Sunset Overdrive نسبت به بازی هایی مانند inFamous تعاملی تر خواهد بود
بازی شوتر سوم شخص Sunset Overdrive که دارای جهانی باز می باشد و توسط استدیو Insomniac در دست ساخت است، به دفعات با ساخته Sucker Punch یعنی inFamous مقایسه شده است با این حال سازندگان این عنوان معتقند که گیم پلی آن بیشتر به خاطر حرکات مختلف برای گشت و گذار در محیط یا به دلیل وجود سیستم تعاملی، شبیه عناوین Tony Hawk می باشد.
آقای Marcus Smith به عنوان مدیر پروژه این بازی گفته اند:
در این بازی شما دقیقا با محیط به دفعات تعامل خواهید داشت. این عمل بسیار بیشتر از عناوینی نظیر Infamous می باشد چرا که در آنها اکثرا فقط با بالا رفتن از دیوار تعامل دارید و بیشتر به انجام کارهای مختلف در محیط خواهید پرداخت.
عنوان ما بیشتر شبیه به سری بازی های Tony Hawk می باشد، طوری که تمام دنیای بازی باید بر اساس مکانیزم های گیم پلی ساخته شود. به قدری این محتویات به یکدیگر وابسته هستند که مجبور بودیم تمامی آنها را کنار یکدیگر قرار دهیم به جای اینکه جداگانه توسعه دهیم.
آقای Bryan Intihar به عنوان مدیر محصولات گفته اند:
بازی Sunset Overdrive زمانی برای من واضح جلوه نمود که سیستم جابجایی در محیط بازی را اعمال کردیم. قضیه فقط این طور نبوده که در یک دنیا بچرخید و دشمنان را قتل عام کنید، بلکه این عمل باید بسیار شیک، هیجان انگیر، سریع و جذاب عمل کند طوری که ظاهر خوبی را به نمایش بگذارند.
بازی Sunset Overdrive به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت در دست ساخت می باشد.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
واسه ۳۶۰ منتشر میشه یا نه؟؟؟