Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا

Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود

علی صالحی
۰۳:۰۸ ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا

در طی یک مصاحبه ی جدید، مدیر عامل شرکت Take Two، آقای Strauss Zelnick در مورد مشکلات و مسائل مختلفی صحبت کرده است. وی در این مصاحبه در مورد نسخه ی جدید Xbox One بدون کینکت و همچنین شرکت Oculus Rift صحبت کرده است.

یکی از محور های اصلی این گفتگو، همکاری های دو شرکت  Take Two و Nintendo، و همچنین روابط بین این دو شرکت است. Strauss Zelnick با تاکید فراوان در مورد این مساله گفت: ” نینتندو هنوز هم یک شریک تجاری بسیار مهم است.”. با این حال وی هیچ صحبتی در مورد پروژ های آینده ی این شرکت برای کنسول های Nintendo نکرد.

به نظر می رسد که Take Two هم به جمع بازی سازانی پیوسته که دیگر به Nintendo علاقه ای ندارند. این مساله در مورد کنسول Wii U بسیار شدید تر است. باید گفت که این مساله بسیار ناراحت کننده است. با توجه به اینکه کنسول Wii U از کنسول های نسل قبل چیزی کم ندارد، بازی های بزرگ این شرکت، مانند سری بازی GTA می توانند فروش بسیار خوبی بر روی سیستم هایی مانند Wii U داشته باشند. البته این مساله به شرطی قابل شکل گرفتن است که محتوای اختصاصی برای این بازی در نظر گرفته شود.

شرکت Activision یکی از بهترین مثال ها در این زمینه است. این شرکت تا به امروز توانسته تعدادی از نسخه های بازی محبوب خود، یعنی Call of Duty را بر روی کنسول های Nintendo پورت کند. با اینکه کنسول Wii از Xbox 360 و PS3 بسیار ضعیفتر بود، اما نسخه های منتشر شده از این بازی بسیار خوش ساخت بودند و توانستند رضایت دارندگان این کنسول را جلب کنند. همین مساله باعث شد که سری Call of Duty بر روی Wii، بیش از ۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد. اما به نظر می رسد که Take Two نمی خواهد این ریسک را بکند. تا به امروز شرکت Take Two پشتیبانی خوبی از محصولات Nintendo نکرده است. شاید بتوان مهمترین و موفق ترین همکاری این دو شرکت را بازی  GTA: China Town Wars دانست. این بازی در ابتدا و به صورت اختصاصی برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شد، اما پس از گذشت مدتی طولانی برای پلتفرم PSP شرکت سونی هم منتشر شد.

Strauss Zelnick در ادامه در مورد تصمیم مایکروسافت برای عرضه ی کنسول Xbox One بدون کینکت گفت: “هر مساله ای که بتواند زیربنای فروش بازی ها را بهتر کند برای Take-Two و بقیه ی بازی سازان خوش آیند است. ما از این عملکرد Xbox One بسیار خرسندیم. به نظر من شروع کار هر دو کنسول بسیار موفقیت آمیز بوده است.”

هنگامی که از Strauss Zelnick در مورد دستگاه واقعیت مجازی Oculus Rift سوال شد، جواب هایی محافظه کارانه ای از وی شنیدیم. البته این مساله که Take-Two در مورد پلتفرم های جدید محافظه کارانه رفتار می کند مساله ی تازه ای نیست. وی در مورد Oculus Rift گفت: “دوستان ما که Oculus Rift را امتحان کردند بسیار هیجان زده بودند. پس من مطمئن هستم که یک فرضت کاری خوب در میان است. اما هنوز برای صحبت راجع به این مساله خیلی زود است.”

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا
Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Take Two: نینتندو یک شریک تجاری مهم است | سکوت Take Two در مورد پروژه های نینتندویی خود | گیمفا