RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا

RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد

آرش سعادتمند
۲۲:۱۸ ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا

با وجود تمامی بحث هایی که تا به امروز پیرامون کنسول Xbox One شکل گرفته است مانند معماری آن با eSRAM یا نبود عناوین مختلف با رزولوشن ۱۰۸۰p، نمی توان منکر این موضوع شد که هنوز کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت در ابتدای چرخه خود به سر می برد. کیفیت عملکرد این کنسول افزایش خواهد یافت و استدیوهایی مانند RedLynx که به عنوان سازنده عنوان Trials Fusion شناخته می شود، بازی های خود را برای آن بهینه می کنند.

سایت GamingBolt اخیرا مصاحبه ای را با کرگردان حاضر در استدیو مذکور یعنی آقای Karri Kiviluoma داشته است و ایشان اعلام کرده اند که تشخیص تفاوت ها بین رزولوشن ۹۰۰p بر روی Xbox One و  ۱۰۸۰p بر روی PS4، به هنگام اجرای بازی Trials Fusion تقریبا غیر ممکن خواهد بود. آقای Kiviluoma گفته اند:

نسخه های ابتدایی بازی ما که برای کنسول های Xbox One و PS4 عرضه شده اند بسیار در زمینه گرافیکی نزدیک به هم می باشند و هر دو با ۶۰ فریم در ثانیه به صورت ثابت شده اجرا می شوند. در حین بازی تشخیص تفاوت بسیار سخت خواهد بود و فقط غرق هیجان خواهید شد. مهمترین مسئله، اجرای بازی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه است تا اینکه چنین فرق ناچیزی در رزولوشن ها موجود باشد.

ایشان همچنین اضافه کرده اند که مشکلات رزولوشن در Xbox One “قطعا” رفع خواهد شد.

آنها نه تنها برای ما، بلکه به کلی این مشکل را رفع خواهند کرد. مایکروسافت کیفیت عملکرد کنسول خود را افزایش خواهد داد و ما نیز بازی خود را برای این دستگاه و دیگر پلتفرم ها تا حد امکان بهینه سازی خواهیم کرد.

استدیو RedLynx در این نظریه تنها نمی باشد و همین دیروز بود که Crytek نیز روش خود را برای استفاده بهینه از eSRAM معرفی کرد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا
RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

RedLynx: مایکروسافت قطعا مشکلات موجود با رزولوشن Xbox One را رفع خواهد کرد - گیمفا