مایکروسافت اهداف بازی Below را به خوبی درک می کند
آقای Nathan Vella که به عنوان رئیس و یکی از موسسین استدیو Cabybara Games قلمداد می شوند معقتند که همکاری با شرکت مایکروسافت برای ساخت Below نه تنها برای بازی بسیار خوب است، بلکه برای خود استدیو سازنده نیز مفید واقع شده.
آقای Vella در مصاحبه خود با مجله Edge از روابط استدیو با مایکروسافت صحبت کرده اند مخصوصا هنگامی که پای یک بازی با چنین سبکی در میان است.
مایکروسافت انتقادات بسیار تندی را دریافت می کند که بعضی از آنها لیاقتش است و برخی دیگر خیر با این حال آنها اهداف ما را به خوبی درک می کنند. به جای اینکه ما را با استفاده از زور به مسیر مشخصی هدایت کنند آن هم فقط برای مقداری سود کمتر یا بیشتر، آنها اهداف بازی و شرکت را درک می کنند. این بهترین حالت ممکن برای بازی و شرکت ما است.
طبق گفته های آقای Vella، مایکروسافت حتی اجازه داده است که سازندگان Below، خودشان بازی را برای Xbox One از طریق ID@Xbox منتشر کنند در حالی که قرار بود توسط Microsoft Game Studios عرضه شود. همین موضوع باعث شده است که بازی rogue مانند مذکور به PC نیز بیاید. البته Below هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای هیچ از پلتفرم ها ندارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بازی خوبی از آب در میاد چون روی سازنده ها هیچ فشاری نیست(به گفته ی خودشون) :yes: :yes: :yes: