Mark Cerny: ما پس از باز خورد ها و واکنش های سازندگان و در یک ملاقات بسیار مهم تصمیم گرفتیم که از ۸ گیگابایت رم GDDR5 استفاده کنیم
Mark Cerny، معمار ارشد کنسول PS4، می گوید که تیم آن ها پس از دیدن واکنش ها و باز خورد های سازندگان، و یک ملاقات بسیار مهم با مدیران اصلی شرکت سونی تصمیم به استفاده از ۸ گیگابایت رم GDDR5 گرفت.
Mark Cerny در پی مصاحبه ای که داشته، گفته است که او با توجه به باز خورد ها و واکنش های سازندگان، در یک ملاقات مهم با سران شرکت سونی و در لحظات پایانی، در مورد اندازه رم کنسول PS4 سخنانی گفته است. او گفته است که:
در مورد تصمیم گیری در رابطه با داشتن ۸ گیگابایت رم GDDR5…من مجبور بودم به سخت افزار توجه کنم و صحبت هایی با سازندگان داشته باشم. من یک مرد اقتصادی و یا یک تاجر نیستم. این جا یک تشکیلات وجود دارد، و یکی از آن ها تشکیلات اقتصادی می باشد. ما نمی توانستیم در رابطه با این موضوع خیلی زود صحبت کنیم، نمی توانستیم این کار را کنیم، چون این بحث در مورد میلیارد ها دلار بود.
مارک بیت ها و بایت ها را به خوبی می فهمد و درک می کند، اما او هیچ چیزی راجب این تجارت لعنتی نمی فهمد. من خیلی صبر کردم، تا این که آن ها از من پرسیدند که تو چه فکری می کنی Mark؟ و من هم پاسخ دادم خب، برویم از سازندگان بپرسیم. من نمی خواستم تا آن ملاقات بسیار مهم صحبتی را راجب این موضوع به میان بیاورم، سپس من در آن ملاقات مهم گفتم که ما باید این کار را انجام دهیم.پ
Andrew House نیز گفته است که Mark Cerny وظیفه اش را به خوبی در رابطه با اندازه رم PS4 انجام داده است. او شرح داده است که:
وقتی که او به نظرش را به ما گفت، یک لیست از حرف های سازندگان با دلیل آماده کرده بود. او باعث شد که نظر ما نیز به تصمیم او جلب شود
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
سپاس
من خودم PS4 دارم ولی سازنده ها و پیشرفت گرافیکی خیلی زود رم کنسول ها رو تا خر خره پر میکنه همین الانش بازی هایی مثل the order 1886 و Uncharted 4 کم کم حداقل ۶ تا ۷ گیگ رم میبرن خدا به داد ۳ یا ۴ سال دیگه برسه
همون کیلزون که بازی میکردم بعضی جاها کم میاورد
کاش بیشترش میکردن
من که به این مرد ایمان دارم تو طراحی این کنسول و مدت ها تو بازار خود نمایی خواهد کرد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:
الآن بالاترین رم کدومه ?:-)