طراح هنری ارشد Last of Us از ناتی داگ جدا شد؟
اخیرا موجی از جدایی ها در استودیوهای مهم در حال شکل گرفتن است. حال طراح هنری ارشد بازی Last of Us به این موج پیوسته است.
پیش از این خالق سری بازی Uncharted، یعنی Amy Hennig از استودیو ناتی داگ جدا شده و برای کار بر روی بازی جدید Star Wars به استودیو Visceral Games پیوسته بود.
به نظر می رسد که طراح هنری ارشد بازی Last of Us، آقای Nate Wells، در استودیو Giant Sparrow به عنوان کارگردان هنری مشغول کار شده است. این استودیو سازنده ی بازی Unfinished Swan است که سال گذشته برای PS3 عرضه شده بود.
Nate Wells در اکانت توئیتر خود به این نکته اشاره کرده است و گفته است که به کار در یک استودیو مستقل مشغول شده است. اما اکانت LinkedIn وی هنوز نشان دهنده ی این است که در استودیو Naughty Dog مشغول به کار است. دلیل این امر می تواند به روز نکردن صفحه ی LinkedIn آقای Wells باشد. وی فعالیت بسیار بیشتری در توئیتر دارد.
به هر حال هنوز خبر جدایی این عنصر مهم از استودیو Naughty Dog اعلام نشده است. اینکه Nate Wells قبل از انتشار بازی The Last of Us: Remastered از این استودیو جدا شده باشد موضوع جالبی است. این بازی در ماه ژوئن برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. جدایی این شخص حتما تاثیر زیادی بر روی این بازی خواهد داشت. مثبت یا منفی بودن این تغییرات هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به درک جدا شه. uncharted و last of us بازیهای بزرگی هستن و کمبود ۲ نفر نمیتونه تاثیری در این شاهکارا داشته باشه. در E3 نمایش انچارتد همه چیز رو ثابت میکنه.
چی چی رو به درک طراح ارشد هنری بود ناتی داگ بود ابدارچیش نبود که!یکی از منحصر به فرد ترین بخش های بازی The last of us گرافیک و طراحی محیط بود که %۱۰۰ این اقا توش تاثیرگذار بوده!قرار نیست هرکی از یه جا جدا شه کار بلد نباشه شاید خودش از ناتی داگ رفته :-X
قیافش که بیشتر به ابدارچی میخوره تا طراح ارشد!
جدا شدن با اخراج شدن فرق داره
ببعدشم همین ایشون بودش که با یکی دیگه جایزه بفتای بهترین بازی رو رفت گرفت !
یه چیز دیگه هم بگم اگه کارشو خوب بلد بود نمی انداختنش بیرون!
فکر کنم دیگه کار اینا جزو سنتشونه
(پیوستن به استودیو های کوچک)
اینقدر از رو قیافه قضاوت کردیم شدیم الان این دیگه اصلا می دونی چیه
حقیقت رو می خوا بدونین اینقدر از رو ظاهر قضاوت کردیم از همه دنیا عقب موندیم ما ایرانی ها هیچی نیستیم ۹۰ %
غیر از ادعا ادعا و ادعا
وقتش رسیده که بیدار شیم یه جورایه دیگه به اطرافمون نگاه کنیم.
خب الان همه رفتن پس کی موند ?:-) 😕
این خیلی بده به خاطر انکه تمام طراحی های بازی های ناتی داگ بود :pain:
این آدم واقا اسطوره بوده وای خداکنه شایه باشه :weep:
:-/ 🙄 :-(( 😐