بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا

ناشر و تاریخ انتشار بازی ذوالفقار مشخص شد

احمد سعیدی
۱۰:۴۱ ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا

یکی از عناوین مورد انتظار ایرانی که پیش از این در جریان ساخت آن بودید، ذوالفقار است که توسط موسسه سفیر بشارت با همکاری شرکت رسانه پرداز آمیتیس و استودیو اپیدمیک تولید شده است.خبر خوب و جدید از این بازی این است که طی مراسمی روز پیش این بازی رونمایی شد که در این مراسم توضیحاتی در خصوص محتوا و نکات فنی بازی داده و از همه مهم تر اینکه ناشر و تاریخ انتشار این بازی باکیفیت نیز مشخص شد.

به گزارش سفیر نور، به بهانه رونمائی بازی ذوالفقار محسن یحیی مسئول تولیدات دیجیتال ناحیه حضرت امیرالمومنین علی (ع) در مصاحبه ای با بسیج پرس از اهداف و مباحث فنی این بازی گفته است که در ادامه آن را خواهید خواند.
محسن یحیی درباره ی ایده اولیه این بازی گفت: ایده اولیه این بازی پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل شکل گرفت که با در دست داشتن نقاشی یک بمب، برنامه ی هسته ای ایران را خطری برای جهان دانست و از همه خواست تا علیه ایران اقدام کنند. وی داستان بازی را اینگونه توصیف کرد: ایران از طریق لبنان متوجه می شود که اسرائیل قصد حمله به تاسیسات اتمی ایران را دارد و به کمک حزب الله این حمله را خنثی می کند، بازی از سپتامبر ۲۰۱۳ آغاز می شود و پس از درگیری در یکی از ناوهای دریایی، ایران از طریق کانال سوئز به اهداف خود می رسد.

یحیی با اشاره به ویژگی های فنی این بازی تصریح کرد: بازی “ذوالفقار” گرافیک و صداگذاری بسیار مناسبی دارد که در نمونه های مشابه تولید داخل کمتر دیده می شود. در این بازی با توجه به تنوع “گیم پلی” و سلاح  صدای اکثر سلاح ها به طور طبیعی و در میدان تیر ضبط شده است.

مسئول تولیدات دیجیتال، گروه سنی این بازی را بالای ۱۲سال ذکر کرد و گفت: تیم تولید کننده بازی از شهریور سال ۹۱ تا شهریورسال ۹۲ مشغول ساخت این بازی بودند که ۱۳ نفر به طور مستقیم و ۱۲ نفر غیر مستقیم در آن فعالیت می کردند.

وی افزود:این بازی که دارای مجوز از بنیاد ملی بازی های رایانه ای و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است از شانزدهم خرداد ماه توسط شرکت های وی یو پخش می شود.

یحیی در خاتمه ضمن انتقاد از عدم نگاه درست به بازی های رایانه ای خاطرنشان کرد: جهان حساب ویژه ای روی این موضوع باز کرده اند ولی متاسفانه در داخل نگاه درستی به بازی و به ویژه بازی هایی از این دست وجود ندارد.

اخرین تصاویر منتشر شده از بازی:

screenshot 1 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

ScreenShot 2 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 3 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 4 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 5 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 6 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 8 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 7 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

screenshot 9 تصاویر جدید از بازی ایرانی سرباز صلح ذوالفقار منتشر شد

قطعا ذوالفقار با پتانسیل بالایی که دارد می تواند اتفاق خوبی برای بازی سازی ما و در عین نشان دادن اقتدار ایران عزیز، بازی مهیج و جذابی باشد.
صبر می کنیم تا ۱۶ خرداد …

دانلود تریلر جدید بازی ذوالفقار
(در این تریلر صحنه های تریلر قبلی نیز وجود دارد)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا
بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی ایرانی ذوالفقار | گیمفا