Hellraid برای کنسول های نسل جدید با کیفیت ۱۰۸۰p/60fps ساخته خواهد شد
![hellraid 4 1024x576 Hellraid برای کنسول های نسل جدید با کیفیت 1080p/60fps ساخته خواهد شد | گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/05/Hellraid-4-1024x576.jpg)
Hellraid یکی از عنوان هایی است که برای نسل قبل برنامه ریزی شده بود، اما سرانجام به آن نسل نرسید و قرار است که تنها برای کنسول های نسل جدید و PC منتشر شود. پیش از این Techland، سازنده ی این عنوان در خبری کنسل شدن نسخه ی PS3 و Xbox 360 این بازی را اعلام کرده بود.
لازم به ذکر است که استودیو Techland در حال کار بر روی عنوان دیگر هم هست. Dying Light، بازی دیگر این شرکت قرار است که برای کنسول های PS4 و Xbox One عرضه شود. به گفته ی این استودیو، Dying Light بر روی این کنسول ها با رزلوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. با توجه به این مساله و اینکه هر دو بازی Hellraid و Dying Light از موتور Chrome Engine 6 استفاده می کنند، می توان حدس زد که رزلوشن و نرخ فریم عنوان Hellraid هم بر روی این کنسول ها ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.
Marcin Kruczkiewicz تهیه کننده ی عنوان Hellraid در مورد این مساله گفته است: ” هر دو بازی از یک موتور استفاده می کنند. پس این مساله برای تیم سازنده ی بازی و تیم سازنده ی موتور گرافیکی هدف اصلی است.”
با توجه به اینکه این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد، از Marcin Kruczkiewicz در مورد نسخه ی PC و Xbox One این بازی و پشتیبانی آنها از DirectX12 سوالی پرسیده شد که وی قادر به پاسخ گویی به این سوالات نبود. با این حال استودیو Techland همیشه از تکنولوژی های جدید استقبال کرده و از آنها در بازی های خود به بهترین نحو استفاده کرده است. وی در ادامه گفت: “این سوال را باید از تیم توسعه دهنده ی بازی بپرسید و در حوزه ی کاری ما نیست. با این حال بازی سازان همیشه از تکنولوژی های جدید که گرافیک یا گیم پلی را بهتر می کند استقبال می کنند.”
پر بحثترینها
- مقایسهی PS Plus و Game Pass؛ کدام بهتر است؟
- ۳ The Last of Us چگونه میتواند برخی ایدههای جاهطلبانه بازی دوم را عملی کند
- ۳۰ هزار امضا برای لغو بازی Assassin’s Creed Shadows توسط ژاپنیها جمعآوری شده است
- حضور پلی استیشن در Tokyo Game Show 2024 تایید شد
- خالق God of War اعتقاد دارد آترئوس به یک «شخصیت افتضاح» تبدیل شده است
- گزارش: مایکروسافت با موج جدیدی از اخراجها مواجه شد
- پس از بیست سال، Splinter Cell کلاسیک همچنان یک شاهکار به تمام عیار است
- چرا با وجود قدرت بیشتر Xbox Series X، خروجی برخی بازیها روی PS5 بهتر است؟ دیجیتال فاندری پاسخ میدهد
- ویدیو: ماد Graceborne، بازی Elden Ring را شبیه Bloodborne میکند
- آیا جهان باز شدن Resident Evil 9 هویت این فرنچایز را نابود میکند؟
نظرات
هر وقت بیاد بازیش میکنم(روی PC ) :yes: :yes: :yes:
نه DirectX12 😥 کارت گرافیک با پشتیبانی DirectX11 رو تازه جور کرده بودم
:no: :no: :no: :no:
چرا برای این نسل کنسل کردی………… 🙁 :no: :no: