نسخه ی Xbox360 بازی Watch Dogs نیاز به نصب شدن خواهد داشت
دیگر چیزی تا عرضه شدن بازی Watch Dogs نمانده است. این بازی سه هفته ی دیگر به طور رسمی به بازار خواهد آمد. با این حال به نظر می رسد که کارگردان هنری این بازی، Jonathan Morin سوال های بسیاری را باید پاسخ دهد. وی سوالات بسیاری را در توئیتر خود جواب داده است که مهم ترین آنها را با هم مرور می کنیم
وی در ابتدا گفته است تجربه ی بازی آنلاین بر روی تمامی پلتفرم هایی که به زودی منتشر می شوند بی نظیر، کامل و بدون مشکل خواهد بود، که البته منظور وی نسخه های PS4, PS3 Xbox One و Xbox360 است. وی همچنین گفت که تنها دو پلتفرم قابلیت رمزگشایی داده ها و گشتن آزاد در شهر، به صورت آنلاین را خواهند داشت که یکی از این دو پلتفرم کامپیوتر است.
باید گفت که استفاده از عبارت ” پلتفرم هایی که به زودی منتشر می شوند” کمی شک برانگیز است. از این جمله این گونه برداشت می شود که قابلیت ذکر شده بر روی کنسول Wii U وجود نخواهد داشت. البته ممکن است که این عبارت مشکل مفهومی داشته باشد و نسخه ی Wii U هم قابلیت ذکر شده را داشته باشد.
در ادامه Jonathan Morin خبر تازه و مهم دیگری را ارائه کرد. وی گفت که نسخه ی Xbox 360 این بازی نیاز به نصب خواهد داشت. این بازی در دو دیسک برای این کنسول عرضه خواهد شد. طبق گفته های وی دیسک اول این بازی باید نصب شود که حجمی ۷٫۵ گیگابایتی خواهد داشت. اگر کنسول شما هارد ندارد یا فضای خالی بر روی آن ندارید، می توانید بازی را بر روی یک فلش ۸ گیگ یا بیشتر، با حداقل سرعت انتقال داده ی ۱۵ مگابایت بر ثانیه نصب کنید.
در پایان Jonathan Morin دلیل عدم امکان انتخاب شرایط آب و هوایی در این بازی را توضیح داد. وی گفت: ” قرار است که همه چیز در بازی Watch Dogs پویا باشد. پس اضافه کردن قابلیتی به این بازی که پویایی را زیر سوال ببرد اولویت ما نیست. این کار باعث نقض شدن ایده ی ما می شود.”
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات