Lords of the Fallen به دلیل مقایسه های فراوان با Dark Souls آغاز سختی داشته است
سازندگان Lords of the Fallen از شروع بسیار سخت این عنوان سخن گفته اند که توضیحات آنان را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
آقای Tomasz Gop به عنوان تهیه کننده اجرایی استدیو Deck13 توضیح داده اند که به دلیل مقایسه های انجام شده بین ساخته محبوب استدیو From Software یعنی Dark Souls با عنوان Lords of the Fallen، آغاز مراحل ساخت بسیار طاقت فرسا بوده است. با توجه به صحبت هایی که سازندگان Lords of the Fallen تا کنون داشته اند این عنوان نیز مانند Dark Souls از درجه سختی بسیار بالایی برخوردار است.
آقای Gop در مصاحبه با DigitalSpy می گویند:
من حدود یک سال پیش یا بیشتر دوره بسیار سختی را گذراندم. آغاز ساخت یک بازی که شباهت هایی با دیگر عناوین دارد بسیار مشکل است حتی اگر آن عنوان منبع بسیار خوبی برای الهام گیری باشد.
اما در همین حال با خود می گفتم که به صحب های دیگران توجه نکنم و به ساخت بازی ادامه دهم. مهم نیست آنها چه فکر می کنند فقط یک بازی ضعیف با الهام گیری بسیار بد نباید از آب در بیاید. از آن موقع است که من یک نفس راحت می توانم بکشم.
تا حالا نشده است مردم به من بگویند که شما کاملا این بازی را کپی برداری کرده اید که خود همین مسئله بسیار خوب می باشد. برای ساخت این بازی از موارد مختلفی الهام گرفته شده است و همه هم می توانند آن را به راحتی مشاهده کنند. قرار نیست من چنین چیزی را مخفی کنم.
ما یک سری بازی مبارزه ای در صنعت داریم مانند Tekken و Street Fighter یا عناصری مانند سری Souls. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کلیه مواردی که این بازی را سخت نشان می داد رعایت کنیم مخصوصا برای افرادی که با بازی ها مانند یک کتاب ۶۰۰ صفحه ای رفتار نمی کنند و کار به جایی خواهد کشید که ناخن های خود را خواهند خورد.
Lords of the Fallen امسال برای PC, PS4 و Xbox One عرضه می شود.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
😀 :-))