سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر

امیرحسین والی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا

بالاخره به قسمت آخر سری مقالات سوپرایز های مراسم E3 رسیدم و در این مقاله نیز مانند دو شماره ی قبل که قسمت اول را از این لینک و قسمت دوم را از این لینک می توانید مشاهده کنید ، قصد داریم که ده بازی دیگری که امکان دارد در مراسم E3 امسال رونمایی شوند را اعلام کنیم. با ما همراه باشید.

mafia 3

Mafia 3

قطعا یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین فرنچایز های ۲K ، فرنچایز Mafia است که با المان های جذاب و زیبا و تم قدیمی همه را جذب خود کرده است. آخرین بار در سال ۲۰۱۰ بود که شاهد انتشار نسخه ی دوم این عنوان بودیم و بعد از آن انتظار زیادی برای نسخه ی سوم این عنوان کشیدیم ، اما خبری از نسخه ی سوم در نسل هفتم نبود.حالا که نسل هشتم آغاز شده ، فرصت خوبی است که ۲K یک عنوان جهان باز تحت نسخه ی جدید Mafia بسازد و وارد جنگ بازی های جهان باز مانند GTA و Watch Dogs کند.

ws syphon filter omega strain 1600x1200

Syphon Filter

کدام یک از شما Syphon Filter را به خاطر دارید ؟ کسانی که گیمر قدیمی هستند به خاطر دارند که این بازی یکی از بهترین انحصاریهای سونی بود که سه نسخه از آن بر روی PS1 و دو نسخه از آن نیز بر روی PS2 منتشر شد.حال بعد از چندین و چند سال ، شایعاتی پخش شده است مبنی بر این که ، سونی قصد دارد در E3 2014 از نسخه ی جدید این بازی رونمایی کند. به نظر می رسد اگر این نسخه رونمایی شود ، یک ریبوت بر بازی است و با انیجن قدرتمند می خواهند سه نسخه ی اصلی را تحت عنوان ریبوت منتشر کنند .بازی کردن فرنچایز Syphon Filter بر روی کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 نیز لطف خودش را دارد . اما تا کنفرانس سونی باید صبر کرد.

mario

Mario

چرا نینتندو نباید این کار را بکند ؟ چرا ؟ وقتی که هر سال نسخه ی جدید ماریو منتشر می شود ، در یک سر نامزد GOTY بودن قرار می گیرد ، چرا نینتندو هر سال یک نسخه از آن را منتشر نکند.کسانی که کنسول دستی نسل هفت / هشت نینتندو را می خرند ، علاقه ی زیادی به ماریو دارند، زیرا می دانند که این بازی بیشترین بازی است که برای این کنسول منتشر می شود و انتظار دارند در E3 2014 شاهد نسخه ی جدید ماریو باشند که اکثرا علاقه مند به Super Mario Galaxy هستند. فرنچایزی که به نظر بعضی از سایت ها نسخه ی ابتدایی آن ، بهترین بازی حال حاضر تاریخ بازی های رایانه ای است. باید دید آیا نینتندو با ماریو وارد E3 خواهد شد یا خیر … ؟!

god of war

God of War IV

قرار بود در E3 2013 شاهد رونمایی از بازی جدید شرکت سانتامونیکا باشیم ، اما متاسفانه خبری نشد و آن چیزی که همه منتظرش بودند به نمایش نرسید.اما امسال و با شروع نسل هفتم و با این همه تبلیغات مایکروسافت درباره ی نمایش عالی این شرکت در E3 ، ممکن است سانتامونیکا بخواهد از نسخه ی چهارم فرنچایز God OF War رونمایی کند.در God of War : Ascension یک سری علائمی دیده شد مبنی بر این که خدای جنگ بعدی قرار است خدای مصری باشد . اگر احتمالا این بازی رونمایی شود ممکن است دیگر کریتوسی در کار نباشد ! در کل باید منتظر بود …

prey 2 big

Prey 2

Prey 2 از آن دسته بازی هایی بود که در نسل هفتم قرار بود منتشر بشود ، اما هی تاخیر پشت سر هم باعث شد باز هم این بازی را از یاد ببریم.اما بالاخره وقت آن است که سازنده ی این بازی بیخیال قایم موشک بازی شود و از نسخه ی دوم این فرنچایز رونمایی کند.بازی کردن نسخه ی جدید فرنچایز Prey آن هم در نسل هشتم و بر روی کنسول های نسل هشتم ، لطف خودش را دارد و خیلی ها منتظر چنین بازی هستند.E3 2014 بستر خوبی برای سازنده ی این عنوان است که از بازی جدید خود رونمایی کند و این بازی جدید می تواند Prey 2 باشد.

cnc generals

Generals

ریبوت Generals که در E3 2012 در کنفرانس الکترونیک آرتز رونمایی شد ، قرار بود در سال ۲۰۱۳ برای سه پلتفرم اصلی منتشر بشود اما پس از تاخیر های مختلف و کنسل و تایید های مختلف (!) نهایتا این عنوان کنسل شد.اما فکر نکنم الکترونیک آرتز شرکتی باشد که موقعیت انتشار این بازی که یکی از محبوب ترین رئال استراتژیک های جهان است را در نسل هشتم از دست بدهد . پس می توان امیدوار بود که امسال و در جریان کنفرانس الکترونیک آرتز شاهد رونمایی از ریبوت Generals هستیم که برای پلتفرم های نسل هشتم تایید خواهد شد.

ni nu kuni

Ni Nu Kuni 2

سونی از آن دسته شرکت هاییست که اهمیت زیادی به بازی های بچه گانه و مخصوصا ژاپنی خود می دهد . عنوان Ni Nu Kuni نیز عنوانی بود که در اوایل سال ۲۰۱۳ منتشر شد و با جذب نمرات فوق العاده نظر خیلی ها را به خود جذب کرد.اگر سونی بخواهد در جریان کنفرانسش از بازی های ژاپنی رونمایی کند (که می کند) ، به قطع Ni Nu Kuni یک انتخاب هوشمند و برتر برای سونی است . از آن جا که این بازی دارای داستان پیچیده است می توانند به راحتی یک ادامه برای این بازی بسازند و خیلی از فن بوی های سونی که حتی علاقه ای به بازی های ژاپنی ندارند ، این عنوان را بازی کردند و از آن به عنوان یک بازی بزرگ و فوق العاده یاد می کنند.

siren

Siren [n]

یکی از جذاب ترین و عین حال ترسناک ترین فرنچایز های انحصاری سونی ، فرنچایز Siren است.فرنچایزی که در دو نسخه برای PS2 و یک نسخه برای PS3 منتشر شد.اگر در نسل هشتم ، سونی بخواهد از این عنوان جدید این فرنچایز رونمایی کند ، قطع به یقین خیلی ها را خوشحال خواهد کرد.این روز ها که بازی های ترسناک زیادی منتشر می شوند و در صدر آن ها انتظارات زیادی از The Evil Within می رود ، یک بازی ترسناک توسط سونی و با کیفیت نسل هشتم و برای کنسول نسل هشتمی PS4 می تواند یک رقابت جذاب بین این دو عنوان ایجاد کند.باید منتظر بود.

bully

Bully 2

به قول شخصی … Never Say Never … راکستار اعلام کرده بود که در E3 2014 می خواهد از عنوان جدیدی رونمایی کند . چون نگفته بود یک آی پی جدید پس در نظر میگیریم که یک فرنچایز تکراری را در نظر دارد.اگر آن فرنچایز RDR نباشد پس باید منتظر نمایش نسخه ی جدید فرنچایز Bully باشیم.بولی را به خاطر ندارید ؟ همان پسر کچل به نام جیم هاکینگ که مادرش برای این که از او راحت شود او را در یک مدرسه ی داغون رها کرد و جیم بین صد ها قلدر افتاد و تصمیم گرفت که خودش قلدر ارشد بشود.اگر این عنوان را از دست داده اید باید بگویم شما GTA داخل مدرسه را از دست داده اید …

gran turismo 5 game

Gran Turismo 7

درسته که Driveclub قرار است برای PS4 منتشر شود ، اما همه می دونید که GT یک فاز و حال دیگری دارد.در سال ۲۰۱۳ شاهد انتشار نسخه ی ششم این عنوان بر روی کنسول نسل هفتم سونی یعنی PS3 بودیم و حال نوبت آن است که نسخه ی هفتم را بر روی کنسول پرقدرت نسل هشتمی سونی یعنی PS4 ببینیم.حالا که قرار است DriveClub با The Crew مبارزه کند ، بهتر است سونی یک ریسینگ معروف و قدیمی را رو کند و چه عنوانی بهتر از Gran Turismo 7 می تواند در این جایگاه قرار بگیرد ؟

شاید خیلی از بازی های دیگر را جا انداخته باشم … اما سعی کردم به مهم ترین و اصلی ترین آن ها اشاره ای داشته باشم. در کل باید منتظر ماند و دید که شرکت ها و استدیوهای مختلف ، در کنفرانس های امسال چه در چنته خواهند داشت.سری مقالات “سوپرایز های E3 ” در این قسمت یعنی قسمت سوم به پایان خواهد رسید. ممنون که با ما همراه بودید …

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا
سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سورپرایز های مراسم E3 | قسمت آخر - گیمفا