علت تاخیر The Witcher 3 افزایش کیفیت بوده است نه ایجاد محتویات جدید
استدیو CD Projekt RED قرار بود که جدیدترین بازی خود را یعنی The Witcher 3: Wild Hunt امسال برای کنسول های نسل هشتم PS4 و Xbox One به همراه PC عرضه کند اما متاسفانه با تاخیر پیش آمده به ماه فبریه سال ۲۰۱۵ موکول شده است. دلایل تاخیر این عنوان را در ادامه مطلب از زبان آقای Tost می توانید مطالعه کنید.
در گفتگویی که بین سایت Power Unlimited و آقای Miles Tost به عنوان طراح مراحل The Witcher 3 شکل گرفته است ایشان دلایل ساده ای را ارائه کرده اند: اگر قرار است یک بازی عرضه شود، بیایید درست این کار را انجام دهیم. آقای Tost گفته اند:
به طور قطع ما فقط یک بار شانس ارائه The Witcher 3 به طور صحیح را خواهیم داشت. می توانستیم این عنوان را در سال جاری عرضه کنیم اما ما نیز همانند هواداران خود از نتایج راضی نخواهیم بود. از این وقت اضافه ای که در اختیار داریم واقعا برای افزایش کیفیت بازی استفاده می شود نه ایجاد محتویات جدید چرا که این کار تا کنون به پایان رسیده است.
آقای Tost همچنین از ماموریت های مختلف در بازی سخن گفته اند:
یک تیم خارق العاده در بخش داستانی داریم که بر روی تمامی کارهایی که انجام می دهیم نظارت دارند. زمانی که مراحل مختلف را می سازیم آنها با بررسی بیشتر اطمینان خاطر حاصل خواهند کرد که کاملا با داستان در ارتباط باشد. بسیاری از اعضای استدیو کتاب داستان های موجود این عنوان را مطالعه کرده اند و از محتویاتی که قصد داریم به بازی اضافه کنیم کاملا مطلع هستند.
ما تحقیقات و بررسی های بسیار زیادی را درون استدیو دارا هستیم تا مطمئن باشیم تمامی جزئیات مرتبط با دنیای The Witcher هستند.
آیا این مسئله ارزش تاخیر را داشته است؟ سال بعد خواهیم فهمید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
یعنی دیگه باید بهترین گرافیک و عالی ترین گرافیک در بین بازی های سال دیگه رو داشته باشه. :heh: :heh: :yes: :yes:
احتمالا بهترین گرافیک رو تا اون زمان همین Witcher 3 داره چون اینجوری که این میگه مثل اینکه مراحل سازی و محتوا سازی شون تموم شده و این همه تاخیر فقط واسه افزایش گرافیکه!!! یعنی تا قدرت آخر کنسول و میخواد ازش بکشه بیرون
آره تا آخرین قدرت!خوبه :yes:
:hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: :hypnotized: 😯
ببخشید بابت اسپم
من بخاطر کالاف جدیده که میخواد بیاد میخوام PS4 بخرم و حتما هم میخوام سری جدیدش رو بخرم که مشکلی نداشته باشه.
دوستان سایتی سراغ ندارید برای خرید Ps4 که معتبر باشه ؟؟؟؟
🙂
منم میخوام بگیرم امروز فردا میرم بازار خواستی بزنگ با هم بریم
۰۹۳۵۴۷۴۳۶۳۹
ویچر ۳ صد در صد ارزش انتظار کشیدنو داره. چون قصد CD Projekt RED همیشه این بوده که بازی هاشو با نهایت کیفیت بصری و مفهومی عرضه کنه و هیچ وقت کم کاری نمیکنه.
ممنون از خبر
یه جا خوندم که می گفت GTX 780 TI با این بازی روی ۱۰۸۰p و آخرین تنظیمات گرافیکی نتونست ۶۰ فریم بده . اگه اینجوری باشه خدا بداد کنسولا برسه و بداد pc بازا :sick:
هیج بازی سوم شخصی از نظر کرافیک به God of war نمیرسه.
با این اوصاف معلومه که این بازی آخر گرافیک میشه.
:yes: :yes: