درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا

درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014

محمد(ارشیا) جباری زادگان
۱۹:۵۱ ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا

E3 2014 تا چند روز دیگر شروع می شود و قرار است که یکی از بهترین ها به همراه بهترین بازی ها باشد. در ادامه شما لیستی از ۲۸ بازی مورد انتظار در E3 به ترتیب خواهید دید. این لیست نتیجه ای از نظرسنجی های مردمی می باشد. E3 امسال به عنوان راند دوم درگیری های مایکروسافت و سونی در نسل هشتم شناخته می شود و از این رو اهمیت خاصی دارد. همچنین عناوین جدیدی از فرنچایزهای قدیمی منتشر شده اند که همه منتظر نمایش آن ها هستند.

sunsetoverdrive online roman candle

۲۸- Sunset Overdrive

این بازی عنوان جدید و انحصاری Xbox One می باشد و یک IP جدید و تازه به حساب می آید. دنیای این بازی پر از پیامد کارهای شماست. این اولین بازی است که Insomniac برای نسل بعد در دست ساخت دارد. این عنوان می تواند نقطه ی مقابل بازی های قبلی آن ها باشد، این بازی پر از رنگ، فان و خنده دار می باشد.

fable legends sterling 1

۲۷- Fable: legends

سری Fable در این چند ساله دارای افت و خیز های زیادی بوده است ولی در این عنوان می توانیم انتظار یک بازی خوب را داشته باشیم. جایی که چهار قهرمان که بازیکن آن ها را کنترل می کند در برابر یک شرور که باز هم بازیکن آن را کنترل می کند، صف می کشند.این یک عنوان جدید با محوریت Co-op و مودهای PvP می باشد.

homefront the revolution 6

۲۶- Homefront: The Revolution

اولین باری که ما چیزی از این بازی شنیدیم دو سال پیش بود ولی چند روز قبل به صورت رسمی متوجه شدیم که Homefront: The Revolution در راه است و به لطف Crytek یک عنوان Open- world شده است. این بازی برای PS4، PC و Xbox One در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. بازی در حالی روایت می شود که کره ی شمالی، آمریکا را تسخیر کرده است و قدرت جهانی در دست آن هاست.

mortal kombat x

۲۵- Mortal Kombat X

نهمین عنوان از سری Mortal Kombat محدوده ی جدیدی از دیوانگی در این بازی تعریف کرد. این بازی سیستم کمبوی خوب و کاراکتر و داستان بهتری داشت. باید ببینیم که آیا نسخه ی نسل بعدی این بازی هم به همچنین موفقیت هایی خواهد رسید و یا پا پیش خواهد گذاشت.

resident evil 6

۲۴. Resident Evil 7

به نظر می رسد که شایعه ی آمدن Resident Evil 7 با هر نمایشگاهی باید همراه باشد ولی ما منتظر هستیم تا ببینیم که کپکام چه کار برای E3 خواهد کرد. باید دید که آیا این شرکت می تواند اشتباهات گذشته ی خود را از بین ببرد و این بازی را به روز های اوج خود بازگرداند.

battlecry bethesda game 2

۲۳. Battlecry

این یکی از سورپرایز های اخیر برای گیمرهاست. خبری از چیزی لیک نشده بود که ناگهان خبر معرفی IP جدیدی منتشر شد. این بازی توسط سازنده ی بازی هایی مانند Half-Life 2 و Dishonored یعنی Viktor Antonov ساخته شده است و یک بازی Multiplayer با محوریت آخرالزمانی می باشد.

evolve goliath

۲۲. Evolve

Turtle Rock تصمیم گرفته است تا ادامه ای بر راه و موفقیت های Left 4 Dead داشته باشد و یک بازی آنلاین ۴ به یک را معرفی کند. در این بازی چهار نفر در چهار رده ی متفاوت با یک هیولای خطرناک مبارزه می کنند. تمامی این افراد توسط بازیکنان کنترل خواند شد.

dragon age inquisition2

۲۱. Dragon Age: Inquisition

این به نظر خیلی جالب می رسد. در ابتدا شاید به شکل یک شایعه بود ولی به راستی BioWare تصمیم به ساخت بزرگترین و سومین عنوان از سری Dragon Age کرده است. این بازی با قسمت های دیگر بازی در رابطه است و بر روی PC و کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.

fifa world gameplay 1

 

