سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا

سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول

امیرحسین والی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا

هر ساله و در ماه ژوئن ، هیجان و احساس خاصی گیمران سرتاسر جهان را فرا می گیرد.اتفاقی بسیار بزرگ و هیجان انگیز اتفاق می افتد که گیمران حرفه ای را تا لس آنجلس می کشاند یا آن ها را تا صبح بیدار نگه می دارد تا این اتفاق بزرگ را به صورت آنلاین تماشا کنند.این اتفاق E3 نام دارد.هر ساله و در شهر لوس آنجلس شاهد برگزاری این فستیوال چند روزه هستیم که شرکت های بازی سازی با حضور در این فستیوال از جدیدترین دستاورد های خود در زمینه ی بازی های رایانه ای و … رونمایی می کنند و گیمران زیادی را به وجد می آورند.

یکی از جذاب ترین اتفاقاتی که در هر فستیوال E3 برای گیمران می افتد، انتظار برای رونمایی از نسخه ی جدید فرنچایز مورد علاقه شان می باشد . در این سری مقاله سعی می کنیم در چند قسمت ، بازی هایی که ممکن است در E3 2014 رونمایی بشوند را نام ببریم . تکلیف بازی هایی که حضورشان در E3 تایید شده که معلوم است … به سراغ بازی هایی می رویم که حرفی از آن زده نشده ، اما امکان حضور آن ها هر چند اندک اما وجود دارد … با ما همراه باشید …

dishonored 2 02 1024x521

۲ Dshonored

چند ماه پیش بود که بتزدا از فرنچایز “ُسرافکنده” صحبت کرد و احتمال ساخت نسخه ی دوم این عنوان را بالاتر برد و اعلام کرد که برنامه هایی برای این فرنچایز دارد.این بازی می تواند برای پلتفرم های نسل هفتم و هشتم منتشر شود و با برگرفتن از داستان شماره ی اول ، یک داستان فوق العاده زیبا و خارق العاده تحویل گیمران دهد .

mass effect 4

Mass Effect 4

Mass Effect 4

در این که نسخه ی چهارم فرنچایز پرطرفدار و زیبای “اثر جرمی” در حال ساخت است هیچ شکی نیست اما سوال اصلی اینجاست که بالاخره در چه زمانی می خواهند از این فرنچایز رونمایی کنند؟ دیگر E3 2014 وقت مناسبیست که در اوایل نسل هشتم ، بیویر ، علاوه بر نمایش نسخه ی جدید فرنچایز Dragon Age ، یک نمایش سینماتیک نیز از نسخه ی چهارم فرنچایز Mass Effect داشته باشد ، تا علاقه مندان به این سری خوشحال و خوشنود شوند.به همراه انجین قدرتمند فراست بایت ۳ ، این بازی می تواند به خوبی هم نسل هفت و هم نسل هشت را جواب دهد ، اما انتظار می رود در صورتی که این عنوان تایید شود ، تنها برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شود …

 

hitman

[Hitman [n

[Hitman [n

نکته : در آکولاد ها n به معنی نسخه ی جدید هر بازی است .چون اسم خاصی برای این بازی ها در نظر گرفته نمی شود ، از واژه ی جدید استفاده خواهیم کرد.

همانطور که می دانید ، چند ماه پس از انتشار آخرین نسخه ی Hitman با نام Absolution ، که در آن شاهد مامور ۴۷ عزیزمان بودیم ، اسکوئر انیکس سه عکس که در حقیقت طرح های مفهومی (کانسپت آرت) بودند ، از نسخه ی بعدی فرنچایز Hitman منتشر کرد و اعلام کرد که از این به بعد شاهد انتشار زود به زود این بازی هستیم.به احتمال زیاد اگر این نسخه تایید شود ، دیگر شخصی به نام مامور ۴۷ در بازی وجود نخواهد داشت و باید شاهد یک خط داستانی و یک شخصیت دیگر باشیم. در صورت تایید کنسول های مقصد این بازی تمامی کنسول های اصلی نسل هفتم و نسل هشتم و کامپیوتر های شخصی پیش بینی می شود.

silent hill silent hill 25041517 900 675

[Silent Hill [n

[Silent Hill [n]

این اواخر صحبت هایی زیادی مبنی بر ساخت نسخه ی جدید فرنچایز ” تپه ی خاموش” وجود دارد و خیلی ها برای به دست گرفتن این پروژه سر و گردن می شکنند.حتی استاد هیدئو کوجیما نیز کنفرانس پرسش و پاسخ عنوان Metal Gear Solid V : Ground Zeroes نیز اعلام کرد که دوست دارد یک ریبوت از این بازی بسازد.واقعا سخت است که بخواهی وظیفه ی ساخت این عنوان را به کسی به جز استاد سبک وحشتناک ، استاد شینجی میکامی بدهی . اما کونامی از کنار این فرنچایز به موفقیت های زیادی دست یافته است … باید دید چه اتفاقی در E3 2014 می افتد اما اگر این بازی تایید شود ، بنابر نسخه ی قبلی این فرنچایز ، پلتفرم های مقصد Xbox One و PS4 خواهد بود.

tumblr mwywin7ksz1s5saolo1 1280

Fallout 4

 

Fallout 4

اگر شما هم Fallout : New Vegas را بازی کرده باشید ، به این که این عنوان یک شاهکار در سبک نقش آفرینی بود اقراق خواهید کرد.مدت زمان زیادی است که طرفداران این سری انتظار زیادی برای رونمایی از نسخه ی چهارم این سری می کشند و کافی است که تنها یک سرچ کوچک درباره ی Fallout 4 بزنید تا با دسته ای عظیمی از پوستر ها ، اسکرین شات ها ، والپیپر ها و فن سایت ها و … مختلف روبرو شوید و عطش طرفداران این فرنچایز را احساس کنید.احتمال رونمایی از این بازی در E3 2014 زیاد است و امیدواریم که این اتفاق بیفتد .اگر چنین اتفاقی بیفتد به احتمال زیاد پلتفرم های مقصد دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و کامپیوتر های شخصی می باشد.

red dead redemption 2 inside gaming daily

Red Dead Redemption 2

 

Red Dead Redemption 2

از آنجایی که اخیرا شواهد نشان می دهند که نسخه ی پی سی عنوان Red Dead Redemption به زودی منتشر می شود و همچنین حدود چند ماه پیش راکستار اعلام کرد که در سال آینده از عنوان جدیدشان رونمایی خواهند کرد ، احتمال این که در E3 2014 شاهد رونمایی از نسخه ی دوم فرنچایز شگفت انگیز ” رستگاری سرخ پوست مرده” باشیم بسیار زیاد است.با توجه به این که نسخه ی اول این بازی برای پی سی منتشر می شود و راکستار نیز شرکتی بسیار روی مد و آپدیت است ، پلتفرم های مقصد این عنوان در صورت تایید ، PC , PS4 و Xbox One می باشد.

ghost recon future soldier multiplayer beta review 2

Ghost Recon : Future Soldier 2

 

Ghost Recon : Future Soldier 2

چه کسی عنوان Ghost Recon : Future Soldier را بازی کرد و از آن لذت نبرد ؟ به معنای واقعی کلمه ، این عنوان یکی از زیباترین عناوین اکشن تاکتیکی بود که در طول دوران گیمری خود آن را تجربه کردم.آن قدر بر روی این بازی زیبا کار شده بود که هر لحظه از بازی برای هر گیمری لذت بخش بود.گرافیک فوق العاده زیبا و استفاده از گجت های متنوع و قابلیت های زیبا در نسخه ی گذاشته ، باعث شده بود که تا مدت ها این بازی همگان را سرگرم می کرد و چه خبری خوشحال کننده تر از این که نسخه ی دوم این سری در راه است … به احتمال زیاد و در صورت تایید پلتفرم های مقصد این عنوان پلتفرم های اصلی نسل هشتم است.

resident evil wallpaper by cepillo16 d3i7q1v

Resident Evil 7

 

Resident Evil 7

Resident Evil 4 2009 ، Resident Evil 5 2011 ، Resident Evil 6 2012 و حالا نوبتی هم باشه ، نوبت نسخه ی هفتم و امیدوارم نسخه ی آخر است ! تقریبا همه به این که نسخه ی هفتم این عنوان منتشر خواهد شد ایمان دارند اما چه زمانی معرفی خواهد شد ، بسیار مهم است.اگر کپکام عاقل باشد ، در همین فستیوال قال قضیه را خواهد کند و از این نسخه رونمایی خواهد ککرد و با انتشار این عنوان بر روی تمامی پلتفرم های نسل هفتم و هشتم ، عطش طرفداران ” اهریمن ساکن ” را بیشتر می کند و با پایان این فرنچایز ، به یک افسانه ی قدیمی که توسط استاد میکامی شروع شده ، خاتمه می دهد.انتظار می رود با رونمایی از این نسخه تاریخ انتشار آن اواخر ۲۰۱۴ یعنی حدود ماه دسامبر یا اوایل سال ۲۰۱۵ در ماه مارس خواهد بود…

valve hints at half life 3 gordon half life 3 logo1

Half Life 3

Half Life 3

دیگر طرفداران نمی دانند چطور به والو این قضیه را بفهمانند که آن ها “نیمه جان” می خواهند.تقریبا مدت زمان زیادی است که از انتشار آخرین نسخه ی فرنچایز Half Life می گذرد و خیلی ها منتظر تایید شدن نسخه ی جدید این عنوان هستند و دوست دارند یک بار دیگر ، یک نیمه جان دیگر ، آن هم در نسل هشتم طعم یک “نیمه جان” را بچشند.اگر امسال و در E3 2014 از نسخه ی جدید Half Life رونمایی شود ، طوفان عظیمی در این فستیوال به پا خواهد شد و پلتفرم های مقصد به احتمال زیاد دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و از همه مهم تر کامپیوتر های شخصی است.

 

gaming zombi u 8

Zombie U 2

درسته که نینتندو در فستیوال E3 امسال هیچ کنفرانسی نداره و تنها یک پنل در سالن این فستیوال داره ، اما دلیل نمیشه که یوبی سافت از نسخه ی دوم عنوان Zombie U برای کنسول Wii U رونمایی نکند.با توجه به این که نسخه ی اول این فرنچایز نتوانست آن چنان موفقیتی کسب کند ، یوبی سافت می تواند با برطرف کردن اشکالات نسخه ی اول و نو آوری های مفید ، نسخه ی دوم این عنوان را برای کنسول نسل هشت/هفت شرکت نینتندو یعنی Wii U منتشر کند.

 

این بازی ها تنها یک احتمال بودند و ممکن است حتی معرفی نشوند؛ اما اگر معرفی شوند، خیلی از بازیبازان خوشحال می شوند و یک نسل فوق العاده را رقم می زنند. منتظر قسمت بعدی این مقاله باشید …

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا
سورپرایزهای مراسم E3 | قسمت اول - گیمفا