Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا

Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود

آرش سعادتمند
۱۸:۵۹ ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا

استدیو Crytek با خلق بازی Ryse: Son of Rome و ارائه جلوه ها و گرافیک خارق العاده در Xbox One نشان داد که به احتمال بسیار زیاد نکات خاصی را در رابطه با مدیریت سخت افزار در این کنسول نسل هشتم می داند. اما آیا Crytek نیز مانند بسیاری از سازندگان بابت نوع RAM کنسول گفته شده شاکی است؟ اگر مشکلی وجود ندارد، چه راه هایی برای رفع آنها برگزیده است؟

آقای Sean Tracy به عنوان مدیر بخش توسعه تجاری موتور استدیو Crytek در شهر آمریکا طی مصاحبه با GamingBolt نیز در رابطه با همین مسائل eSRAM صحبت کرده اند. آیا ایشان انتظار دارند که در آینده مشکلات رفع شوند یا حتی اینکه راه حلی برای رفع آن کشف شود؟ پاسخ چنین است:

نمی توانم بگویم که برای آن یک پچ ارائه خواهد شد که مشکلات رفع شود یا خیر اما به عنوان یک توسعه دهنده نمی توانم برای آن استثناء قائل شوم. در بحث محدودیت های سخت افزاری، بازی سازان در این صنعت سروران یافتن راه حل های جدید برای دور زدن مشکلات هستند و من فکر می کنم که شاهد یک تکنولوژی مخصوص و منحصر به فرد برای این معماری خواهیم بود.

دو کنسول نسل هشتم یعنی PS4 و Xbox One قدرت یافته اند و پیشروی خود را آغاز کرده اند حال نظر آقای Tracy در رابطه با معماری مشابه در عین حال متفاوت این دو کنسول، و تلاش Crytek با موتور خود برای کار روی آنها چیست؟

ما از نقل مکان به کنسول های نسل جدید بسیار خشنود هستیم با این حال همیشه تمایل داریم که قدرت بیشتری را دریافت کنیم! معماری یکپارچه APU ها به ما این اجازه را می دهد که منابع بسیار زیادی را در این کنسول ها در زمینه های مختلف نظیر پردازش، فیزیک، انیمیشن و غیره صرف کنیم. با اینکه در زمینه پردازش دو کنسول PS4 و Xbox One تغییر چندان شگرفی را به نمایش در نمی آورند، APU های مخصوص AMD یک جهش واقعی قلمداد می شود چرا که قابلیت های بسیاری را می تواند به همراه خود ارائه کند.

ما که در گذشته مجبور بودیم بر روی چیپ های CPU و GPU به صورت جداگانه کار کنیم، حال فاصله این دو بسیار کم شده است. این مهم در عمل ختم به افکت های با کیفیتی در زمینه بازتاب نور و غیره خواهد شد.

 

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا
Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • pink floyd گفت:

    همه در حاله ای از ابهام صحبت میکنند!!!

    بابا بیا راستشو بگو :pissedoff:

  • bhmup گفت:

    با اینکه مطلب به فارسی ترجمه شده هنوز قسمت اول صحبت های ایشون به نظر من انگلیسیه!!!!!
    الان چی شد بلاخره چرا دو پهلو حرف میزنه؟

  • @ bhmup
    خیلی ساده بخوایم توضیح بدیم اینطوری میشه:
    ایشون می گند که در صورت وجود هر مشکلی باز هم سازندگان مثل همیشه یک راه حل برای دور زدن اون می تونند پیاده کنند. حالا شاید بعضی ها نتونند با eSRAM کنار بیاند ولی این احتمال میره که یک تکنولوژی منحصر به فرد برای اون ساخته بشه. همونطور که گفته شده نخواستند که استثناء قائل بشند که این RAM خوب نیست و مال PS4 بهتره. سختی کار باهاش هست ولی اینطور نیست که راه حلی برای اون وجود نداشته باشه

    • bhmup گفت:

      والا اخه ارش جان یطوری حرف میزنه که انگار esram یه مشکل و یه قطعه به درد نخوره در حالی که مایکرو سافت با esram تونسته هم تاخیر نهان gddr5 رو از بین ببره و هم سرعت کم ddr3 رو جبران کنه و افزایش بده
      فقط میمونه کیت جدید مایکرو سافت برای کار با اینتکنولوژی و میمونه رابط جدید مایکرو سافت که دایرکت ایکس ۱۲ باشه
      اینطور که ایشون حرفیده یعنی esram یه مشکل سر راه بازی سازیه

Crytek انتظار رفع تمامی مشکلات  eSRAM را ندارد اما شاید تکنولوژی منحصر به فردی برای آن کشف شود - گیمفا