۲۰. FIFA 15

این سری یکی از محبوبترین بازی های فوتبال است و فوتبال هم یکی از محبوب ترین بازی ها در میان گیمرهاست. این عنوان از EA Sport قرار است که بر روی PC و نسل بعدی فوق العاده به نظر برسد و طرفداران خود را باری دیگر خوشحال کند.

super smash bros mario mega man

 

۱۹. Super Smash Bros. Wii U & 3DS

این بازی یک عنوان دیوانه وار با لذت تمام بر روی کنسول های دستی می باشد یعنی جایی که کاراکتر های محبوب مردم با هم به مبارزه می پردازند و بازی های زیبایی را خلق می کنند. این می تواند لذت یک عنوان آنلاین و یا چند نفره را به بهترین شکل عرضه کند. مانند این بازی محبوب.

 

 

۱۸. Bayonetta 2bayonetta

اولین عنوان از بازی Bayonetta یک موقعیت عالی و از لحاظ تجاری یک بازی عالی بود همچنین که در آن بیش از ۱۰۰۰ کمبو وجود داشت و در چشم خیلی ها بسیار بهتر از بازی های دیگر مانند Devil May Cry بود. حالا باید منتظر اخبار نسخه ی دوم این بازی باشیم.

final fantasy 15

 

۱۷. Final Fantasy 15

بله. این یک بازی از همه لحاظ اکشن است و بر اساس عناوین دیگر سری بازی های Final Fantasy ساخته شده است. این بازی ها بیشتر در ژاپن طرفدار دارند ولی این بازی در همه جا محبوب است و ما امیدواریم شاهد تغییرات و تحولاتی اساسی در این نسخه از بازی باشیم.

project beast2

 

۱۶. Project Beast

آیا این Demon’s Souls 2 و یا یک DLC برای بازی Dark Souls می باشد؟ چیزی نمی دانیم. تنها چیزی که هست این است که این بازی RPG در همین مدت کم خودش را به همه اثبات کرده است و شایعه شده است که این بازی در انحصار PS4 خواهد بود. به هر حال بدون شک باید گفت که این بازی یک فرنچایز جدید است چون کاراکتر یک شاتگان در دست خود گرفته است.

the division

 

۱۵. Tom Clancy’s The Division

این بازی یکی دیگر از شاهکار های مرحوم Tom Clancy می باشد. در این بازی آنلاین شما در نیویورک آخرالزمانی برای بقا با بازیکنان دیگر می جنگید. این بازی ممکن است به سال ۲۰۱۵ تأخیر بخورد و به احتمال زیاد تا به الان خورده است ولی این عنوان یکی از مورد انتظار ترین عناوین Ubisoft است.

tomb raider

 

۱۴. Tomb Raider 2

این بازی ادامه ای بر سری قدیمی Tomb Raider خواهد بود. شما در نقش لارا کرافت در هر بازی با مشکلات متفاوتی سر و کله خواهید زد. این بازی می تواند ادامه ی معرکه ای برای بازی Tomb Raider باشد که سال پیش منتشر شد.

new super mario bros u

 

۱۳. Super Mario Wii U

نینتندو گفته است که امکان ساخت این بازی وجود دارد. عنوانی که می تواند تمامی دوستان را به یاد دوران کودکی به دور هم جمع کند و دوباره به سفرهای زیبا و جالب ببرد. گفته می شود که این عنوان بر اساس Mario Glaxy خواهد بود ولی ما هنوز چیزی درباره ی آن نمی دانیم.

borderlands 2

 

۱۲. Next-gen Borderlands

بله هنوز همه به یاد این بازی هستند. جایی که بازیکنان به صورت آنلاین و یا Co-op و یا تک نفره به دنیاهای جدید پای می گذارند و با یکی از بهترین عناوین شوتری که تا به حال ساخته شده است از نزدیک دیدار می کنند.

battlefield hardline

 

۱۱. Battlefield: Hardline

این بازی که نسخه ی جدید از سری Battlefield می باشد چند روز قبل معرفی شد. مثل اینکه Visceral Games باز هم قصد دارد شاهکاری دیگر بسازد. این بازی تحولات زیادی در بازی های آنلاین و Co-op به وجود خواهد آورد. شما در این بازی در نقش پلیسی هستید که در میان دوراهی خوب و یا بد بودن گیر کرده است.

farcry4 header

 

۱۰. Far Cry 4

Far Cry 3 یکی از بهترین های این سری بود و با این حال خیلی ها مطمئن هستند نسخه ی چهارم بهتر خواهد شد. این بازی Open World با گرافیک نسل بعدی و داستان جالب تجربه ی یک بازی اکشن ماجراجویی خوب را به شما می دهد. این عنوان هم یکی از مورد انتظار ترین عناوین Ubisoft است و این شکرت فرانسوی قول داده است که این بازی یک بخش آنلاین فوق العاده هم خواهد داشت.

assassins creen unity

 

۹. Assassin’s Creed: Unity

عنوان بعدی از سری Assassin’s Creed که باز هم توسط Ubisoft در دست ساخت است. این بازی قرار است که دوباره سری AC را نجات دهد. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این بازی موفق خواهد بود و یا نا امیدی دیگری برای طرفداران این بازی خواهد شد. البته جلوه های بصری این بازی بسیار پر کیفیت است.

god of war collection

 

۸. God of War PS4

دل همه برای یک بازی هک اند اسلش خوب و قدیمی با ریشه های استوار تنگ شده است و فن های سونی تنها منتظر God Of War هستند. همه منتظر هستند تا ببینند که آیا کریتوس باز کوه المپ را به خاک و خون خواهد کشید یا نه.

destiny

 

۷. Destiny

این عنوان بعد از ۱۱ سال تمام خواهد شد، بله طبق گفته های Bungie بخش آنلاین این بازی ۱۱ سال طول خواهد کشید. شما با دوستان خود در فضایی به بزرگی منظومه ی شمسی به مبارزه با دشمنان خود خواهید پرداخت. این عنوان از سازندگان Halo می باشد و بدون شک یک عنوان بسیار عالی خواهد بود.

halo 5 guardians1

 

۶. Halo 5: Guardians

اولین بازی Halo نسل بعدی به صورت انحصاری برای Xbox One معرفی شده است و نوبت به یک تجربه ی آنلاین و آفلاین است تا دوباره به یاد معنی شوتر بیفتیم. این بازی یکی از بهترین بازی های مایکروسافت خواهد بود و باید انتظار این بازی در کنفرانس مایکروسافت را داشت.

call of duty advanced warfare2

 

۵. Call of Duty: Advanced Warfare

سری و فرنچایز Call Of Duty یکی از بهترین بازی های شوتر است و به تازگی عنوان جدید این سری یعنی Advanced Warfare معرفی شده است. این بازی با نوآوری های زیاد و بهینه کردن بازی چه در بخش آنلاین و چه در بخش آفلاین تجربه ی خوبی را برای گیمرها به وجود خواهد آورد.

the witcher 3 preview screens 09

 

۴. The Witcher 3: Wild Hunt

بدون شک یکی از بهترین بازی های RPG سری Witcher می باشد و حالا قرار است که این بازی نقش آفرینی در بهترین عنوان خود تمام شود. این بازی ادامه ای بر عناوین قبلی این سری می باشد و طرفدار زیادی در دنیا دارد. شرکت لهستانی CD Projekt Red این بازی را ساخته است.

zelda wii u

 

۳. The Legend of Zelda Wii U

تعجب کرده اید که Zelda در این رتبه ی بالا قرار دارد؟ این بازی یک مثال خوب از عملکر عالی و گیم پلی معتاد کننده می باشد و طرفداران خیلی زیادی هم دارد پس بله این بازی از جایگاه خود به خوبی دفاع خواهد کرد.

uncharted

 

۲. Uncharted 4

تا بوده است سونی با بازی های انحصاری خوب معروف بوده است و یکی از آن ها هم Uncharted می باشد که توسط ناتی داگ ساخته شده است. امسال خبر از معرفی نسخه ی نسل بعدی این بازی می رسید که به صورت رسمی تأیید شد. همه منتظر هستند تا ببینند که این بازی بر روی PS4 چگونه خواهد بود.

mgs 5 phantom pain

 

۱. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

بدون شک استاد کوجیما در بازی سازی استاد است. این شخص با ساختن سری محبوب Metal Gear به وسیله ی داستان و گیم پلی منحصر به فرد آن شهرتی برای خود پیدا کرد. کوجیما سال قبل با ساخت و انتشار Ground Zeroes زمینه های بازی The Phantom Pain را ساخت تا ما با یکی از بهترین عناوین شوتر، اکشن، مخفی کاری و Open World جهان طرف باشیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا
درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

درخشش ستارگان | ۲۸ بازی برتر مورد انتظار در E3 2014 - گیمفا