موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا

موب بازی | قسمت هفتم

علیرضا علی بخشی
۱۷:۰۴ ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا

با هفتمین قسمت از سری مقاله ی موب بازی خدمت شما یاران همیشگی رسیده ایم. در این قسمت به بررسی پنج بازی جدید و البته با ارزش سیستم عامل های همراه می پردازیم.در این شماره یک بازی ایرانی نیز درون فهرست می باشد که تجربه ی آن خالی از لطف نیست.پس بدون درنگ شما را به بررسی این پنج بازی دعوت می کنم!

The Walking Dead: Season One

the walking dead

ارزش:۵/۵

دانلود از Google Play

صد در صد تمامی شما با سریال معروف The Walking Dead آشنایی دارید!سریالی که میلیون ها طرفدار در سر تا سر جهان دارد و کمتر کسی آن را نمی شناسد!اما محبوبیت این سری فقط به سریال آن بر نمی گردد بلکه سری بازی آن که توسط کمپانی telltalegames ساخته شد نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.این عنوان نشان داد برای عنوان Game Of The Year هزینه ی گزافی نیاز نیست و یک بازی آرکید نیز می تواند این عنوان را نصیب خود کند!عنوان اندروید این سری بازی نیز به تازگی منتشر شده است که دقیقا همان داستانی را روایت می کند که نسخه ی کنسولی آن روایت می کرد! دقیقا مانند عنوان GTA:SA این بازی زمانی که برای سیستم عامل های همراه عرضه شد تغییر زیادی نسبت به نسخه ی اصلی و کنسولی نداشت و فقط گرافیک آن افزایش محسوسی داشت. پس اگر طرفدار چنین سبکی هستید توصیه می کنم این عنوان بسیار زیبا با داستانی ناب را تجربه کنید!

Gangstar Vegas

gangstar vegas

ارزش:۴/۵

دانلود از Google Play

دانلود از Itunes

کمپانی معروف Gameloft باز هم دست به خلق نسخه ی جدیدی از سری بازی Gangstar زده پس از نسخه ی Rio و موفقیت های چشم گیر آن این نسخه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سری بازی شباهت عجیبی به سری بازی معروف GTA دارد چه از لحاظ آزادی عمل و چه از لحاظ آزاد گذاشتن دست بازیکن؛ البته تا نسخه ی Rio از نسخه ی Rio به بعد شباهت این بازی به GTA کم رنگ تر و کم رنگ تر شد تا به اینجا که نسخه ی Vegas شباهت عجیبی به سری بازی Saints Row پیدا کرد! در این نسخه می توانید تمامی المان های موجود در Saints Row بعضا قوی و بعضا ضعیف مشاهده کنید! البته تب طنز این بازی به هیچ وجه قابل مقایسه با عنوان Saints Row نیست و نخواهد بود! اما برای یک بازی همراه می تواند بسیار بسیار سرگرم کننده باشد! اما اگر شما GTA:SA را در گوشی موبایل خود دارید نصب کردن این عنوان کاری بیهوده برای شما است اما اگر بخواهیم این بازی را به تنهایی مورد بررسی قرار دهیم کاملا ارزش بازی کردن را دارد!

سوپر شوت

kjt9e6wa0ge1qhwwett

ارزش:۴.۷۵/۵

دانلود از کافه بازار

یکی از دلایلی که این بازی از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار است وجود تنها دو تیم استقلال و پرسپولیس است! در ابتدای بازی هنگام ورود از شما پرسیده می شود:قرمزته یا آبیته که همین لحن نیز بسیار دلنشین تر از پیروزی یا استقلال است! و باعث می شود شما از همان لحظه ی ورود شوق لازم را داشته باشید؛ سپس باید نام خود را به صورت لاتین وارد کنید اگر به صورت فارسی تایپ کنید در بازی نام شما نمایش داده نخواهد شد و رکورد شما با هیچ نامی ثبت نمی شود اما در جدول حضور خواهید داشت! با وجود تاکید سازندگان بر لاتین نوشتن حروف باز هم در جدول تعداد بسیار بالایی اسم خالی داشتند(!). پس از ورود به بازی آیتم های مختلفی را مشاهده می کنید که یکی از آن ها شوت است! زمانی که شما شوت می کنید کنترل نسبی توپ در اختیار شماست و نباید بگذارید این توپ بایستد.در انتهای هر مرحله نیز شما با دروازبانی روبرو خواهید شد که باید با ضربه های ممتد به تصویر قدرت شوت خود را افزایش کنید و سپس دروازبان را شکست دهید! یکی از شاخصه های این بازی وجود فوتبالیست های بسیار معروف دو تیم قرمز و آبی است! در استقلال افرادی مانند ناصر حجازی فرهاد مجیدی و…. وجود دارند و در پرسپولیس مهدی مهدوی کیا با عنوان شوت زن، علی دایی به عنوان بهترین مهاجم و عابدزاده با عنوان عقاب آسیا حضور دارند این بازی نیز دارای مکان های مختلف در هر مرحله است! فراموش نکنید داشتن الماس در ثبت رکورد بسیار مهم است! چرا منتظر نشسته اید؟! برای ثبت رکورد از همین حالا شوت بزنید!

Drag Racing 3D

drag racing 3d2

ارزش:۳.۷۵/۵

دانلود از Google Play

آیا طرفدار بازی های Racing هستید؟! اگر جواب مثبت است بهترین گزینه برای شما پرطرفدارترین بازی Racing حال حاضر اندروید است! در این بازی شما باید دقیقا همان کارهایی را انجام دهید که در دیگر بازی های Racing انجام می دهید یعنی مسابقه دهید و پیروز شوید! تنوع ماشین ها در این عنوان بسیار خوب است و بر سرگرمی بازی می افزاید اما موردی که نمی توانیم نادیده بگیریم و دلیل اصلی ارزش پایین این بازی نسبت به دیگر بازی های لیست است گرافیک آن است که توی ذوق گیمری می زند که این بازی HD را همراه با دیتا دانلود کرده است! هیجان نسبی این بازی خوب است و با وجود پلیس هایی که همیشه در این گونه بازی ها مزاحم شما بوده اند شما باید چالش های مختلفی را طی کنید.

Sheep Happens

sheep happens 4

ارزش:۵/۵

دانلود از گوگل پلی

دانلود از Itunes

بگذارید توصیه ای به شما بکنم؛ اگر می خواهید معتاد به این بازی نشوید هیچ وقت آن را دانلود نکنید! SH یکی از زیباترین بازی هایی است که برای گوشی های موبایل ساخته شده است! بگذارید دلایل آن را برای شما به طور مختصر شرح دهم:وقتی می توانید یک بازی کم حجم، با کیفیت، و فوق العاده سرگرم کننده را بازی کنید چرا بروید به سراغ بازی هایی که ۲ گیگ حجم دارند اما نمی توانند حتی شما را یک روز سرگرم نگاه دارند؟؟ شما در این بازی در نقش یک دونده در روم باستان هستید و شوق بسیاری برای پیروزی دارید در همین حین نیز یک انسان پرنده از راه می رسد و به شما کفش های پرنده خودش را می فروشد و در حین فروختن انگشت های خود را به یکدیگر گره می زند تا کفش ها عمل نکنند بعد از گذراندن دور اول مسابقه دونده متوجه می شود که کنترل پاهایش دست خودش نیست! در چنین وضعیتی شما فقط باید از انسان پرنده انتقام بگیرید!!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا
موب بازی | قسمت هفتم - گیمفا