Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا

Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم

...
۰۰:۴۹ ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا

قطعا یکی استودیو‌های بسیار خوب First Party سونی، استودیو Guerrilla Games است. این استودیو سری مهشور Killzone را ساخته و توسعه داده است. سال ۲۰۱۳، هم‌زمان با لانچ کنسول هشتمی PS4، عنوان Killzone: Shadow Fall عرضه گردید. این عنوان توانست طرفداران را راضی نگه دارد و حتی بسیاری از آنان را خشنود سازد، اما نتوانست این کار را با منتقدان انجام دهد. هم‌اکنون استودیو Guerrilla Games می‌گوید که آن‌ها بهترین کاری را که می‌توانستند، در مدت زمانی که در اختیار داشته‌اند، برای Killzone: Shadow Fall انجام داده‌اند.

افرادی هستند که از عدم پشتیبانی عنوان Killzone: Shadow Fall از 3D و PlayStation Move ناراحت هستند، به خاطر این که این‌ها قابلیت‌هایی هستند که در نسخه قبلی سری Killzone، یعنی Killzone 3 که برای نسل هفتم منتشر شده بود، وجود داشته‌اند. هم‌اکنون Sarmat Sharma، از استودیو Guerrilla Games، توضیح می‌دهد که:

ما مجبور بودیم که به خاطر محدودیت‎های زمانی به یک سری چیز‌ها توجه‌ای نداشته باشیم و از آن‌ها بگذریم. ما تلاش کردیم تا بهترین کاری را که می‌توانیم، با توجه به مدت زمانی که در اختیار داشتیم، انجام دهیم. ما در حال کار بر روی یک سخت‌افزار تازه لانچ شده بودیم و به همین دلیل مجبور بودیم که از قابلیت‌های اضافی همانند 3D و PlayStation Move صرف نظر کنیم. ما کاملا از کاری که برای عنوان Killzone: Shadow Fall انجام دادیم، راضی هستیم.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا
Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Guerrilla Games: ما بهترین کاری را که می‌توانستیم در مدت زمانی که در اختیار داشتیم برای Killzone: Shadow Fall انجام دادیم - گیمفا