۹۵ درصد فروش بازی Sanctum 2 از نسخه PC تامین شده است
آقای Johannes Aspeby از استدیو Coffee Stain که به عنوان سازنده بازی اول شخص دفاع از قلعه خود یعنی Sanctum 2 شناخته می شود، اعلام کرده است که ۹۵ درصد از کل در آمد حاصل شده به واسطه فروش بازی Sanctum 2 از بخش PC حاصل شده است.
ایشان طی صحبت های خود با Gamasutra گفته اند:
پورت بازی ما به کنسول ها ایده بسیار بدی بوده است چرا که ۹۵ درصد فروش بازی فقط از بخش PC بدست آمده و با این حساب پورت یک بازی برای کنسول در همان روز اول دیگر برای ما تکرار نخواهد شد. هنوز مطمئن نیستم که علت چنین فروشی در Steam چه می باشد اما حدس می زنیم که به دلیل معاملات روزانه، ارائه عناوین رایگان در آخر هفته ها و غیره در مقایسه با کنسولهایی که هیچ کس با بازی آشنایی نداشته، باعث شده است که این شبکه بیش از پیش در معرض دید همگان باشد.
بازی Sanctum 2 در ۱۵ ماه می برای PC و شبکه Xbox Live Arcade عرضه شد همچنین مدتی بعد نسخه PlayStation Network آن نیز آمد. این عنوان دنباله نسخه اصلی بازی موفق Sanctum می باشد که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و در آن بازیکن وظیفه دارد تا از شهرکی به نام Elysion One برابر حملات موجودات فضایی دفاع کند. طبق گفته های آقای Aspeby یک سوم تیم توسعه دهنده مشغول کار بر روی نسخه کنسولی آن بوده اند. ایشان می گویند:
متاسفانه نتیجه این عمل اصلا در حد انتظارت ظاهر نشده است. اینکه پس از زحمات فراوان بازی ساخته شده توسط خودتان را می بینید که فروش آن حتی نزدیک به مقدار مورد نظر هم نرسیده است نا امید کننده می باشد.
آقای Aspeby دلیل ارائه نشدن DLC برای نسخه PS3 را اینطور فروش نامناسب بازی اصلی اعلام کرده اند و این مسئله در Xbox 360 نیز به دلیل عملکرد کیفی نامناسب کنار گذاشته است. ایشان ادامه می دهند:
یکی از مواردی که همیشه در هنگام ساخت DLC پیرامون آن بحث و جدال داشتیم این بوده که تا همین قسمت هم زحمت بسیار زیادی کشیده است. قبل از اینکه از آمار فروش مطلع باشیم همه چیز را برای ساخت DLC آماده کردیم و گمان می رفت که طلای فراوانی را بدست خواهیم آورد یا اینکه حداقل یک معدن نقره کشف شود. ما فقط باید به آمار نگاه می کردیم تا متوجه شویم که کار جدید پاسخ نخواهد داد.
به خاطر ساخت پورت های کنسولی و بهینه سازی های فراوان، مشخصات مورد نیاز برای اجرای Sanctum 2 نیز به طور چشم گیری کاهش پیدا کرد. آقای Aspeby در رابطه با این مسئله گفته اند:
از آنجایی که کنسول ها قادر نبودند که بازی مد نظر ما را به صورت کامل ارائه کنند، به اجبار محدودیت هایی به آنها خورد. محدودیت هایی نظیر اینکه چه تعداد دشمن در محیط حضور پیدا خواهند کرد یا اینکه چند عدد برج می شود استفاده کنیم به هیچ وجه مد نظر ما نبوده است اما با اجبار این کار را کردیم چرا که نمی شود یک نسخه متفاوت دیگر در Steam عرضه کرد.
Sanctum 2 را شما می توانید برای PS3، Xbox 360 و PC تهیه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این است PC .
در E3 امسال PC شگفت زده خواهد کرد فقط ببینید
بعد بازم این نامردا میگن PC بده
VIVA PC :yes: :yes: :yes:
شاهکار Goat Simulator از این استودیو هست ها.
موافقم توی e3 امسال PC خبرای خیلی خوبی هست
نمیدونم اون دسته از کاربران گیم فا که چلمن! تشریف دارن، میان میگن که یک بازی مولتی پلتفرم تو نسخه کنسولیش ۱۰ برابر نسخه PC اش فروش میکنه با چه رویی همچین اماری میدن!؟
یکی نیست به اینا بگه فرق خرید فیزیکی و خرید دیجیتالی رو میدونین چیه؟!
:yes: :yes: :yes: :yes: