مایکروسافت: قدرت پردازش شبکه Cloud به اندازه ۳ عدد Xbox One و یا ۳۲ عدد Xbox 360 است

آرش سعادتمند
۱۵:۲۳ ۱۳۹۳/۰۲/۰۶

شرکت مایکروسافت امروز طی جشن Nico Nico Chokaigi 3 که در شهر Chiba بزرگذار شد، به طور مجدد کنسول نسل هشتم خود یعنی Xbox One را به مردم کشور ژاپن معرفی کرد. در نمایشی که تدارک دیده شده بود اطلاعات جالبی به چشم می خورد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

با توجه به فروش نه چندان چشم گیر Xbox 360 در این کشور، مایکروسافت راه بسیار سختی را در پیش خواهد داشت تا کنسول خود را به مردم محلی این کشور بفروشد و به همین منظور ترسی هم از اداعاهای بزرگ ندارد. زمانی که کنفرانس برگذار شد نماینده مایکروسافت در ژاپن اعلام کرد که کنسول Xbox One دارای ۸ برابر قدرت پردازشی بیشتر نسبت به Xbox 360 است. همه چیز به اینجا فقط ختم نمی شود و اگر پردازش شبکه ابری (Cloud) مایکروسافت را بخواهیم مقایسه کنیم، برابر با ۳ عدد Xbox One می باشد.

پس از یک سری توضیحات در رابطه با مزایای این شبکه در عملکرد بازی ها مانند کنترل هوش مصنوعی، نماینده مذکور در ادامه بیان کردند که قدرت Cloud برابر با ۳۲ کنسول Xbox 360 است. این نکته را هم بگوییم که توضیحات ارائه شده در رابطه با میزان قدرت پردازشی شبکه بوده است نه قدرت گرافیکی با این وجود همچنان صحبت های انجام شده بسیار جسورانه هستند.

در آخر نیز به یک نکته جالب این مراسم اشاره می کنیم. تماشاچیان Nico Nico اکثرا اخلاق نسبتا تندی دارند و با کنایه های فراوانی صحبت می کنند. در حین کنفرانس واکنش آنها را می توانید در چت هایی که صورت گرفته است مشاهده کنید. (ژاپنی ها از W به عنوان اصطلاح lol یعنی قه قهه استفاده می کنند).

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید