Tim Shafer: من عاشق Super Mario 3D World کنسول Wii U هستم
Tim Shafer، موسس و صاحب استودیو Double Fine Productions که بازی هایی مانند Psyconauts و Broken Age از بازی های مورد علاقه ی خود سخن گفت. وی در مصاحبه ای با The Academy of Interactive Arts & Sciences از علاقه ی خود به بازی های Wii U، مخصوصا Super Mario ۳D World خبر داد. به گفته ی وی، او این بازی را به صورت دو نفره و به همراه دختر خود بازی می کند.
وی در این مصاحبه گفت: “من عاشق بازی کردن Super Mario 3D World در کنسول Wii U، به صورت دو نفره و به همراه دخترم هستم. این مساله که می توانید بازی هایی را با سطح سختی متفاوت بازی کنید بسیار لذت بخش است. ما در این بازی تسلط متفاوتی داریم و دخترم از من خیلی بهتر بازی می کند. با این حال باز هم می توانیم با هم بازی کنیم.”
Double Fine یک استودیو مستقل آمریکایی است که در سال ۲۰۰۰ و پس از جدایی Tim Shafer از استودیو LucasArts تاسیس شد. این استودیو توانسته است بازی های بسیاری را با کمک های مردمی بسازد. این شرکت توانست برای ساخت بازی Broken Age، که اولین بازی این شرکت با کمک های مردمی بود، مبلغی بیش از ۳ میلیون دلار درآمد کسب کند.
Super Mario 3D از بازی های موفق کنسول Wii U است که شرکت نینتندو، تا به امروز، موفق به فروش ۲ میلیون نسخه از این بازی شده است. با اینکه فروش این بازی در مقایسه با نسخه های دیگر این سری بازی بسیار کم بوده، اما با توجه به تعداد کنسول های Wii فروخته شده در مقابل Wii U، این رقم خوب به نظر می رسد. این بازی از قابلیت بازی همزمان تا ۴ بازیکن را دارد. درجه ی سختی بازی در اوایل بازی بسیار کم بوده اما به مرور بسیار مشکل خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
سوپر ماریو، سبیلوی دوست داشتنی
من سال ۷۵ ماریو بازی میکردم چه لذتی هم میبردم یادم نمیره