بازیکنان در بخش چند نفره Battlefield 4 هم اکنون می توانند سرور اجاره کنند – بجز Xbox One

آرش سعادتمند
۱۷:۲۲ ۱۳۹۳/۰۲/۱۱

شرکت DICE سرانجام برنامه خود را برای اجاره سرور در بخش چند نفره بازی Battlefield 4 اعلام کرده است که در آن بازیکنان می توانند سرورهای خصوصی یا عمومی خود را داشته باشند و در برخی تنظیمات مانند تعداد بازیکنان ممکن، چرخش نقشه و دیگر موارد تغییرات ایجاد کنند.

اما از آنجایی که در دنیای Battlefield 4 هیچ چیزی بی نقص نیست، استفاده از قابلیت بر روی Xbox One استثناء است و دارندگان این کنسول نمی توانند از امکانات نام برده بهره مند شوند. DICE دلیل این موضوع را چنین اعلام کرده است:

ما متوجه شده ایم که یک سری مشکلات در زمان های اجاره، با برنامه مخصوص Xbox One برای تهیه سرور وجود دارد و به همین دلیل قابلیت مذکور تا تحقیقات بیشتر در دسترس نخواهد بود.

کلیه سرورهایی که تا کنون اجاره شده اند هنوز قابل استفاده هستند اما مدیران آنها ممکن است به تمامی قابلیت ها دسترسی نداشته باشند و با مشکلاتی مواجه شوند تا اینکه یک راه حل پیدا شود و در دسترس عموم قرار گیرد. DICE شروع این عملیات را بسیار سبک اعلام کرده و کار با تعداد کمی سرور شروع می شود و به مرور زمان بیشتر خواهند شد. سرورها حداقل یک روز و حداکثر نود روز قابل اجازه هستند و قیمت ها به همراه تعرفه های مختلف را می توانید در زیر مشاهده کنید:

یک روز: ۱.۴۹ دلار – ۱.۱۹ یورو

هفت روز: ۶.۹۹ دلار – ۵.۴۹ یورو

سی روز: ۲۴.۹۹ دلار – ۱۹.۹۹ یورو

نود روز: ۵۹.۹۹ دلار – ۴۷.۹۹ یورو

علاوه بر اجاره سرورها، DICE همچنان مشغول رفع باگ مواردی نظیر سپر دفاعی یا مرگ در زمان دویدن است.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید