در Murasaki Baby با تغییر زمینه محیط از بچه محافظت خواهید کرد
استدیو Ovosonico امروز در بلاگ PlayStation اطلاعاتی را در رابطه با عنوان انحصاری کنسول PlayStation Vita یعنی Murasaki Baby منتشر کرده که در آن به راه و روش هایی که کودک حاضر در محیط ترسناک این بازی می تواند مانور کند اشاره شده است.
در بازی Murasaki Baby بازیکنان وظیفه هدایت شخصیت بچه (Baby) را بر عهده دارند که بایستی راه خود را در یک محیط بسیار دلهره آور با موجوداتی هولناک پیدا کند. شخصیت بچه به دنبال مادر خود می گردد و با استفاده از قدرت هایی که دارا می باشد قادر خواهد بود تا تغییراتی را در محیط به وجود آورد که به موجب آن مسیر خود را می سازد. بازیکنان می توانند با کشیدن دستان خود بر روی صفحه لمسی کنسول PlayStation Vita بین حالات محیطی مختلف جابجا شوند. با این کار هر سری یک تصویر جدید را در محیط شاهد خواهید بود.
در بلاگ گفته شده همچنین صحبت از قدرت هایی به میان آمده است که از قسمت سوم بخش داستانی برای استفاده آزاد می شود. حالت “Heart of Stone” کل محیط را شسته و رنگ آن را تماما سیاه و سفید می کند، همچنین بادکنک کودک تبدیل به یک تکه سنگ بسیار سنگین تبدیل خواهد شد. این قابلیت زمانی که محیط دارای بادهای بسیار تند می باشد کارایی خود را به نمایش خواهد گذاشت چرا که با اینکار، بچه می تواند به یک چیز محکم متوسل شود. دیگر حالت معرفی شده در این عنوان “Frozen Hall” نام دارد که به موجب آن بدن های تشکیل شده از آب و دیگر مایعات موجود در محیط منجمد خواهد شد با این حال در صورت استفاده طولانی مدت بادکنک بچه خواهد ترکید.
قابلیت “Eye of Scrutiny” با احضار یک چشم غول آسا باعث خواهد شد که بچه بسیار کوچک شود طوری که بادکنک به راحتی او را از زمین بلند خواهد کرد همچنین در این میان یک پس زمینه قرمز خنثی، بچه را آرام می کند که وحشتی نداشته باشد.
بازی Murasaki Baby تابستان سال گذشته در نمایشگاه Gamescom برای PlayStation Vita معرفی شد. این که بازی قرار است امسال عرضه شود با حضور آقای Massimo Guarini که سابقه کار بر روی بازی هایی چون Killer 7, No More Heroes و Shadows of the Damned را در کارنامه خود دارا هستند ساخته می شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
:silly: