتظر بودند تا ببینند آیا این شرکت چیز جدیدی برای ارائه دارد یا خیر اما از همان ابتدای مراسم مشخص می شود که مدیران نینتندو می خواهند با روش های همیشگی خود نمایش های خوبی داشته باشند. بازهم ماریو. آری همان ابتدا سازنده عنوان Super smash bros به روی صحنه می آید تا در رابطه با این بازی سخن هایی بگوید. بعد از حضور ایشان گیم پلی جذابی از بازی پخش شد و طرفداران چنین سبک هایی را راضی کرد. در  این بازی اغلب قهرمانان Nintendo از اژدهای کوچک گرفته تا شخصیت اصلی بازی Zelda دیده می شوند. بازی گیم از یک پلی شاد بهره می برد. نمی گوییم بازی زیبا نیست اما باز هم نینتندو هیچ تفاوتی نکرده است.

123

این عنوان برای هر دو پلتفرم Wii U و ۳DS عرضه می شود. این عنوان به صورت مبارزه ای بین تمام شخصیت هاست و البته برای هر کدام از آن ها مراحل جالب و خاصی در نظر گرفته شده است. بازی تریلر های زیادی دارد که می توانید تمام آن ها در آدرس رسمی سایت بازی مشاهده کنید.

از نکات قابل توجه این بخش کنفرانس نشان دادن قابلیت های جدید WII U بود که توسط مدیر شرکت نینتندو به نمایش گذاشته شد. در حقیقت با استفاده از این بازی یک سری قابلیت های جدید که با آپدیت های جدید عرضه می شوند معرفی شد.

بعد از این بخش یک تاریخچه از تمام نسخه های Mario به نمایش گذاشته شد و بعد از آن یک عنوان جدید به نام yoshi’s new island معرفی شد. این عنوان یک بازی سرگرم کننده با طراحی هنری و کارتونی زیباست که برای کنسول دستی این شرکت یعنی ۳DS ساخته می شود. این عنوان دارای محیطی جذاب است که با کانوا ساخته شده و یک عنوان پلتفرمر بسیار جذاب به شمار می رود. شما در این بازی در هر بخش راه دشمنان متفاوتی دارید و می توانید با استفاده از انواع روش ها آن ها را نابود کنید. Youshi یک شخصیت لاک پشت است که همواره یک دوست خوب ماریو به شمار می رفت. از جالبترین بخش های تریلر پخش شده این عنوان این بود که شما می توانستید با استفاده از کانوا دشمنان خود را ببندید و آن ها را با یک پرش له کنید.

21312312

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت HD

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت SD

بعد از آن نوبت به نسخه جدید و فوق العاده سری Legend of zelda  رسید. عنوانی که این بار با کیفیت Hd پایش را بسیار فراتر از نسخه های گذشته گذاشته است و این بار یک گیم پلی ۳ بعدی عالی را ارائه می دهد. فقط سخنان سازندگان بازی و تصاویر یک نمایش کوچک کافی بود تا همگان تحت تاثیر قرار بگیرند. به جرئت می توان گفت که این عنوان اولین و از معدود عناوین نینتندو است که لایق رقابت با بازی های بسیار بزرگ به نظر می رسد. این بازی در سال پر بازی یعنی ۲۰۱۵ برای کنسول WII U عرضه می شود.

این فقط یک تصویر هنری است تریلر بازی را باید مشاهده کنید تا نسخه جدید را درک کنید

بعد از این عنوان نوبت به نسخه دوم bayonetta رسید که قرار است به صورت انحصاری برای WII U عرضه شود و عنوانی خوب به شمار می رود. این عنوان با پخش یک تریلر جدید و باکس آرت رسمی خود در این کنفرانس کاری کرد که بسیاری تحت تاثیر آن قرار گرفتند. در پایان نیز اعلام شد که این عنوان در اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد. این عنوان از یک گیم پلی جذاب بهره می برد که می توانید آن را در تریلر جدید آن شاهد باشید.

دانلود تریلر جدید  با کیفیت بالا

دانلود تریل جدید ر با کیفیت پایین

Hyrule Warriors نام یک عنوان جدید Hack And Slash است که با در نظر گرفتن عناصر سری Zelda در حال ساخت می باشد. Omega Force مسئول ساخت این عنوان است. در این عنوان می توان به جای شخصیت اصلی شخصیت های مختلفی مانند خود Zelda و … و … را قرار داد. بازی در یک فلمرو خیالی جریان دارد و از گیم پلی جالبی بهره مند است.

باکس آرت رسمی این عنوان

باکس آرت رسمی این عنوان

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت HD

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت SD

حالا نوبت به این موجود کوچک و صورتی یعنی kirby رسید تا نسخه جدید خود را بر روی WII U نمایش دهد. بازی از نظر کیفیت گیم پلی و طراحی هنری پیشرفت های جذابی کرده است. هنوز هم این عنوان از گیم پلی جذاب خود بهره مند است و طرفداران خویش را دارد.

باکس آرت رسمی این عنوان

باکس آرت رسمی این عنوان

عنوانی دیگر سبک عناوین قدیمی به نام InSanitys BLADE نمایش داده شد که به حالت نوستالژیک انسان را به یاد گذشته می اندازد. عنوان در سبک همیشگی این نوع عناوین قرار دارد و در مکان های مختلفی اتفاق می افتد. یکی از مکان هایی که مراحل بازی در آن جریان دارد سفینه های جالبی است که در آن باید به نبرد با روبات ها پرداخت.

art insanitysblade

اگر عنوان Super Mario 3D را در یاد داشته باشید بدون شک Captain Toad که یکی از شخصیت های جذاب این عنوان بود را به یاد دارید. حال شرکت نینتندو از این شخصیت جذاب عنوانی تازه و مخصوص به شخص او به نام Captain Toad Treasure Tracker را ساخته است. گرافیک هنری بازی جدا از زیبایی بسیار جذاب است و کیفیت بالایی دارد به طوری که شما تک تک حالات صورت چهره های شخصیت ها را درک می کنید. برای مشاهده گیم پلی این عنوان کافی است تریلر آن را مشاهده کنید.

captain toad treasure tracker screen 6

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت HD

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت SD

mario maker جدیدترین عنوان از سری ماریو بود که در این کنفرانس اینترنتی معرفی شد. این بار نینتندو کاری بسیار بزرگ کرده است. شما می توانید مرحله خود و دنیای خود را خودتان طراحی کنید. این عنوان یکی دیگر از انحصاری های WII U است. شما می توانید تعدادی نامحدود از وسایل را در محیط قرار دهید و آن را هر طور که می خواهید شکل دهید. با سکه هایی که به دست می آورید وسایل جدیدتری آزاد کنید و از همه آن ها لذت ببرید. می توانید برای مشاهده کامل گیم پلی این عنوان به تریلر بازی مراجعه کنید.

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت HD

دانلود تریلر این عنوان با کیفیت SD

splatoon نام آخرین عنوانی است که در این کنفرانس معرفی شد. این بازی در محیطی رنگارنگ جریان دارد و هر دو دید اول شخص و سوم شخص را دارا می باشد. گیم پلی بازی در نوع خود خیره کننده و جذاب است. در بازی توانایی مولتی پلیر بازی کردن وجود دارد و وسایل مختلف نیز این محیط را جذاب و جذابتر می کند.

splatoon

در پایان این رویداد اینترنتی نیز مدیران مختلف شرکت نینتندو در رابطه با پیشرفت هایی که با آپدیت های جدید حاصل می شود سخن گفتند و قابلیت های عالی WII U را بیان کردند. تمام این ها را اگر کنار بگذاریم متوجه می شویم که این شرکت در همان نسل های قبلی باقی مانده است و در تمام کنفرانس های خود فقط یک سری بازی انحصاری با جنبه سرگرمی را معرفی می کند. در جذابیت این بازی ها شکی نیست و بدون شک WII U برترین کنسول برای عزیزان زیر ۱۰ سال است اما… اما بدون شک نینتندو نسل هشتم را فقط می گذراند و در آن هیچ موفقیت بزرگی کسب نمی کند و تنها راه برگشت او سرمایه گذاری جدی بر روی نسل بعدی و درس گرفتن از اشتباهاتش است. از آینده بی خبریم اما بدون هیچ شکی نینتندو در این نسل شانسی ندارد و صرفا می تواند همین چند بازی FUN را عرضه کند. شاید در نسل بعدی این شرکت به اوج قدرت خود بازگردد. البته فقط شاید…

دانلود کنفرانس 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mariustaker گفت:

    این کنفرانس خیلی خوبی بود نسبت به قدیم چون سه تا انحصاری جالب داشت یکی devil third و bayoneta و zelda خیلی خوب بودن

  • mohammadjaleh گفت:

    (اما بدون شک نینتندو نسل هشتم را فقط می گذراند و در آن هیچ موفقیت بزرگی کسب نمی کند و تنها راه برگشت او سرمایه گذاری جدی بر روی نسل بعدی و درس گرفتن از اشتباهاتش است.)
    نمی دونم کی این حرفا رو زده ولی خیلی تند رفتی مگه هیچ کس می دونست wii چیه ولی آخرش همین کنسول کلی فروش کرد تازه همین دو تا بازی zelda و mario واسه خودش برابر با تمام انحصاری های مایرو هستش
    آخر سر این شرکت با همین روش های قدیمی موفق تز از دو شرکت رقیب می شه
    لطفا یکم تحلیل کنین نه اینکه پیش گویی کنین

    • دوست عزیز بنده قضاوتی نکردم…
      اما کافی است به وضعیت فعلی دنیای گیم نگاه کنید تا این رو دریابید…
      نینتندو بازی های خوبی میده اما به هیچ عنوان بازی های بزرگی نمیده…
      من به شخصه طرفدارای هیچ جا رو نمی کنم و هر جایی عالی باشه خب عالیه و من حرفی نمی زنم…
      اما وضعیت فروش و مشکلات و … و… را اگر مشاهده کنید به راحتی می فهمید که واقعا شانس بزرگی نداره. مگر این که یه معجزه کنه…
      این ها برای این که خرج اضافی نکنن کنفرانس نمی زنن و میان نمایش اینترنتی میدن…
      بنده هم باز تاکید می کنم که قضاوتی نکردم ولی شرایط این رو نشون میده…
      همین.
      امیدوارم ناراحت نشده باشید. چون بنده قصدی نداشتم… :yes:

      • mohammadjaleh گفت:

        اگه قضاوت نمی کردی من حرفی نمی زدم ولی اصلا پیش گویی کردی این شرکت قبل از اینکه میکرو و سونی وارد اینجور رقابت ها بشن بوده قبلا رقیب های خیلی بزرگی داشته ولی از اونا فقط جنازه های سگا و آتاری باقی مونده نتیندو با هر تغییر و تحولی سازگار بوده و الانم کنسولش بیش تر از xbox one فروخته و سهم عظیمی با فروش ۳ds داره نتیندو شاید بازی های که معمولا ساخته می شه رو نسازه اما همیشه تعریفی جدیدی از بازیسازی داشته

        شما با این حرف هات کل شرکت نتیندو با اون عظمت و پیشینش زیر سئوال بردی فکر کردی بعد از این همه مدت اینا بلد نیستن چجوری باید تجارت کنن
        همین اتفاقات واسه کنسوی wii هم افتاده بود و بازی های زیادی براش نیومد ولی آخرش چی شد
        درضمن نتیندو حدود ۹۰ درصد از بازار ژاپن و کشور های شرقی رو داره این شرکت خیلی بزرگ تر از اوناست که شما فکر می کنین

      • batavm گفت:

        اشتباه میکنی که میگی نینتندو بازی خوب میده ولی بازی بزرگ نمیده و این حرفت خنده داره…
        اول از همه بگم که بازی از سرگرمی جدا نیست و بازیهای نینتندو سرگرمی محضه…
        مثلا میفرمایید SUPER MARIO GALAXY بازی بزرگی نیست؟
        The Legend of Zelda بازی بزرگی نیست؟
        Super Mario 3DWorld بازی بزرگی نیست؟
        Mario Kart7 بازی بزرگی نیست؟پر از خلاقیت و ایده های ناب نبود؟
        از Mario kart 8 چیزی دیدی؟
        Kirbys Epic Yarn حلاقیت محض نیست؟
        Donkey Kong بازی بزرگی نیست؟
        Xenoblade Chronicles چطور؟
        Pokémon ها چطور؟
        Animal Crossing ها چطور؟
        New super Mario Bros ها؟
        Super Smash Bros. Brawl چطور؟
        مترویدها چطور؟

        اصلا ملاکتون برای بازی بزرگ چیه؟گرافیک؟داستان؟گیم پلی؟
        مثلا اگر یک بازی گیم پلی محض باشه ولی به اقتضای سبکش داستان پیچیده روایت نکنه یعنی بزرگ نیست؟
        یعنی اگر یک بازی بهترین گرافیک رو داشته باشه همه چیز تمومه و میشه گفت بهترین بازی است؟
        شما wiiu رو کنسول بدی میدونی به خاطر اینکه میگی بین نسلی هست.این چیزی که میگی یعنی غیر مستقیم داری میگی کنسول ضعیفه.یعنی داری میگی گرفیکش پایینه.یعنی گرافیک همه چیز هست؟تا اونجایی که من میدونم گیم پلی مهمترین قسمت یک بازی است هر چند داستان هم در بعضی از سبک ها به همون اندازه مهمه و گرافیک هم قطعا لازمه کار هست ولی همه چیز نیست.
        اینم بگم که گرافیک بازی های نینتندو پایین نیست بلکه فانتزی هست…

  • __viper__ گفت:

    برای گیمفا متاسفم با این تحلیل کل نینتندورو زیر سوال بردید

    • نینتندو رو زیر سوال نبردیم دوست عزیز!
      وضعیت فعلی همین هست…
      از واقعیتم ابایی نیست…
      واقعیت هم اینه که فعلا وضع خوبی نداره این شرکت. من کار به چند سال پیش ندارم…
      سعی کردم بر اساس اطلاعات حرف بزنم و امیدوارم ناراحت نشده باشید…
      درست قضاوت کنید :yes:

  • eljugador گفت:

    جناب جعفریان خسته نباشید
    ولی واضحا اطلاعات شما راجب شرکت و بازیهای نینتندو مقداری کم است
    تاکید جنابعالی روی ضعف دو سه ساله اخیر نینتندو هم کمی کلیشه ای شد از اواسط متن
    خصیت اول بازی زلدا !!! هم اسم داره اسمش لینکه !

  • batavm گفت:

    فکر میکنم از نظر محتوا کنفرانس سونی و نینتندو از همه بهتر بودند چون هر دو عناوین خوبی معرفی کردند هر چند تعداد انحصاریهای نینتندو بیشتر بود.
    ضمنا نویسنده گرامی کلا حرفی از بازیهای eshop نزد…
    نظر اصلیم هم در دست بررسی هست.

    • نظر اصلیتون رو که بنده هر چی گشتم ندیدم که بخوام تایید کنم منتشر شه…
      به علاوه بخش eshop در پایان کنفرانس به صورت کلی گفته شد و یه سری عناوین معرفی شد.
      ما هم که حرفی نزدیم هر چی نوشتم از روی اطلاعات بوده. بنده هم تعصبی ندارم که بی خود جایی رو بکوبم…
      امیدوارم لذت برده باشید :yes:

      • batavm گفت:

        اخیرا گیفا گند زده چون ۱۰ خط نوشته های کاربرش رو که براش وقت گذاشته و توش یه نقد مختصری از سایت داشته تایید نمیکنه…
        متاسفم برای گیمفایی که به خیلی ها معرفیش کردم ولی حالا فقط اون نظراتی رو تایید میکنه که دوست داره…
        شما هم حتما اطلاعی از نینتندو و بازیهاش نداری که این کنسول رو برای افراد ۱۰ ساله میدونی و قطعا نمیدونی که اگر کسی کنسول نینتندو میگیره برای ماریو و زلداست.گفته بودم ۸۰ درصد اونهایی که wiiu گرفتن برای همین عناوین بوده و ۸۰ درصد اونهایی که wii داشتند و wiiu نگرفتند هم به خاطر این نگرفتند که هنوز عناوینی مثل kirby معرفی نشده بود و هنوز خیلی از اونها منتظر متروید و super Mario galaxy 3 روی wiiu هستند.
        گفته بودم اگر ۱۰ تا خدای جنگ هم معرفی میشد میتونست تاثیر kirby یا یوشی ای که معرفی شد رو روی آینده کنسول بگذاره چون خریدار کنسول نینتندو از نینتندو همینها رو میخواد نه اونایی که تو ذهن شماست.
        اون بازی یوشی هم که معرفی شد Yoshis Wooly World بود که انحصاری روی wiiu عرضه میشه و اونچه شما گفتید چند وقت پیش روی ۳DS عرضه شد.

