گیم پلی Wolfenstein: The New Order در صورت جمع آوری تمامی آیتم ها حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید
مدت زمان مورد نیاز برای یافتن تمامی اماکن و جمع آوری کلیه آیتم ها در Wolfenstein: The New Order اعلام شد.
در بازی شوتر اول شخص Wolfenstein: The New Order حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید تا شما تمامی چیزهای مختلف را جمع کرده و به کلیه مناطق موجود در بازی سر بزنید. اطلاعات گفته شده توسط مدیر پروژه این بازی در استدیو MachineGames یعنی آقای Jens Matthies طی جلسه سوال و جواب در سایت Reddit بدست آمده است.
آقای Matthies همچنان اعلام کرده اند بازی Wolfenstein: The New Order (که فقط دارای بخش تک نفره می باشد) بازیکنان را تشویق خواهد کرد که دوباره بازی را از ابتدا آغاز کنند مخصوصا به قصد “کاوش در دوره زمانی متفاوت”. ایشان در دنباله صحبت های خود افزوده اند که بازیکن اوایل اجرای بازی، باید یک انتخاب انجام دهد که این مهم بازه های زمانی متفاوتی را به همراه خواهد داشت و در نهایت “داستان دستخوش تغییراتی خواهد شد” با این حال جزئیات برگزیدن مسیرها نا مشخص است. آقای Matthies گفته اند:
توصیه می کنیم که حتما یک بار دیگر این بازی را تجربه کنید تا ببینید در صورت انجام انتخابی متفاوت نتیجه آن چه خواهد شد.
همچنین در جلسه سوال و جواب گفته شده ایشان اعلام کرده اند که احتمال ساخت دنباله ای برای Wolfenstein: The New Order وجود خواهد داشت. البته هنوز هیچ چیزی تایید نشده است و آقای Matthies صرفا گفته اند که “علاقه مند هستند تا دنباله این بازی را بسازند” یا حتی یک بخش چند نفره به مانند Enemy Territory ارائه کنند:
MachineGames هیچ وقت این دو عنوان را همزمان با یکدیگر نخواهد ساخت. ما سعی خواهیم کرد با صرف وقت تیم سازنده فقط بر روی بخش تک نفره بهترین نتایج را در حین پیش برد پروژه بدست آوریم.
ما ایده های بسیاری برای یک دنباله داریم و به ساخت آن نیز علاقه مند هستیم. البته ساخت چنین چیزی مسلما به موفقیت مالی عنوان اول بستگی خواهد داشت.
در آخر نیز آقای Matthies اعلام کرده اند که تمامی دکمه ها در نسخه PC بازی قابل تغییر خواهد بود. Wolfenstein: The New Order در ۲۰ می (مصادف با ۳۰ اردیبهشت) برای Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4, و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
یکی اینو میخرم (اگه متاش خوب اومد) یکی Watch Dogs (سگ های نگهبان (محض اصلاع))
اگر بگیم باز واقعی باشی حتما میدونی که متای بازی که کارشناس ها نظر میدن آخرین چیزی هستش که برای انتخاب بازی باید در نظر بگیری. مثلا killzone shafow fall متاشخیلی بالا نبود ولی هر کی بازی کرده حال کرده. یا مثاا ryse. کارشناس ها به بازی از دید حرفه ای نمره میدن. نه به میزان لذت بازی. بهت پیشنهاد میکنم این بازیو حتما تجربه کنی
مخالفم دوست عزیز.متای کاربرا و متای منتقدای سایت Metacriric برای دو بازی که شما گفتی:
بازی KZ:متای منتقدا ۷۳ (۸۸ نقد) متای کاربرا ۷ از ۱۰ (۱۴۲۵ نفر)
بازی Ryse SOR:متای مننتقدا ۶۰ (۷۳ نقد) متای کاربرا ۵.۹ از ۱۰ (۱۰۰۲ نفر)
یه بازی دیگه براتون مثال میزنم:
GTA V نسخه PS3:متای منتقدا ۹۸ (۶۴ نقد) متای کاربرا ۷.۴ از ۱۰ (۲۱۹۸ نفر)
به شکل عجیبی اکثر مواقع متای کاربرا پایین تر ازمنتقداست
.من همیشه اول متای کاربرا و منتقدا رو نگاه می کنم اگر بالای ۸۰ بود نقدا رو می خونم یه مقدار تریلر ها رو هم میبینم بعد تصمیم می گیرم.بازی هایی هم که با سر و صدا میان و خوب نمره نمی گیرن هم بدون هیچ مطالعه ای می خرم.مثل RE6
این بازی عشقه :evilgrin: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: