نویسنده Dragon Age: Inquisition از مراحل فعلی ساخت می گوید
نویسنده استدیو BioWare آقای David Gaider از وضعیت فعلی بازی Dragon Age: Inquisition طی مراحل ساخت، در صفحه شخصی Tumblr خود نوشته و از محتویاتی که در این بخش کنار گذاشته خواهد شد سخن گفته اند.
آقای Gaider می گویند:
با اینکه محتویات تازه ای در دست ساخت است، در حال حاضر ما فقط با آنها کار می کنیم که پیش روی خود داریم و سعی خواهیم کرد که از آنها نهایت استفاده را ببریم.
همچنین این قسمت از مراحل ساخت، بخشی است که حذف بخش بزرگی از محتویات صورت می گیرد زیرا از طرفی می توان موارد بسیار زیاد دیگری را ایجاد کنیم که جای حذفیات را پر کند (همچنین تغییراتی که در نویسندگی اعمال می شود، روایت داستان را تحت تاثیر خود قرار می دهد). زمانی که به مرحله Alpha برسیم، حذفیات خود به خود کنار گذاشته می شوند طوری که حتی هیچ منطق و فکری هم نمی تواند کاری برای آنها انجام دهد.
اینطور که به نظر می رسد سازندگان در حال حاضر مشغول تهیه دیالوگ هایی هستند که نیاز به صدا پیشگی دارند و در کنار آن نیز مواردی که به صدا احتیاجی ندارند (مانند دست نوشته های موجود در بازی، توضیحات استعدادهای شخصیت ها و غیره) نیز ایجاد می شود.
با این حال ما باید با تمامی باگ هایی که در حین کار ایجاد می شوند نیز مقابله کنیم و به تمامی حذفیاتی که صورت می گیرد پاسخ گو باشیم. این لحظات بسیار برای همه پر از استرس است. هر چیزی را که حذف می کنید مانند این است که از کیفیت کلی بازی می زنید، تا اینکه به قدری زیاد می شوند که با خود فکر می کنید یک تکه زباله را در حال حاضر تهیه می کنید اما بعد از آن تازه متوجه می شوید که تمامی این بازی این بخش از مرحله ساخت را تجربه می کنند و دیگر راه های فرعی این هستند که تاخییر ایجاد کنید یا اینکه بازی را اصلا عرضه نکنید.
سال گذشته BioWare اعلام کرد که بخش داستانی Dragon Age: Inquisition کاملا قابل بازی خواهد بود و سازندگان می توانند از ابتدا تا آخر داستان را دست ببرند و تغییرات ایجاد کنند. تهیه کننده اجرایی آقای Mark Darrah متذکر شده بودند که تمامی سیستم ها به خوبی با یکدیگر و همانطور که برنامه ریزی شده بود فعالیت دارند.
داستان Dragon Age: Inquisition اینگونه آغاز می شود که در حین یک کنفرانس صلح شوالیه های معبد و جادوگران مشغول گفتگو هستند که ناگهان موجودات شیطانی حمله ور می شوند و رهبران مهم در سرزمین ها را نابود می کنند. در این میان وظیفه به عهده بازیکن خواهد بود که خلاء را پر کند و با هدایت نیروهای Inquisition دشمنان را به Rift باز گردانند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این سری رو بسیار دوست دارم.. واقعا دراگون ایج ریشه ها محشر بود.
در قسمت دوم متاسفانه یک پسرفت اساسی رو شاهد بودیم
حال باید بایوور علاوه بر حل اون مشکلات و جلوگیری از اشتباه مجدد، سیستم های جدیدی رو معرفی کنه که چندی پیش معرفی شد:
سیستم دیالوگ بسیار بهتر و تاثیر اونها در پایان بازی
سیستم وزنی همانند ریشه ها
سیستم کرفتینگ و آپگرید مثل نسخه اول
در کل بایوور مطمئنا کار سختی در پیش رو داره ولی اگه خوب درستش کنه عالی خواهد بود
مطمئنا موفق میشه”
بهترین rpg سال ۲۰۱۴ خواهد شد”
:yes: :yes: :yes:
در نبود the witcher 3 مطمئنا موفق خواهد شد.