Naito Arata دلایل خروج افراد مختلف از ناتی داگ را شرح می دهد
اخیرا تعدادی از توسعه دهندگان برجسته صنعت بازی های ویدئویی که در ناتی داگ فعالیت داشته اند، این استدیو را به مقصد اهداف مختلف ترک کرده اند. از طرفی نیز هر جدایی اخبار و حواشی های زیادی را به همراه داشته است.
تمامی خبرگذاری ها در این مدت سعی کرده اند که به دنبال توسعه دهندگان مذکور بروند و جدایی آنها را جویا شوند که در همین میان داستان سرایی های فراوانی شکل می گیرد. اخیرا آقای Naito Arata به عنوان مدیر بخش بازاریابی شرکت سونی در محدوده قاره آسیا نظر خود را در رابطه با این جدایی های اعلام شده از سوی ناتی داگ اعلام کرده اند که بدین شرح می باشد:
توسعه دهندگانی که در این مدت از ناتی داگ جدا شده اند، اخبار بسیار زیادی را به دنبال عمل خود ایجاد کرده اند. چنین مسائلی در صنعت بازی های ویدئویی با دیگر رسانه مانند فیلم های سینمایی در هالیوود یکسان می باشد. مردم بسیاری با هر پروژه می آیند و می روند و موضوع گفته شده روزانه به دفعات رخ می دهد.
پس از عرضه موفقیت آمیز بازی The Last of Us، متقاضیان بسیاری زیادی برای توسعه دهندگان این عنوان یافت خواهد شد که حقوق های بزرگی را نیز پرداخت خواهند کرد.
چیزی که من از ناتی داگ به آن علاقه دارم این است که آنها در این مدت DNA خود را حفظ کرده اند و به مدت ۳۰ در صنعت بازی های ویدئویی محصولات بسیار با کیفیتی را ارائه کرده اند که در ازای آن یک سری از افراد با استعداد جابجا شده اند. شما به راحتی می توانید بگویید که توسعه دهندگان مختلف، در یک ارتفاع خاص از موانع با یکدیگر برابر می باشند.
یکی دیگر از این دلایل نوع سازماندهی شرکت است که با مانند یک کارخانه کوچک ژاپنی در روزهای قدیم می ماند.
آقای Arata به خوبی ناتی داگ را می شناسند و برای مدت مدیدی هم حتی در محلی سازی عناوین مختلف غربی برای کشور ژاپن فعالیت موثر داشته اند. که در این میان می توان به بازی های Uncharted و The Last of Us اشاره کرد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اولین نقد از بتا نسخه PS4 بازی واچ داگز منتشر شد:
گرافیک و انیمیشن نا امید کننده:
http://www.gamepur.com/news/14630-watch-dogs-ps4-disappoint-graphically-ordinary-animations-last-gen-facial-e.html
این که گفته رو PS4 فریم ریت ۶۰ ـه ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) :hypnotized:
دوست عزیز تو خبر گفته شده بازی روی pc هم امتحان شده و خیلی بهتر نبوده (اختلاف خیلی کم بوده ) و مشکل از بازی نه کنسول و مطمین باشید همونطور که توی چندتا پست دیگه گفتم این بازی نهایتا می تونه می تونه خوب از آب دربیاد متای ۸۷ بگیره ولی می ترسم یه بازی فاجعه از آب دربیاد :no:
بزار بازی اصلیش بیاد اون موقع با توجه متاش میشه نظر داد.
حیف :weep:
😐