ریبوت Shadow Warrior به صورت ۱۰۸۰p در PS4 و ۹۰۰p در Xbox One اجرا خواهد شد
استدیو Flying Wild Hog به عنوان سازنده ریبوت بازی Shadow Warrior اعلام کرده است که عنوان مذکور بر روی PlayStation 4 و Xbox One با رزولوشن های ۱۰۸۰p و ۹۰۰p اجرا خواهد شد. البته فریم ریت در هر دو نسخه نیز ۶۰ می باشد.
آقای Krzysztof Narkowicz به عنوان مهندس ارشد برنامه نویسی طی صحبت های خود با سایت GamingBolt در رابطه با نسخه Xbox One گفته اند:
Shadow Warrior یک بازی سرعتی است و به همین دلیل دارا بودن نرخ فریم ۶۰ برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد. از طرفی هم تمایل نداشتیم که جزئیات گرافیکی را از بین ببریم به همین دلیل تصمیم بر این شد تا از رزولوشن ۹۰۰p با ۶۰ فریم در ثانیه استفاده کنیم.
در گذشته اعلام شده بود که نسخه PS4 بازی Shadow Warrior به صورت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می شود. آقای Narkowicz در رابطه با چالش هایی که استدیو Flying Wild Hog با آنها برای رسیدن به هدف گفته شده دست و پنجه نرم کرده است می گویند:
اکثر مشکلات ما با CPU کنسول بوده است چرا که موتور بازی با بیش از ۲ تا ۴ هسته نمی توانست کار کند. این مسئله باعث شد تا تغییراتی را در معماری ایجاد کنیم و حتی در بعضی قسمت ها آنها را مجددا برنامه نویسی کنیم.
Shadow Warrior سال گذشته برای PC عرضه شد و تابستان امسال نیز شاهد نسخه های نسل هشتمی آن یعنی PlayStation 4 و Xbox One خواهیم بود. این عنوان یکی دیگر از چندین بازی مولتی پلتفرم معرفی شده می باشد که باز هم بر روی PS4 از رزولوشن بالاتری بهره مند است. البته Xbox One به لحاظ فنی می تواند بازی ها را به صورت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کند اما تا کنون شاهد لیست بلند بالایی بوده ایم که حداکثر کیفیت را بر روی PlayStation 4 به نمایش گذاشته اند.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
اگه ایکس۱ یه کاری برای اون ۹۰۰pخودش نکنه هیچی تا ۵سال دیگه روی ۷۲۰ باید بازی کنن
داره درست میشه دیگه به امید خدا . یکی DirectX12 و یکی هم برداشتن کینکت که تا قبل ۲ گیگ از رم X1 رو اشغال کرده بود
هر کی x گرفت سرش تا بیخ کلاه رفته :laugh:
چه ربطی داره فن بوی های عزیز اول تمام بازی های اکس باکس وان ۷۲۰ بودن رفته رفته شدن ۹۰۰ یعنی سازنده ها یواش یواش دارن استفاده کردن از این کنسولو یاد میگیرن حالا خوبه خودتونم می دونید هیلو و کوانتوم با ۱۰۸۰ اجرا میشن :rotfl:
هیلو که تایید نشده رزولوشنش هنوز 😐
:heh: :heh: :heh: :heh:
حالا وقتی واچ داگز رو پلی ۴ ۹۰۰پ و ۳۰ فریم بود همه میگفتن اوکیه هیچ اشکالی ندازه 😐 الان مشکل دار شد یهو 😐
دقیقا! وقتی رو PC بازی واچ داگز ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم و ۴k بود، فنای کنسولا گفتن اینا عدده و اصلا مهم نیست حالا براشون مهم شد 😐 شگفتا 😐
Ps4 میخاااااااااام !!!!!!
تو خواب هم با psn نمی تونید آنلاین بازی کنید :evilgrin:
چرا چرت و پرت میگی :pissedoff: . من روزی ۴ ساعت Battlefield 4 رو آنلاین بازی میکنم کلی هم حال میکنم پینگم هم عالیه . لطفا شایعه پردازی نکنین :no:
ONLY PS4
ONLY SONY
ONLY NAGHTY DOG
kasayi ke X one daran SOOKHTAN
pomod mikhayn?
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
بازم ps4 بالاتر از xbox one