خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا

خانواده گیمفا | شماره هشتم

حامد زاهدی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا

درود بر تمامی گیمفایی های عزیز.پس از گذشت ۲ ماه از شروع سال جاری با شماره جدید مقاله “خانواده گیمفا” خدمت شما بازیخورها رسیده ایم.بسیار بسیار خوشنودیم که توانستیم در بهمن و اسفند ۹۲، با انتشار ۷ شماره کانون گرم خانواده گیمفا را گسترش داده و تحکیم بخشیم که این دستاورد را مدیون شما یاران همیشگی و با تعصب خود هستیم.در مدتی که غیبت داشتیم، ایمیل و پیام های فراوانی با موضوع علل توقف خانواده گیمفا به دستمان رسید که همین امر ما را در شروع دوباره این مقاله اجبار ساخت.با اولین شماره خانواده گیمفا در سال ۹۳ همراه ما باشید…

بر اساس آمار به دست آمده، پوشش خبری و مقوله های ویژه ای که در ایام نوروز ۹۳ بر روی سایت اعمال شد موجب رضایت و مقبولیت شما کاربران عزیز واقع گردید که از این باب خدا را شاکریم.جای دارد از تمامی نویسندگان و خبرنگارانی که در ایام تعطیلات از تفریح خود کاسته و وقت بیشتری را برای بروز نگاه داشتن سایت اختصاص داده اند، تشکر و قدردانی کنیم.

۲۰ بازی برتر سال ۹۲

همان طور که در جریان هستید، گیمفا طبق عادت سالیانه اقدام به انتخاب برترین عناوین سال کرد و ۲۰ بازی برتر را به ترتیب معرفی نمود که در این بین شاهکار استودیو ناتی داگ یعنی The Last Of Us به عنوان برترین بازی سال ۹۲ شناخته شد.لازم به توضیح است که لیست ارائه شده نظر شخصی بنده نبوده و تمامی اعضای تحریریه و خبرنگاران با مجموع ۳۰ عضو، در انتخاب عناوین نقش مستقیم و موثری داشته اند و از همین طریق باری دیگر تمامی شایعات پیرامون سلیقه ای بودن مقاله را رد می نمایم.

اگر تاکنون موفق به مطالعه قسمت اول و دوم مقاله نشده اید، کلیک کنید.

فکر کنم به یاد دارید که هر ماه اقدام به گزارش کاری تیم خبری کرده و خبرنگار برتر ماه را معرفی می کردیم.در فروردین ماه نیز با انتشار ۷۰۰ خبر توانستیم پوشش کاملی بر روی اتفاقات و حاشیه های دنیای بازی های کامپیوتری داشته باشیم.در زیر نیز می توانید آمار دقیق تری مشاهده نمایید.

جدول کاری تیم خبرنگاران – فروردین ۹۳

همان طور که در جدول بالا ملاحظه نمودید، آقای امیر سینا برجسته با انتشار ۱۴۸ خبر و  کسب ۱۶۵ امتیاز توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد که از همین طریق به ایشان به خاطر زحمات و تلاش شبانه روزی خود، تبریک و خسته نباشید می گوییم.

پوشش کامل خبری و ویدیویی نمایشگاه E3 2014

 

بدون شک بعد از بازی Watch Dogs، مراسم E3 2014 مورد انتظار ترین خواسته یک بازیباز است.تا شروع نمایشگاه E3 امسال، نزدیک به ۱ ماه باقی مانده ( نمایشگاه E3 2014 در ۲۰ خرداد شروع می شود. ) و شرکت های بازی سازی راه به راه با مصاحبه های های ایهام دار از عناوین خود صحبت می کنند و ذوق و شوق بازیبازان را افزایش می دهند.همان طور که مشاهده می کنید،در حال حاضر خبرنگاران ما به صورت کامل و مستمر هایپ ها و کوچک ترین جزئیات و اطلاعات منتشر شده از عناوینی که ممکن است در نمایشگاه رونمایی شوند را ترجمه و در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار داده اند؛ اما این تازه شروع کار است…!

از اواسط فروردین ماه برنامه ریزی برای پوشش کامل نمایشگاه E3 آغاز گردید و تا به الان نیز ادامه دارد؛ مطابق گذشته، پوشش خبری، ویدیویی، گزارش ها و پخش زنده نمایشگاه و کنفرانس شرکت های مطرح بازی سازی به صورت زیر نویس فارسی با بهترین کیفیت را ارائه خواهیم داد.بگذارید خیالتان را راحت کنم، E3 2014 را به صورت زنده با گیمفا باشید! برنامه های زیادی تدارک دیده ایم…

 

مصاحبه اختصاصی با Inafune

خیلی از مخاطبین مایل به ارتباط با سازندگان خارجی هستند؛ از این رو گیمفا با استخدام مترجمین زبره و ماهر مقدمات این را فراهم نموده و مصاحبه های زیادی با سازندگان خارجی انجام داده است که آخرین آن با Keiji Inafune خالق Mega Man و تیم سازنده Mighty No. 9 می باشد.اگر دوست دارید با بازیساز و یا کارکنان استودیو یک عنوان خاصی صحبت کنیم، نام وی یا بازی مورد نظرتان را در قسمت نظرات به گوش ما برسانید.مطمئن باشید رسیدگی خواهیم کرد.

 

وب سایت مدیر برتر

دیگر جانم به قربانتان بگوید، دو سایت مدیر برتر و نالفا ( وب سایت هایی که با مدیران برتر و موفق در عرصه مجازی و اینترنت مصاحبه می کنند ) به ترتیب در ۲۱ فرودین و ۲ اردیبهشت ماه با مدیریت کل وب سایت گیمفا، دوست و همکار عزیزم آقای کسری نراقی مصاحبه ای را انجام دادند که خواندش خالی از لطف نیست.برای مشاهده مصاحبه مدیر برتر اینجا  و برای مشاهده نالفا اینجا را کلیک کنید.

در این شماره از خانواده گیمفا قصد گزارش کاری خود را داشتیم و به همین علت به بخش های دیگه، مثل مصاحبه با کادر، مسابقه، کامیک و … نپرداختیم.انشاالله از هفته آینده اگر عمری باقی بود مقاله خانواده را با همان روال همیشگی ادامه خواهیم داد.

ارادتمند شما / سردبیر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا
خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خانواده گیمفا | شماره هشتم - گیمفا