معرفی Crossing the Line: یک شوتر اول شخص با موتور CRYENGINE
خودتان را برای یک شوتر اول شخص با گرافیک بالا آماده کنید.
استدیو Zomboko Entertainment اعلام کرده است که در حال حاضر مشغول ساخت یک عنوان شوتر اول شخص می باشد که قرار است برای کنسول های نسل هشتم یعنی Xbox One و PS4 به همراه رایانه های شخصی عرضه شود. این بازی Crossing the Line نام دارد و با چهارمین نسخه از موتور مشهور CRYENGINE (که به همین نام و بدون عدد همراه شناخته می شود) در دست ساخت است و همچنین Zomboko Entertainment قصد دارد این عنوان تا حد ممکن واقع گرایانه جلوه کند و از عمق خوبی در صحنه های سینماتیک برخوردار باشد.
Crossing the line یک شوتر اول شخص رمز آلود است که داستان مردی را تعریف می کند که خواهان نابودی شیطان برای بازیابی معشوقه خود است. گیم پلی این بازی بر پایه قدرت های شخصیت اصلی خواهد بود که می تواند بین دنیای مردگان و مردم زنده جابجا شود. توضیحات Zomboko Entertainment در رابطه با این بازی بدین شرح است:
با اینکه هر موقع که بخواهید نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید، اما پس از برخی تصمیم های بازیکن این قابلیت برای بهره برداری آزاد خواهد شد. با این حال زیاد نباید به سراغ این قدرت بروید چرا که ملاقات با دنیای مردگان به شخصیت اصلی آسیب خواهد رساند یا حتی او را خواهد کشت. ابتدا طراحی گرافیکی بازی غم آلود در نظر گرفته شده بود اما به جای آن قصد داریم روی صحنه های سینماتیک و واقع گرایانه تمرکز کنیم که حس حضور در دنیای بازی گفته شده هر چه بیشتر به بازیکن منتقل شود.
ایده بازی Crossing the Line بسیار جالب به نظر می رسد و باید دید که Zomboko Entertainment چطور عمل خواهد کرد. اولین تصاویر منتشر شده را در زیر می توانید مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
همچین گرافیکه شاخی هم نداره
عزیز همچین شاخ هم نیست ؟؟!!!! شما اگه تونستی یکی از ایتم های زیر رو طراحی کن ببین جونت در میاد من خودم ۲ ساله دارم با Cry Engine کار میکنم و یک بازی میسازم برا خودم ولی هنوزم که هنوزه خیلی از جاها ساختن یک ایتم و ادیت کردن تکسچر ها واقعا مشکله 😮
به نظر خوبه.ممنون بابت خبر
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
وقتی که بازی منتشر شد عمرا همچین گرافیکی داشته باشه. 😐 😐 😐
:yes: :yes:
چی بگم :struggle: فکر نکنم بازی شاخی دربیاد البته هنوز هیچی معلوم نیست.
امیدوارم یه بازی با ایده هایی جدید و قابل قبول ارائه بدند نه یک دموی گرافیکی
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: (((((((((((PC(((((((((((((
:yes: :yes: :yes: :yes: