علت نبود بخش چند نفره در Soulcalibur: Lost Swords از زبان تهیه کننده آن
اکثر ما با بازی هایی که به صورت رایگان (free-to-play ) ارائه می شوند آشنایی داریم اما در برخی از آنها این مسئله به پرداخت پول هرچه بیشتر برای رسیدن به پیروزی ختم خواهد شد (pay-to-win) که این مورد در رابطه با عنوان Soulcalibur: Lost Swords و طبق سیاست های در پیش گرفته شده توسط شرکت Bandai Namco و استدیو Project Soul کاملا صدق می کند. حال عنوان مذکور به همین دلیل برخلاف دیگر بازی های سری Soulcalibur از بخش چند نفره محروم می باشد. سازندگان برای این مسئله چه توضیحی دارند؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Soulcalibur: Lost Swords در ۶ فبریه (مصادف با ۱۷ بهمن) برای کشور ژاپن عرضه شد و پس از مدتی در ماه آپریل برای کنسول PlayStation 3 به صورت انحصاری منتشر شد. این Soulcalibur که یک عنوان فرعی می باشد تمام تمرکز خود را بر روی بخش تک نفره و قسمت های ماموریت مانند گذاشته است و از بخش چند نفره محروم مانده. آقای Masaaki Hoshino به عنوان تهیه کننده این بازی در صحبت های خود با Siliconera از دلایل شرکت Bandai Namco برای چنین تصمیمی گفته اند:
دلیل چنین تصمیمی که گرفته ایم فقط از بخش تک نفره استفاده کنیم این است … حقیقت به وجود بخش چند نفره نیز فکر می کردیم اما با توجه به حالت pay-to-win که انتخاب کرده ایم، اگر بخش چند نفره در دسترس یک بازیکنی باشد که برای اولین باربه سراغ سری Soulcalibur می رود، ممکن است با یک حریفی مبارزه کند که به مراتب تجهیزات و اسلحه های بسیار بهتری خریداری کرده است. به همین دلیل ما اصلا نمی خواستیم که بازیکنان تازه کار با چنین صحنه و تاثیر منفی روبرو شوند.
با این وجود، انتخاب روش pay-to-win در بخش تک نفره مشکلی ایجاد نمی کند.
SoulCalibur: Lost Swords را هم اکنون برای PlayStation 3 به صورت رایگان می توانید تهیه کنید با این حال همانطور که گفته شد برای پیشرفت بهتر وسریعتر نیاز به پرداخت پول خواهید داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات