James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا

James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید

آرش سعادتمند
۰۹:۴۹ ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا

باکس آرت بازی Sunset Overdrive به تازگی رونمایی شده است اما در کمال تعجب از طراحی بسیار شلوغی بهره می برد. فلسفه چنین طراحی را از زبان خالق آن می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

استدیو Insomniac Games به تازگی از تصویر باکس آرت (طرح روی بسته فیزیکی) بازی Sunset Overdrive رونمایی کرده است که یک عنوان شوتر داستانی با جهانی باز می باشد و در انحصار کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی Xbox One خواهد بود. برای این طراحی Insomniac Games با استدیو انگلستانی ilovedust همکاری کرده است که در طراحی های گرافیکی تخصص دارد و لوگوهای مطرحی همچون Nike, Red Bull و Wired را نیز در کارنامه خود دارد.

آقای James Stevenson به عنوان مدیر روابط عمومی استدیو سازنده Sunset Overdrive در وبسایت Insomniac نوشته اند:

ما از این فاصله کارهای آنها مشاهده کردیم و سبک کارشان با بازی ما همخوانی بسیار دارد. زمانی که با آنها ملاقات کردیم کاملا واضح بود که نه تنها Sunset Overdrive را کاملا درک کردند، بلکه تمامی تفکرات ما را نیز از این عنوان متوجه شدند. این انتخاب همخوانی بسیار خوبی دارد.

چالش های درک Sunset Overdrive در قالب یک طراحی هنری از این مور نشات می گیرد که بازی مذکور شخصیت محور نمی باشد. بازیکنان شخصیت مورد نظر خود را خلق می کنند و یک راست وارد بازی می شوند با این حال خبری از هیچ گونه شخصیت یا اشخاصی نخواهد بود که به همراه اسلحه های یک برند تجاری عمل کنند. به عنوان مثال شما می توانید به طراحی باکس آرت The Last of Us و BioShock Infinite نگاهی بیندازید که در آن شاهد فرد خاصی از بخش داستانی بازی می باشیم. نه تنها این طراحی بایستی بازیکن و قابلیت های او را به نمایش می گذاشت، بلکه شهر Sunset و تمامی جزئیات آن نیز باید در معرض دید همگان قرار می گرفت.

طرحی که در انتهای خبر مشاهده می کنید کار نهایی استدیو ilovedust می باشد. در این طراحی ما شخصیت بازیکن را شاهد هستیم که اسلحه Roman Candle را به دست دارد و در اطراف او تعداد زیادی از انواع دشمنان حاضر در بازی به چشم می خورد، حتی همان هیولای دوست داشتنی مرگبار را که با نام Fizzie معرفی شده است نیز در بالای نقشه شاهد هستیم. آقای Stevenson گفته اند:

ما از این طراحی باکس آرت هیجان زده هستیم. همکاری با ilovedust از رویاهای دیرینه ما بوده است و کمک کردند تا چیزی را ارائه کنیم که در آن بیرون همتایی ندارد. این یک طراحی دیوانه وار است و شما زمانی که آشنایی بیشتری با Sunset Overdrive پیدا کنید، بیش از پیش آن را درک خواهید کرد.

Sunset Overdrive در E 2013 معرفی شد و قرار است به صورت انحصاری برای  Xbox One منتشر شود.

 

sunset overdrive keyart vert rgb final

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا
James Stevenson از علت انتخاب تصویر باکس آرت Sunset Overdrive می گوید - گیمفا