تمرکز فعلی سازندگان GRID Autosport بر روی سیستم فرمان پذیری است
GRID Autosport جدیدترین بازی سبک مسابقه ای است که توسط استدیو Codemasters ارائه می شود و با توجه به جدیدترین بلاگ سازندگان، تمرکز فعلی تیم بر روی سیستم فرمان پذیری خودروها گذاشته شده است.
سازندگان GRID Autosport بخش مذکور را از مهمترین قسمت های یک بازی مسابقه ای می دانند طوری که می تواند عنوان در دست ساخت را حتی ویران کند. در بلاگ آمده است:
از جهتی ما دارای یک سیستم فرمان پذیری بی نقص و معتبر هستیم و در طرف دیگر، از یک سیستم جدید ارتقاء یافته در این زمینه بهره مند هستیم که با توجه به بازخوردهای جامعه هوادارن ما به وجود آمده و توسط گزارشگران نشریه Autosport و رانندگان واقعی مسابقات آزمایش شده. ما آن را دوست می داریم و یک ارتقاء عملکر بزرگ قلمداد می شود. تصمیم بسیار ساده ای است مگر نه؟ کار را آغاز می کنید و خودش پیش می رود؟
خوب برای اینکه شما بتوانید درک کنید چرا این تصمیم در اتاق ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بایستی از اهمیت و تاثیر گذاری سیستم فرمان پذیری در دیگر قسمت های بازی مطلع باشید. بر همگان آشکار است که ما به هوش مصنوعی که خلق کرده ایم می بالیم و مراحلی که طی می شود تا یک هوش مصنوعی در حد انسان ساخته شود بسیار طاقت فرسا است.
در ادامه بلاگ آمده است که فرمان پذیری در خودروهای کلاس Muscle آمریکایی کاملا باید مورد بازبینی قرار گیرد. GRID: Autosport در ۲۷ ژوئن (مصادف با ۶ تیر) عرضه می شود.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
:yes: :yes: :yes:
آقا من نفهمیدم این یک نسخه فرعی یا اصلی؟ اگه اصلی چرا اینقدر زود میاد هنوز ۱ سال هم از انتشار نسخه قبلیش نمیگذره!
عناوین گرید همیشه نوع خاصی. رانندگی رو به مخاطب القا میکردن
سختی خاصی در گیمپلی نسخه قبلی بود
امیدوارم در نسخه جدید موفق ظاهر بشه