        • آقا من بد شما خوب…
          به علاوه اگر قرار بود این جوری که شما می گید باشه این نظرتون نباید تایید می شد مگه نه؟
          :no:

          • batavm گفت:

            حرف بد و خوبی نیست.
            شما خودتون هم دارید میگید که اطلاعاتم در مورد نینتندو زیاد نیست.
            من حرفم اینه که شما مجبور نیستید در رابطه با شرکتی که اطلاعات زیادی ندارید پیشبینی کنید…
            یه نگاه به فروش ۳DS و DS و Wii بنداز متوجه میشی که اگر نینتندو ۱۰ تا کنسول دیگه هم بسازه و نفروشه بازم به مشکلی بر نمیخوره و اینکه تو یکی از کامنتها گفتی پول خرج کنفرانس نمیکنن برای این نیست که پول ندارن بلکه برای اینه که میخواد همه جا متفاوت باشه…
            شما وضع PS3 رو یادت هست موقع عرضه که چی شد؟کلی عقب بود ولی از XBOX360 جلو زد.یک نسل یکی دو سال نیست.یک نسل خیلی بیشتر از اینهاست و حتی با شروع نسل جدید بازم نسل قبلی ادامه داره…
            موفق باشی…

          • batavm گفت:

            راستی اون کامنتم رو هم شما باید پیدا کنی که نوشته بود در دست بررسی…

  • محمد با این مقمده ای که نوشتی بد حال کردم.

    نیننتندو کاملا توی گذشته گیر کرده و نمی خواد به نسل جدید بیاد. عاقبت نینتند هم عاقبت نوکیا میشه و زمانی که آندروید اومده بود به همون سیمبین چسبیده بود. الآن متاسفانه یه جوی بین منتقدای اون ور هست که “هر کی نینتندو باز باشه گیمر حرفه ای هست و اینجور داستانا” به خاطر همین جو هم نینتند زنده مونده وگرنه نینتندو خیلی وقته مرده

  • Dr.No گفت:

    Nintendo بازی خوبی نمیده ؟ به شخصه PC Gamer هستم ولی بهترین بازی نسل هفتم متعلق به همین شرکت هست .

    • من نوشتم در نسل هفتم ضعیف بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      دوست عزیز شما دقیق بخونید بهتره! من حرفم برای نسل هشتمه!

      • mohammadjaleh گفت:

        نسل هشتم که هنوز شروع نشده ولی شما به بازی های super mario 3d و The Legend of Zelda:
        A Link Between Worlds نگاهی بندازین می فهمین که آیا ضعیف بوده یا نه حالا این واسه اول نسله قطعا با اومدم نسخه ی جدید زلدا و ماریو به اضافه bayonetta 2 بهتر از اینم می شه

        • خوبه که نوشتم این ۲ تایی که نام بردید از بازی های خوب محسوب می شند…
          بنده هم مشکلی ندارم ولی تروخدا متن رو کامل بخونید و بعدش قضاوت کنید دوست عزیز. آقا من مگه دشمنی دارم…؟
          😉 :yes:

          • mohammadjaleh گفت:

            بازی خوب نه بازی عالی عزیزم
            شما کل مطلب رو داشتی از کنفرانس می گفتی ولی اون سه خط آخر که نتیجه گیری بود واقعا بد بود انگار یک گیمر عادی که فقط بازی های COD و AC بازی می کنه نوشتتش

          • batavm گفت:

            اتفاقا من متون رو خیلی خوب میخونم چون نمیخوام مدیون کسی بشم.
            شما نگفتی روی wiiu بازی خوبی عرضه نشده که میگی بحثم نسله هشتمه…
            بلکه تو یکی از کامنتها گفتی:
            نینتندو بازی های خوبی میده اما به هیچ عنوان بازی های بزرگی نمیده…

            این جمله ات به کل عملکرد نینتندو حتی تو چند نسل پیش بر میگرده نه نسل هشتم چون داری در مورد نینتندو صحبت میکنی…
            فقط یه سر به متاکریتیک و gamerankings بزن تا متای بازیهای نینتندو رو ببینی که همین الآنم wiiu بازی های با متای بالای ۸۵ اش بسیار بیشتر از دو شرکت رقیب تو نسل هشتم هست.(به نسل قبل کاری نداریم که نینتندو بازیهای شاهکار فراوانی عرضه کرد)

  • mohammadjaleh گفت:

    نتیندو بازی های درست می کنه که بیشتر واسه بچه ها به نظر می رسه و تو ایران طرفدار زیاد نداره ولی این دلیل نمی شه چنین شرکتی رو تو یه سایت رسمی تکه تکه کنین
    سیاست ها نتیندو همیشه عجیب بوده و برای خیلی ها غیر قابل فهم ولی جواب داده

  • mohammadjaleh گفت:

    من نمی دونم با چه جرئتی یه گیمر می تونه بگه نتیندو بازی های بزرگی نمی ده
    من فکر می کنم چون نتیندو در ایران طرفدار نداره بعضی از تحلیل گرا که من واقعا عذر می خوام ولی فکر نمی کنم تحلیل گر باشن فکر می کنن می تونن هر چی به این شرکت بزرگ بگن و حتی روندی که نتیندو ۱۰ سال باهاش موفق بوده رو راه تاریکی و ناکجا آباد بدونن

  • batavm گفت:

    با تمام کامنت هاتون موافقم ولی با این مخالفم که بازیهای نینتندو بچگانه است.واقعا اینطور نیست.

  • لامصب در کمال سادگی یه بازی معرفی میکنه متای ۱۰۰ یا ۹۹ یا ۹۸ و … اینا میگیرن ! …. سونی و ایکسی برن یاد بگیرن ! :yes: :yes: :yes: :yes:

  • بنده اگر در مقاله حرفی زدم که کسی ناراحت شده عذر میخوام…
    وضعیت فعلی چیزایی که نوشتم رو نشون میده! نه پیش بینی!

  • سزار گفت:

    هنوزم نسل بازیای فانتزی منقرض نشده :no: :no: :no:
    در کل کنفرانسش ارزش دیدن نداره :no: :no: :no:

  • فرق چی گفت:

    نینتدو =اشغال
    بااون بازیای بچه گونش جلو بچه ۲ساله بزاری قهرمیکنه
    کنسولیکه بهترین بازیش قارچ خورباشه شل کن روش بره!!!!

    • moloch گفت:

      :rotfl: وای چه جوک بامزه‌ای گفتی. بفرست برا شبکه نسیم با اسم خودت بخوننش! :rotfl:

    • batavm گفت:

      خنده ام میگیره از صحبت های کسانی که خودشون رو گیمر میدونن ولی ذره ای از بازی سر در نمیارن…
      گیمرهایی که با دیدن یه گرافیک ناب چشمشون چهارتا میشه و اون بازی رو بازی سال معرفی میکنند واقعا لایق صحبت کردن نیستند چون تکلیفشون روشن هست.
      شرم آور هست کسی که حتی اسم رسمی یه بازی رو نمیدونه میاد در مورد نینتندو حرف میزنه…
      نسخه های متعدد call of duty رو بدون هیچ تغییری بازی میکنیدو شعورتون نمیرسه که هر نسخه از همین بازی ماریو نسبت به نسخه دیگه اش از زمین تا آسمون فرق داره…
      هنوز نمیفهمی super Mario galaxy که میشه بازی نسل دو هزارتا تفاوت با super Mario 3DWorld و new super Mario bros داره…
      هنوز نمیفهمی که Mario kart چقدر طرفدار داره و چقدر خلاقیت توش هست.قطعا خبری از آمار فروش Mario kart wii نداری…
      همیشه منطقی حرف بزن نه از سر اینکه کنسول یه شرکت رو داری یا اینکه تو ظاهر پسندی بیای در مورد بازی ای که ۱۰ دقیقه ام تجربه اش نکردی نظر بدی…
      من خودم همه کنسولهای سونی رو داشتم و الآنم PS4 دارم و منتظر بسیاری از بازیهاش هستم ولی منکر نینتندو و بازیهای فوق العاده اش نمیشم چون تجربه کنسولهای نینتندو رو هم داشتم.

  • MAX PAYNE 1 گفت:

    نینتندو= :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    ممنون اقای جعفریان :yes: :inlove:

  • :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: augh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا
تحلیل کامل کنفرانس Nintendo در E3 2014 | روش های قدیمی - گیمفا