علت سکوت نه ماهه Capybara Games برای بازی Below چه بود؟
طبق گفته های یکی از موسسین Capybara Games، سکوت نه ماهه بعد از معرفی بازی Below در E3 2013 این اجازه را به آنها داده است که تمرکز کمتری را بر روی بخش بازاریابی بگذراند و بیشتر وقت خود را با ساخت خود بازی سپری کنند.
بازی Below برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One و رایانه های شخصی معرفی شد با این حال تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است و در این مدت سکوت مطلق را از سازندگان شاهد بودیم. طبق توضیحات آقای Nathan Vella این حرکت از روی عمد بوده و باعث شد تا استدیو سازنده از نمایش های تجاری مختلف Gamescom و PAX فاصله بگیرد و به جای اینکه دغده های نظرات عموم را تحمل کنند، تمام تمرکز خود را بر روی پیشروی مراحل ساخت بگذراند. ایشان می گویند:
مسئله فوق باعث شد تا ما فرصت این را داشته باشیم که مستقیما بر روی بازی تمرکز کنیم و به فکر نمایش های گوناگون، ارائه دمو، نابود سازی و بازسازی مجدد نباشیم. نمایش های مختلف، بازاریابی و روابط عمومی وقت بسیار زیادی را از زمان واقعی ساخت بازی می گیرد. نه ماه سکوت به این قصد که فقط بر روی ساخت بازی کار کنیم به این معنی است که پیشروی بسیاری را نسبت به اولین نمایش داشته است.
بازی Below از یک ساختار پیچیده بهره می برد که در آن محیط به مرور ساخته می شود که این خود موارد مختلفی را مانند غارها، دشمنان، تله و منابع را شامل می شود. برنامه مذکور ستون فقرات عنوان Below قلمداد می شود که گیم پلی و داستان نیز بر پایه آن خواهد بود. سرپرست استدیو آقای Kris Piotrowski اعلام کرده اند با اینکه کل بازی به مرور ساخته نخواهد شد، اما این پیچیده ترین پروژه ای است که Capybara Games تجربه کرده:
Below بزرگترین و حتی فکر می کنم سخت ترین بازی بوده است که خلق کرده ایم. کار بر روی این سیستم از اولیت های ما است و اطمینان خاطر حاصل خواهیم کرد که تک تک مراحل بسیار جذاب برای کاوش ایجاد خواهند شد و موارد بسیار زیادی را ارائه خواهند کرد که بر روی آن فکر کنیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
شنیده بودم که قراره یک سیستم عدالت در بازی باشه که افراد بی توجه رو بدجوری شکنجه کنه
یجورایی فکر کنم میخوان او سختی خاص دمون سولز رو تو این بازی پیاهد کنن
همیشه از این نوع ایده های تاپ خوشم اومده و امیدوارم که بازی خوبی بشه که احتمال زیاد خواهد شد
جان !!!! 😮
😀
بازی قشنگی باید باشه