حذف کینکت از Xbox One: استدیو Rare چه خواهد کرد؟
شرکت مایکروسافت سرانجام با اعلام خبر حذف کینکت از بسته های کنسول نسل هشتم خود یعنی Xbox One جنجال بسیاری آفرید. این مسئله باعث شد بسیاری از بازی سازانی که عناوین خود را با تمرکز بر روی این دستگاه میساخته اند به مشکلات فراوانی برخورد کنند و در این میان شاید بتوان گفت استدیو Rare که به عنوان سازنده بازی Kinect Sports Rivals شناخته می شود بیشترین آسیب و نتایج منفی را شاهد بوده است.
نشریه OXM به تازگی مصاحبه ای با رئیس کل بخش Xbox یعنی آقای Phil Spencer داشته است و در آن از روابط فعلی مایکروسافت و Rare سخن به میان آمده است. استدیو مذکور تلاش صادقانه بسیاری را پشت ساخت عنوان خود قرار داده است و بازی های آن بیشتر قرار بوده که تمرکز بسیار زیادی بر روی کینکت داشته باشد. آقای Phil Spencer می گویند:
Rare استدیو بسیار مهمی قلمداد می شود و همین تازه بازی Kinect Sports Rivals را موفقیت آمیز عرضه کرده است. مردم به دفعات از من در رابطه با Rare سوال کرده اند که باید بگویم آنها در حال ارزیابی نقشه های آینده خود می باشند و ما ارتباط بسیار نزدیکی خواهیم داشت تا ببنیم پروژه بزرگ بعدی آنها چه خواهد بود.
آقای Phil Spencer در ادامه توضیحات خود به یک سری صحبت هایی که بین مردم در رابطه با اجبار سازندگان برای استفاده از کینکت صورت گرفته است اشاره کرده اند و این قضیه را کاملا تکذیب می کنند:
من واقعا زمانی که مردم از این لفظ استفاده می کردند که ما داریم به سازندگان “زور” می آوریم می خندیده ام. اگر شما با یک استدیو مستقل سر و کار داشته باشید یا حداقل اگر همین Rare که با هدف مستقل بودن فعالیت دارد در نظر بگیرید، متوجه خواهید بود که زور کردن انجام برخی کارها اصلا جوابگو نخواهد بود.
به همین دلیل آنها آزاد هستند برای تمامی فرصت های موجود اندیشه کنند، کاری که همیشه در حال انجام آن بوده اند. بسیار به ما در زمان همکاری و فکر با آنها برای پروژه جدید خوش می گذرد اما در حال حاضر بازی خاصی برای معرفی در برنامه نداریم.
این هم از پاسخ مایکروسافت به هواداران در رابطه با استدیو Rare. حال باید دید که نتیجه این گفتگو ها چه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
:idk:
یعنی میشه این استودیو مثل قدیم به دوران اوجش بره؟؟ 😥 😥
بی برنامه ترین شرکت دنیا ماکروسافته :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: