The Witness به کیفیت ۱۰۸۰p با ۶۰ فریم در ثانیه نزدیک شده است
The Witness که به عنوان جدیدترین بازی ساخته شده توسط طراح Braid یعنی Jonathan Blow شناخته می شود، همچنان تاریخ انتشار دقیقی ندارد با این حال ایشان طی جدیدترین آپدیت های خود در رابطه با پیشرفت مراحل ساخت اعلام کرده اند که مراحل ساخت بازی به دو نکته فنی در PlayStation 4 دارد نزدیک تر می شود که هواداران این کنسول نسل هشتمی را خرسند خواهد کرد.
در جدیدترین بلاگ PlayStation آقای Blow اعلام کرده اند “که ایشان بیش از ۵ سال است که بر روی ساخت این عنوان مشغول هستند” با این حال به مرور “در زمان های مختلف افراد متعددی” در ساخت بازی The Witness به استدیو Thekla ملحق شده اند. این بازی قرار بود زمانی همزمان با PlayStation 4 عرضه شود و تا به امروز همچنان از داشتن یک تاریخ عرضه دقیق محروم بوده است و فقط گفته شده زمانی خواهد آمد “که ساخت آن کاملا به پایان رسیده باشد”. با این حال آقای Blow اخبار خوبی را ارائه کرده اند در رابطه با اینکه روز به روز پایان ساخت بازی نزدیک تر می شود.
البته آقای Blow متذکر شده اند که عجله بیخود برای عرضه بازی وجود نخواهد داشت که کیفیت آن را هم از بین ببرد. ایشان گفته اند:
The Witness یک بازی جاه طلبانه با کارهای بسیار زیادی برای ما می باشد که بایستی آنها را به درستی انجام دهیم و برای اینکار هم زمان لازم است. من نمی خواهم کیفیت بازی را فدای عرضه زود هنگام آن کنم.
در ادامه آقای Blow پیرامون پیشرفت در مراحل ساخت بازی The Witness گفته اند که جزیره این بازی به همراه محتویات بخش داستانی کاملا ایجاد شده است اما همچنان این دو قسمت نیاز به کار دارند. ایشان ادامه می دهند:
در زمان عرضه PlayStation 4 ما قصد داشتیم تا بازی خود را با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه ارائه کنیم. در حال حاضر چنین موضوعی در اکثر قسمت های بازی ممکن شده است اما نه همه جای آن. با کمی کار و تلاش بیشتر تمامی قسمت ها از کیفیت گفته شده بهره مند خواهد بود.
بازی The Witness برای پلتفرم های PS4, PC و iOS تایید شده است که در این میان نسخه iOS کمی دیرتر نسبت به بقیه منتشر می شود. در سایت نیز گفته شده که نسخه های متفاوتی برای “دیگر پلتفرم ها” نیز در نظر گرفته شده است. باید منتظر ماند و دید که منظور از این جمله چیست.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
واقعا از اینکه توی این نسل توجه به رزولوشن انقدر زیاد شده و هر خبری میاد به جای حرف زدن درباره خود بازی درباره رزولوشنشه دیگه داره حالم بهم میخوره 😐
حرف CD red projeck و ubisoft در این مورد قشنگ بود
یه زمانی میاد که هر کنسولی ۱۰۸۰ p رو رو۶۰ تا اجرا کنه براش عیبه
حالا ما داریم خودمونو داغون میکنیم