اطلاعات جدیدی از Destiny منتشر شد: کارکتر سازی و چینش دکمه های Xbox One

علی صالحی
۰۱:۵۰ ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

در ویدئوی جدیدی که به تازگی از سوی بانجی منتشر شده است، DeeJ مدیر ارتباطات استودیو بانجی تعدادی از ویژگی های این بازی را اعلام و تایید کرده است.

دارندگان بازی در کنسول های مختلف امکان بازی کردن با هم دیگر را نخواهند داشت، اما می توانند در مورد بازی با هم صحبت کرده، از دنیاهای همدیگر با خبر شوند و زمان بازی خود را با دوستان خود برنامه ریزی کنند. این بازی یک بازی اول شخص خواهد بود که در مواردی به سوم شخص تبدیل می شود. این موارد شامل زمان هایی که به Social Hub سر می زنید و غیره می شود.

destiny-xbox-oneشخصیت Ghost با صدای ستاره ی سریال Game of Thrones، یعنی Peter Dinklage در بازی موجود خواهد بود. این شخصیت در بازی راهنمای شما بوده و در مدیریت انبار، خودروها و دیگر موارد بازی به شما کمک خواهد کرد. این شخصیت به شما خواهد گفت که به کجا باید بروید و در هر زمان از بازی قادر به انجام چه کاری هستید. هر زمان که Guardian شما رتبه ی بالاتری پیدا کند، شما باید تصمیمات جدیدی بگیرید. در ادامه ی مطالب ذکر شده، تصویری از چینش دکمه های این بازی در دسته های Xbox One منتشر شده که در ادامه آن را با هم میبینیم.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید