خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا

خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر

امید آریایی
۲۰:۱۷ ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا

تروریست ها به کمک هکرها موفق شده اند صدا و سیمای کشور را هک کنند و درخواست غیرممکنی دارند. سپهبد سعید عظیمی فرمانده سپاه مسئولیت این عملیات را به عهده می گیرد  وی با یکی از نیروهای با سابقه خود که در مأموریت های قبلی به خوبی قابلیت های خود را نشان داده بود.

تریلر بازی

خلاصه داستان بازی

کشور ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین ویکی از تاثیرگذارترین کشورها درمنطقه خاورمیانه و در جهان از نظر معادلات سیاسی بود که دشمنان از این ثبات و امنیت به تنگ آمده بودند و چندین بار با تشکیل و سازماندهی گروههای تروریستی و تامین سلاح و نیروی انسانی درصدد نا امنی و ایجاد اخلال در این مرز و بوم بر آمده بودند. آنان این بار ابتدا با درخواست هایی مانند:تعطیلی مرکز  تحقیقاتی فورد و یا تعطیلی راکتور بوشهر از مقامات بلند پایه ایران ودر مقابل دادن امتیازاتی به کشور ایران با این مقامات وارد مذاکره شد ولی مقامات ایرانی درخواستهای آنان را خارج و معاهدات بین الملل دانسته و این در خواستها را رد کرده بودند .پس از آنان گروههای تروریستی ومتحدان آنها وارد مرحله جدیدی از عملیات خراب کارانه شدند.

آنان با کمک هکرها موفق شده بودند مراکز اطلاعاتی و امنیتی صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران را هک کرده تا در خواستهای خود را به گوش مردم و دولت ایران برسانند . سپهبد سعید عظیمی مسئولیت این عملیات رابرعهده می گیرد وی یکی از سربازان دلیروشجاع ایران را مامور انهدام این گروهک تروریستی می کند. فرمانده بااین اشاره که پلیس های سایبری منطقه هکرها را شناسایی کرده به استواریکم دستور می دهد که به آن منطقه رفته وتروریست ها را نابود کند.

soldier

استوار پس از مدتی درگیری موفق به نابودی آنهامی شود. وی به قصد دستگیری هکرها واز بین بردن دستگاه های مخابراتی وارد اتاق می شود غافل از این که تعدادی از تروریستهای مسلح برای برقراری امنیت آن مکان در اتاق حضور دارندو پس از چند دقیقه درگیری استوار یکم دستگیرمی شود.

پس از گذشتن چند روز و نرسیدن خبری از استوار فرمانده رضایی با کمک اطلاعاتی که از نیروهای اطلاعاتی به دست آورده است متوجه می شود که استوار دستگیر شده است وی با یکی از تیراندازان زبده ارتش به نام ستوان طایفی صحبت کرده و از او درخواست تدارک یک تیم عملیاتی به منطقه دستگیری استوار رفته و او را نجات دهد. استوار به کمک نیروی کمکی از آن منطقه فرار می کند. در طی این مراحل اطلاعاتی بدست می آورد که استوار را به هدف بعدی هدایت می کند. در یکی از مخفی گاه های تروریست ها رایانه ای مشاهده می کند که حاوی اطلاعاتی از تجمع تروریست ها در سوریه می باشد و سریعا این اطلاعات را در اختیار فرمانده قرار می دهد. فرمانده پس از بررسی اطلاعات به دست امده از رایانه تصمیم می گیرد که این اطلاعات را در اختیار نیروی اطلاعاتی و امنیتی کشور سوریه قرار دهد.

نیروهای سوریه تصمیم می گیرند که در پاک سازی منطقه از کمک نیروهای ایرانی استفاده کنند. مقامات سوری ابتدا دستور بمباران منطقه مورد نظر در سوریه را می دهند.

 استوار به کمک نیروهای سوری بعداز پاک سازی منطقه متوجه می شود که سر کرده تروریست ها در حال فرار کردن از محل می باشد .استوار خود را سریعا به محل مورد نظر می رساند و مشاهده می کند که سر کرده تروریستها در حال فرار از منطقه بوسیله یک فروند هلی کوپتر شکاری می باشد. استوار سریعا خودرا به محل پرواز هلی کوپتر رسانده وبا هدف گیری هلی کوپتر بوسیله راکت انداز آن را هدف گرفته که در حین شلیک ، گلوله ای به او اصابت کرده و بعلت اصابت گلوله به وی استوار تعادل خود را از دست داده و راکت به ساختمانی در آن نزدیکی برخورد می کند در این لحظه استوار مجروح شده و بیهوش به زمین می افتد…

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • xlife گفت:

    داستانش اگه شاخ و برگش بیشتر بود حتما جالبتر میشد
    خیلی ساده روایت شده از تصویر ارائه شده نمیشه نظری داد
    اما مدل اسلحه با تریپ ارتشیش منو کشته یه دفعی یاد کال ۴ افتادم 😀

  • fredmehdi گفت:

    بازیش فاجعه هست.گرافیک و گیم پلی که کلا بیخیالش.اخه به چه امیدی اینو ساختن.بازی فقط شبگرد.خیلی قشنگه.حتما میخرم.

  • ghosts-cod گفت:

    یادش بخیر ، دوسال پیش تیم ما داشت روی پروژه “سرباز میهن” کار میکرد و سنگ جلو پامون انداختن و ماهم بی تجربه ، پروژه رو ول کردیم
    این گروه هم از ما تقلید کرده
    داستان ، کارکتر و … :no: :X-P:

  • gandalf گفت:

    از نظر گرافیک و گیم پلی که مطمنا حرفی برای گفتن نداره از نظر داستانی هم که کلا داستان داشت خوب پیش میرفت و اسم سوریه که اومد کلا دیگه از این بازی ایرانی ناامید شدم و بنده هیچ حمایتی از این عنوان نمیکنم (این عقیده کاملا شخصیه و خواهشا نصیحت نکنید و نگید غرب زدگی برم داشته که به اندازه کافی از غرب هم به دلایلی از جمله دروغهای تاریخی بزرگ و… تنفر دارم) به سایرین هم توصیه نمیکنم.

  • V گفت:

    خدا وکیلی انم شد اسم شخصیت : “سپهبد سعید عظیمی ” :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

  • شاید اگه به جای محیط های بزرگ ، محیط های کوچیک و خطی ولی با کیفیت و جزئیات بیشتر طراحی می کردن گرافیک این جوری توی ذوق نمی زد .
    داستان هم با این که با ایده بسیار جالبی شروع شد ولی به جا های بی ربطی کشیده شد.
    البته امیدوارم همین داستان خوب روایت بشه
    در هر حال بازم دمشون گرم که دارن با این وضعیت هنوز بازی می سازن و تلاش می کنن.
    بابت خبر هم ممنون

  • ghosts-cod گفت:

    اینا کلا از گروه سورنا (گروه ما) و پروژه ی سرباز میهن کپی کردن و هیچی از خودشون ندارن
    بی همه چیزا :reallypissed:

    • saeed ogta گفت:

      اره تو راست میگی آقای “ghosts-cod”
      اگه جربزشو داشتید میساختید چرا پروژه این بدبخنارو زیر سوال میبری
      در ضمن آ قای صالحی خیلی بازیتون خوب بود البته با این تعداد کمی که گفتید به حرف هیچ کس گوش ندید و ادامه بدید و مطمئن باشید که یه روزی شما موفق میشید بزرگهای دنیای بازی سازی هم یه روزی از همین پروژه های کوچیک شروع کردند وکم کم پیشرفت کردند وخیلی های دیگه مث این اقا پروژشونو کوچیک کردن ولی اهمیت ندادن و پیشرفت کردند
      به امید موفقیت :yes:

  • mohamad.h.a گفت:

    ببخشید اقای احمد سعیدی نیستنشون از سایت رفتن ؟
    ممنون عزیز :yes:

  • farhad79 گفت:

    بازی ایرانی بدرد خود سازندش میخوره با اون گرافیک اشغالشون :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

  • kayvan318i گفت:

    بنده قصد بی ارزش کردن کاری رو ندارم….ولی واقعا در تریلر به نمایش در اومده نوشتن اشتباه اسم انگلیسیه SOLIDER به جای SOLDIER مایه ابروریزی و خجالته…خواهشا یا نسازین یا اگر هم میسازید به جای گذاشتن موسیقی متال و تقلید از تریلر گیم های خارجی یه مقدار به تقویت زبان انگلیسیتون بپردازین که فردای روز مسخره و مضحکه بقیه بازیساز ها نشین.

  • SARBAZ گفت:

    با سلام.
    صالحی
    دوستان عزیز بازی سرباز وطن بازی بود که توسط ۳الی ۴ نفر ساخته شد پس نمیشه انتظار زیادی داشت و متاسفانه شما هم از دنیای پشت پرده بازی ها خبری ندارید
    در ضمن این تریلر دارای کمی مشکلات بوده که متاسفانه وارد اینترنت شده بود و دیگر راهی برای جبران نداشت.
    فیلم تریلر از خود بازی میباشد و در هیچ محیط دیگری ساخته نشده مثل بعضی بازی ها که تریلر۹۰درجه با بازی متفاوت است.
    در ضمن ایده این بازی از خود گروه میباشد و اگر کسی حرف بنده را تکثیر مکذیب میکند میتواند به وب سایت بنیاد ملی مراجعه کند.
    با تشکر

  • alizelqarnain گفت:

    اگه این همه بودجه که واسه فیلم های مزخرف ایرانی داده میشه به بازی سازای ایرانی داده بشه وضع صنعت بازی سازی این طور نمیشه.اما با وجود بودجه ی کم خیلی خوب کار میکنن

خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا
خلاصه داستان بازی ایرانی سرباز وطن + تریلر | گیمفا