تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا

تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود

محمـد حسین صفری
۱۵:۵۵ ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا

David Polfeldt رئیس استدیو Massive که وظیفه ی ساخت عنوان The Division را بر عهده دارند، به تازگی طی اظهار نظر جالبی اعلام کرده است که تاخیر عنوان Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود که کیفیت یک کار مهم تر از زمان است.

عنوان Watch Dogs در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۳ عرضه شود ولی بعد ها یوبی سافت به علت افزایش کیفیت، اعلام کرد که این بازی در ۲۷ می سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد. Polfeldt در این رابطه می گوید :

این برای ما به عنوان استدیو های توسعه دهنده ی بازی بسیار مهم بود که به علت تصمیم ما، ناشر و برندمان ضربه بخورد و این امر به وسیله ی تاخیر خوردن عنوان Watch Dog محقق شد و فکر کنم در روز تاخیر این بازی سهام ما حدود ۲۵% دچار افت قیمت شد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که زمان می برد تا شجاعتی که انجام داده اید، آشکار شود و من فکر می کنم تصمیم شجاعانه ما در آن روز ها بسیار خوب بود. بنابراین این یک پیام مهم برای سایر استدیو های First Party ما بود که یک تصمیم شجاعانه و به موقع می تواند بعد ها نتایج بسیار بهتری داشته باشد و این چیزی است که با Watch Dogs میسر شد و حال این بازی میلیون ها بار از نسخه ی اولیه خود بهتر است. در کل باید به این باور رسید که اگر دو فاکتور کیفیت و زمان را مدنظر دارید حتما کیفیت را انتخاب کنید زیرا در دراز مدت بازده ی بسیار مناسب تری خواهد داشت.

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت.

Watch Dogs قرار است بر روی PS4 با ۶۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰p اجرا شود. همچنین نسخه ی PC بازی نیز با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

این عنوان قرار است در ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ ( ۶ خرداد ۹۳) بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC منتشر شود و در تاریخ نا معلومی نیز بر روی Wii U عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا
تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تاخیر Watch Dogs یک پیام مهم برای استدیو های First Party یوبی سافت بود - گیمفا