Boyes: با سازندگان مستقل بایستی رابطه نزدیک و صادقانه ای داشته باشید
آقای Adam Boyes که به عنوان رئیس بخش توسعه روابط پلتفرم PlayStation شناخته می شوند معتقند که کلید موفقیت در کار با سازندگان مستقل این است که با آنها روابط نزدیک، صادقانه و جوابگو داشته باشید.
آقای Boyes در مصاحبه با سایت Gamespot می گویند:
فکر می کنم مهمترین نکته برای ما در نوع روابط و پاسخ گو بودن به سازندگان نحفته است. مهمترین مسائل در روابطی که می خواهید داشته باشید این است که تماما صادق و شفاف باشید و حس نزدیکی در برابر سازندگان ایجاد کنید.
این روزها روابط خوب و صادقانه با سازندگان از اهمیت بسیار بالا برخوردار است چرا که با وجود شبکه های اجتماعی، یک سیاست نادرست و بحث برانگیز سریع بین همگان پخش می شود تا آنها نیز مطلع شوند. آقای Boyes ادامه می دهند:
این روزها اگر یک نفره تجربه بدی داشته باشد پیش همگان اعلام می کند و اینگونه خواهد بود که کل مردم از این مسئله با خبر خواهند شد.
آقای Boyes به همراه دیگر اعضای تیم روابط PlayStation دائما در حال بررسی شبکه های اجتماعی مانند توئیتر هستند تا از مشکلاتی که سازندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند آگاه شوند.
ما مکالمه هایی که صورت می گیرد را مشاهده می کنیم برای اینکه کمکی برای ما باشد تا تفکرات داخلی خود را شکل دهیم.
ایشان معقتند در آخر یک روز کاری روابط مثبت با سازندگان در دارا بودن “ارتباطات کاملا صادقانه” نفهته است. با این حال افراد بسیار زیادی در رابطه با برنامه شرکت مایکروسافت یعنی ID@Xbox برای حمایت از بازی سازان مستقل در انتشار عناوین برای کنسول های Xbox صحبت کرده اند و اینطور که به نظر می رسد بازیسازانی مستقلی که بر روی عناوین Xbox One کار می کنند مشکلاتی در زمینه عرضه بازی های خود دارند. از آقای Boyes خواسته شد که این روابط مایکروسافت با سونی در بخش بازی سازان مستقل مقایسه شود که پاسخ آن نیز چنین است:
من به روابطی که در زندگی خود دارم کاملا توجه می کنم و اهمیت بسیار زیادی برای آن قائل هستم. افرادی در همسایگی من زندگی می کنند که ازدواج کرده اند و روابط خود رو دارند. گاهی اوقات بحث و جدال هایی بین آنها شکل می گیرد اما نخواهم رفت که بپرسم اوضاع از چه قرار است.
اوایل امسال بود که شرکت سونی با انتشار تصویر زیر طعنه بزرگی را به مایکروسافت وارد کرد. قانون برابری در آغاز عرضه (launch parity) برای شرکت مایکروسافت بدین صورت صورت است که یک بازیساز مستقل در صورتی که عنوان خود را برای دیگر پلتفرم ها منتشر نکرده است، بایستی آن را فقط و فقط در انحصار Xbox One نگاه دارد.
هفته پیش بود شرکت سونی یک سری دیگر از عناوین مستقل به نام های Spelunky و Skulls of the Shogun را برای عرضه در PS4 معرفی کرد که در گذشته برای Xbox 360, PC, و Windows Phone ارائه شده بودند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
:yes: