Lesky: مدیریت eSRAM در بازی های کوچک مسئله ای نیست اما درعناوین بزرگتر مشکل ساز خواهد بود
بازی !Guacamelee یکی از بهترین عناوینی بود که سال گذشته عرضه شد و حال سازنده آن یعنی استدیو DrinkBox قرار است این بازی را تحت عنوان Guacamelee: Super Turbo Championship Edition برای PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360 و Wii U عرضه کند. با این حساب نظر سازندگان در رابطه با سخت افزارهای جدید چه می باشد؟
برای پاسخ به این سوال سایت GamingBolt اخیرا مصاحبه ای با طراح ارشد حاضر در استدیو DrinkBox یعنی آقای Greg Lesky داشته است. شاید با خود بگویید از آنجایی که !Guacamele برای Xbox One در دست ساخت است احتمالا سازندگان آن تا کنون در هنگام کار با eSRAM به مشکلاتی برخورده اند اما در حقیقت قضیه چنین نیست. آقای Lesky گفته اند:
ساخت پورت این بازی تا کنون بسیار راحت پیش رفته است. قبل از اینکه کیت های مخصوص توسعه دهندگان را دریافت کنیم، موتور بازی ما از موتور DX11 پشتیبانی می کرده است که همین موضوع باعث شد تا تغییرات مورد نیاز برای نسخه Xbox One به حداقل برسد. علاوه بر تمامی آنها کنسول های جدید به قدری از قدرت بالایی برخوردار هستند که وجود eSRAM چندان ضروری نبوده است. ما از eSRAM استفاده کرده ایم اما با توجه به اینکه بازی ساخته شده توسط ما کوچک است محدودیتی برای ما ایجاد نشد.
با این حال آقای Lesky معقتند که مراحل ساخت عناوین AAA با چالش هایی دست و پنجه نرم خواهد کرد:
می توانم تصور کنم که ساخت یک بازی AAA با استفاده از MRT مشکل ساز خواهد بود اما برای ما مدیریت حافظه کار دشواری نبوده است. چه بسا که به نفع ما نیز تمام شد زیرا در مقایسه با معماری حافظه Wii U نیز دارای شباهت هایی می باشد و می توانستیم برخی از تغییرات موتور را در هر دو پلتفرم اعمال کنیم.
Guacamelee: Super Turbo Championship همانند نسخه Gold Edition است که برای PC عرضه شده بود و تمامی DLC های عرضه شده را دارا می باشد.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
شما استفاده نکن بزار بازی های شاخ از eSRAM استفاده کنند
Guacamelee یکی از بهترین بازیهاییه که تا حالا بازی کردم :yes: