Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا

Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود

آرش سعادتمند
۲۰:۵۴ ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا

بیشتر اوقات در صنعت از دو کنسول PS4 و PS Vita به عنوان پلتفرم های حامی سازندگان یاد می شود با این حال آقای Boyes از شرکت سونی می خواهند که PlayStation ساده ترین پلتفرم موجود باشد.

در جدیدترین مصاحبه منتشر شده توسط سایت CVG، مسئول توسعه روابط سونی با توسعه دهندگان آقای Adam Boyes گفته اند:

من می خواهم که PlayStation آسانترین و در دسترس ترین مکان برای هر کسی باشد که بازی های بسیار خوب خلق می کند تا عناوین خود را در میان قشر وسیعی از مردم منتشر کند.

شبکه های Steam و App Store که به ترتیب توسط شرکت های Valve و Apple ارائه می شوند نیز به اماکنی برای راحتی و آزادی کار سازندگان مشهور هستند. با اینکه ناشر برنامه های iOS هیچ گونه پیش نیازی را برای سازندگان مقرر نمی کند، شرکت Valve نیز قرار است شبکه خود را کاملا باز بگذارد. حال اینکه آیا سونی تا چنین حدی کار را برای سازندگان راحت می کند یا خیر جای سوال است اما آقای Boyes تایید کرده اند که این شرکت قصد دارد تا آنجایی که می تواند از سازندگان مستقل با آغوش باز استقبال کند.

آقای Boyes در جدیدترین کنفرانس خبری سونی که چهارشنبه برگذار شد اعلام کردند که در حال حاضر ۱۰۰۰ بازی ساز مستقل مجوز انتشار عناوین را توسط خودشان دریافت کرده اند و ایشان از عناوین مستقل به عنوان قلب تپنده صنعت یاد می کنند. آقای Boyes دلیل آسانی کار بر روی این پلتفرم را چنین اعلام می کنند که قبل از عرضه رسمی کنسول، کیت های مخصوص بازی سازی به متقاضیان ارائه شده بود. این مورد در کنار معماری کنسول PS4 که مشابه PC می باشد کار را بیش از پیش راحت کرده است.

بازی TowerFall برای استدیو سازنده فقط حدود ۸ هفته طول کشید تا اینکه یک پورت از آن بسازند، Octodad نیز حدود ۱۰ هفته. همانطور که مشاهده می کنید کار برای سازندگان آسانتر شده است.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا
Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Boyes: می خواهم PlayStation به آسان ترین پلتفرم برای ساخت بازی تبدیل شود - گیمفا