یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا

مصاحبه جامع با عماد رحمانی | بازی مرگ و پرواز دوران

احمد سعیدی
۱۱:۰۰ ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا

قطعا شما عزیزان تا به حال نام استودیو رسانا شوه کویر را شنیده و حداقل یکی از آثار این شرکت بزرگ را تجربه کرده اید.این شرکت از ابتدا ورود ایران به  بازی سازی، این کار را شروع کرده و عناوین بسیاری را عرضه کرده است.اکنون دو اثر پرواز دوران و بازی مرگ:کفر خونین از این شرکت بزودی منتشر خواهد شد که جسته و گریخته با آن ها آشنایی دارید.حال ما یک مصاحبه مفید و جامع با جناب اقای عماد رحمانی ترتیب داده ایم تا ابتدا با رسانا شکوه کویر کامل آشنا شویم و سپس به بررسی دو بازی مذکور بپردازیم.


در این مصاحبه اکثر اطلاعت منتشر نشده و لازم به دانستن در خصوص بازی مرگ و پرواز دوران ، تصاویر جدید و منتشر نشده و تاریخ انتشار این دو بازی مطرح و نمایان خواهد شد.دعوت میکنم این مصاحبه را مطالعه فرمایید:

رسانا شکوه کویر

رسانا شکوه کویر

لطفا خود را معرفی کنید.
با نام و یاد خداوند بخشنده مهربان ، خدواندی که انسان را بر همه جانداران مرتبت بخشید و او را نعمت عقل و اندیشه عطا کرد و پس آنگاه وی را مسئول اعمال خویش قرار داد.عماد رحمانی هستم ، مدیر عامل شرکت تعاونی رسانا شکوه کویر، کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران و متولد شهرستان کاشان.افتخار دارم در خدمت دوستان عزیز بازیباز باشم و پاسخگوی سوالات شما. پیشاپیش از فرصتی که به من و تیم رسانا شکوه کویر اختصاص دادید سپاسگزارم.

دفتر رسانا شکوه کویر در کاشان

دفتر رسانا شکوه کویر در کاشان

از شروع کار شرکت رسانا شکوه کویر بگویید و اینکه این گروه چگونه تشکیل شد؟
شرکت رسانا شکوه کویر (RSK Entertainment) از سال ۱۳۸۵ تحت عنوان استدیو بازیسازی کهربای کویر (K2GameStudio) فعالیت خود را به عنوان یک استدیو تخصصی تولید بازیهای رایانه ای در ژانر ماجرایی آغاز کرد. نخستین عنوان این استدیو با عنوان “الماس مرنجاب” یک ادونچر اول شخص رئال بود که به صورت مدیای قابل بارگذاری ( اینترنتی) توزیع گردید. در ادامه فعالیت این  گروه  با تولید بازی های رایانه ای “راز مقبره “و “گنجینه پنهان “و همکاری ناموفق با شرکت صنوبر شرق آسیا ( امپرور) ادامه پیدا کرد.

دفتر رسانا شکوه کویر در کاشان

دفتر رسانا شکوه کویر در کاشان

سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در فضای تخصصی شرکت رسانا شکوه کویر( استدیو کهربای کویر سابق) محسوب میگردد. تولید بازی قتل در کوچه های طهران ۱۳۱۲ و اقبال منتقدین و مسئولین نسبت به این عنوان در داخل کشور و توزیع آفلاین و آنلاین در خارج کشور و نقد مثبت این عنوان توسط وب سایت های معتبر خارجی اعضا را برای تشکیل رسمی شرکت ترغیب نمود. موفقیت عنوان دیگر استدیو ” شیطنت های علیمردان خان ” در بازار داخلی و ورود به بازار های جهانی بر اعتماد اعضا به درستی راه در پیمایش افزود، زنجیره این اتفاقات میمون با شناخت یکی از مجرب ترین استدیو های هنری ایران ” هورخش آسمان هفتم ” و همکاری انحصاری دو طرفه با این شرکت ادامه پیدا کرد. بدین ترتیب رسانا شکوه کویر در ابتدای فروردین هزار و سیصد و نود به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. و به حمد الله و المنه این مسیر تا کنون که سه سال از آغازش میگذرد با قدرت ادامه داشته است. در ادامه لیستی از عناوین تولید شده توسط تیم رسانا شکوه کویر از آغاز فعالیت خود تا کنون را مشاهده می نمایید:
۱-الماس مرنجاب  ۲-گنجینه پنهان  ۳-راز مقبره  ۴-قتل در کوچه های طهران ( نسخه دو بعدی)  ۵-قتل در کوچه های طهران ( نسخه سه بعدی)  ۶-شیطنت های علیمردان خان  ۷-گربه قجری  ۸-صدای فراموش شده۱  ۹-مسیر عشق ، زیر صفر  ۱۰-سالهای سیاه  ۱۱-پرواز دوران  ۱۲-بازی مرگ : کفر خونین

امید است با عنایات خاصه پروردگار و تلاش همه دست اندرکاران , شاهد تعالی صنعت گیم ایران باشیم و بتوانیم در این مسیر سرشار از سختی ها ، پیروز ، همیار و صاحب سهم باشیم.

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

تعداد اعضای شما چند نفر است؟چگونه شما می توانید هر سال حداقل یک بازی با کیفیت تولید کنید؟در حالی که استودیو های دیگر هر ۲ سال یک بار یک بازی منتشر می کنند اما شما هر سال حداقل یک بازی از خود منتشر می کنید.و اینکه چرا شما در سبک های مختلف بازی میسازید؟
این سوال شما را به فال نیک میگیرم . شاید برای بسیاری از دوستان این مهم جای سوال شده باشد. رسانا شکوه کویر دارای دو استدیو کاملا حرفه ای و مجزا در تهران و شهرستان کاشان است. تیم کاشان این استدیو دارای نه (۹) نیروی فعال در حوزه فنی و طراحی گیم میباشد. همچنین همکار انحصاری ما شرکت هورخش در تهران با تیم سی (۳۰) نفره در حوزه کانسپت ، طراحی و مدلسازی مشغول به فعالیت هستند . شاید خالی از لطف نباشد که بدانید بیش از هشت (۸) نیرو نیز به صورت همکار آزاد (Free Lancer) با ما همکاری میکنند. دوستان عزیزی در شهرستان های مشهد ، قم ، شمال کشور و خرم آباد. بنابراین باید به این مهم توجه داشت که بر خلاف اکثر استدیو های دو یا سه نفره ، رسانا شکوه کویر و هورخش آسمان هفتم با تعدد نیرو و جذب حد اکثری مشغول به فعالیت هستند. همچنین ما در زمین برون سپاری پروژه ها (Outsourcing) نیز کوتاهی نمیکنیم . ما معتقد هستیم تولید امری به هم پیوسته و زنجیره وار هست و این به هم پیوستگی شرط موفقیت یک تیم تولید کننده در هر امر تولیدی است. حال با توضیحاتی که در سطور فوق ارائه شد فکر میکنم مشخص باشد که چگونه پروژه ها در سر موعد در این شرکت تولید و عرضه میشوند . هر پروژه حد اقل یک سال در شرکت ما زمان میبرد اما از آنجایی که تیم ها به صورت موازی مشغول انجام پروژه های هستند ، به حمدالله تا کنون خلف وعده ای نداشته ایم. اما در مورد تعداد سبک ، ما در ابتدا به صورت متمرکز مشغول به تولید بازیهای ادونچر بودیم ، اما در ادامه با بررسی بازار و نیاز های آن و همچنین طرح های جدید ، تلاش کردیم مسیر جدیدی را شکل دهیم و برای ارائه عناوین در سایر سبک  ها تلاش کنیم . حاصل این تلاش ها عناوینی در سبک های ( شبیه سازی نبرد هوایی ، اکشن سوم شخص ، ادونچر سوم شخص محیط باز و اکشن هک ان اسلش ) بوده است.

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

رسالت اصلی رسانا شکوه کویر چیست؟
شعار رسانا شکوه کویر استیلای گیم ایرانی در بازار جهانی است. پیش از هر ان قلتی تاکید میکنم این شعار و چشم انداز ما محسوب میگردد. خوب در رابطه با فرهنگ و رسالت رسانا شکوه کویر وجوه مختلفی قابل بررسی است  و فکر میکنم چند عامل به عنوان رسالت های رسانا شکوه کویر محسوب میگردد.توجه به تفاوت به عنوان یک فرهنگ ، در واقع انتظار داریم همواره از رسانا شکوه کویر به عنوان یک شرکت متفاوت و جسور نام برده بشه، این مقوله در چند حوزه تا کنون رعایت شده است ، به عنوان مثال اولین داستان چند وجهی در ایران توسط تیم محتوایی ما نگاشته شده است ، ما یک بازی نگاتیو – پازتیو داریم ، ما برای موسیقی ، بجای سینتی سایزر از نوازنده استفاده میکنم و در نهایت در وضعیتی که همه رقبا تلاش دارند با کمترین هزینه و عنوانی متوسط الکیفیت بازار را قبضه کنند ما با صدای فراموش شده در جشنواره شرکت میکنیم و یا آنکه در عنوانی ارزشی نظیر دفاع مقدس ، بجای توجه به حمایت دولتی ، بدون دریافت یک ریال از هر نهاد قابل تصور ، مسیر عشق و پرواز دوران را تولید کرده ایم. در واقع رسالت ما ارائه عناوین درخور و شایسته لیاقت بازیبازان ایرانی است با توجه به چاشنی عدم تقلید تحقیر و … در واقع امیدواریم زمانی که از رسانا شکوه کویر صحبت میشود ، در مورد جسور بودن و متفاوت بودن این شرکت در تولید اظهار نظر بشود.

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

دفتر رسانا شکوه کویر در تهران

از چه موتوری برای ساخت بازی های خود استفاده می کنید؟اکنون چه بازی هایی در حال ساخت دارید؟
تا کنون از Unity3D   و WME برای تولید عناوین خود استفاده کرده ایم . اما در مورد عناوین در حال ساخت میتوانم به یک عنوان تاریخی ارزشی جدید در سبک اکشن ادونچر محیط باز و یک عنوان اساطیری با سبک هک ان اسلش اشاره کنم . همچنین برنامه ریزی هایی جهت تولید دو عنوان ورزشی نیز انجام شده است که انشاالله در موقعیت مقتضی بیشتر بدان ها اشاره خواهیم کرد.

بازی مرگکفرخونین

بازی مرگ:کفرخونین

تا کنون از داستان این بازی سربسته مطالبی بیان شده،لطفا بصورت شفاف تر داستان بازی مرگ را توضیح دهید و از شخصیت این بازی نیز بگویید.
همانطور که شما و شاید اکثر دوستان مطلع باشند ، بیش از دو سال از آغاز جنگ داخلی سوریه میگذرد. جنگی که به هر بهانه در آن جان بسیاری از انسانها گرفته شده است و تعداد بسیار بسیار زیادی نیز آواره شده اند. طرح تولید بازی رایانه ای بازی مرگ زمانی در دستور کار رسانا شکوه کویر قرار گرفت که حمله شیمیایی توسط نیروهای شورشی علیه مردم غیر نظامی در سوریه انجام شد. بر اساس این اتفاق تلخ که موجب مرگ انسانهای بیگناه بسیاری گردید ، طرحی توسط تیم محتوایی رسانا شکوه کویر نگاشته شد که در آن چگونگی ربودن کلاهک های شیمیایی و استفاده از انها علیه مردم به تصویر کشیده شده است. طرحی که تنها و تنها مورد حمایت محتوایی مرکز هنرهای رقومی سپاه قرار گرفت و با حمایت های محتوایی و امکانت این مرکز به منصه ظهور رسید. در این بازی سعید که جوانی بیست و سه ساله ، آرمانگرا  و دو دوست و همکار صمیمی اش عدنان و عثمان که هر سه از تکاوران برجسته ارتش سوریه محسوب میگردند ، مامور میشوند کلاهک ها را از دست شورشی های تکفیری نجات دهند. آنها این مسیر را برای نجات جان مردم در قالب مراحل و گیم پلی های متنوعی طی می کنند و در این مسیر بیشتر و بیشتر با این گروهک افراطی آشنا میشوند. در پایان سخنانی از مقامات عالی تمامی کشور ها و سازمان ها در محکومیت استفاده از سلاح های شیمیایی بر علیه مردم مخاطب را با چالش جدیدی روبه رو خواهد کرد. این بازی گریزی به استفاده از سلاح هلای شیمیایی علیه مردم بیگناه شلمچه در جریان جنگ تحمیلی و مظلومیت مردم نیز دارد.

بازی مرگکفرخونین

بازی مرگ:کفرخونین

ایده اصلی این بازی چگونه به ذهنتان رسید؟
همان طور که در سطور فوق نیز اشاره شد ، مستند سازی اتفاق های سوریه و جنایتی علیه مردم غیر نظامی که قلب جهانیان را به درد آورد، مهمترین دلیل تولید بازی مرگ : کفر خونین محسوب میگردد. رسالت بازیهای رایانه ای علاوه بر سرگرمی و لذت بخشیدن به مخاطب ، انتقال مفاهیم است. اما به گونه ای که به شعور مخاطب توهین نشود و احساس نکند مجبور به پذیرش مفاهیم انتقالی است. در بازی مرگ شما خود تمام مسائل را تحلیل خواهید کرد ، حال آنکه حتی جهت یک سرگرمی میتوانید با انبوهی از گیم پلی های متنوع و خوش ساخت نظیر اکشن مستتقیم ، موتور سواری ، فرار با هلی کوپتر ، تیراندازی با اسلحه سنگین و مخفی کاری در این بازی رو به رو شوید.

بازی مرگکفرخونین

بازی مرگ:کفرخونین

گیم پلی این بازی چگونه است؟آزادی در گیم پلی بازی مرگ تا چه حد است؟مدت گیم پلی این بازی؟
گیم پلی اصلی بازی اکشن سوم شخص مستقیم است اما جهت جذابیت بیشتر بازی گیم پلی های متنوع دیگری نیز به آن اضافه شده است. خط سیر بازی مستقیم است و برای تمام کردن آن، یک اکشن باز متوسط به بالا به  بیش از یک ساعت و سی دقیقه زمان نیاز دارد.
البته ذکر یک مسئله در این جا ضروری است ، با توجه به مفهوم روز بازی و حساسیت مسئله ، مسلما شما با یک بازی خیلی طولانی و یا چند وجهی رو به رو نیستید.
حال آنکه در عناوین دیگر شرکت رسانا شکوه کویر ، نظیر سالهای سیاه ، شما جهت پیشبرد داستان به بیش از ۶ ساعت زمان و گردشی در محیط دنیای باز لندن و طهران و بیش از ۲۰ لوکیشن نیاز خواهید داشت.

از ویژگی های گرافیک عنوان بازی مرگ:کفر خونین بگویید؟در تریلری که منتشر کرده اید، انگشتان کاراکتر شکل عجیبی دارد؛دو انگشت وسط آن نیست!آیا این مسئله مشکل گرافیکیه یا بر میگرده به داستان بازی و اینکه واقعا انگشت های کاراکتر قطع شده؟

بازی مرگکفرخونین

بازی مرگ:کفرخونین

شبیه سازی محیط سوریه و فضاسازی منحصر به فرد این بازی در برخی از مراحل جزو ویژگی های برجسته این بازی محسوب میگردد. این بازی دارای هوش مصنوعی داینامیک در مراحلی نظیر فرار از دست دشمنان با ماشین و یا موتور سواری است. همچنین دشمنان نیز از هوش خوبی بهره مند هستند و بر خلاف بعضی از بازی های ایرانی ، استاتیک نیستند ، حرکت میکنند ، جستجو میکنند و با شما واقعا میجنگند. همچنین گرافیک بازی و تنوع گیم پلی آن نیز از نقاط قوت آن محسوب میگردند.
فراموش نکنید این بهترین بازی ممکن نیست و ما نیز به برخی از نقاط ضعف  محدودیت های زمانی و محتوایی آن واقفیم اما به شما قول میدهم از تجربه این بازی پشیمان نخواهید شد . اما در مورد مسائل ذکر شده ، تمامی آنها حل شده و در پولیش های نهایی نقد های وارده به بازی با دقت رفع شده اند.

بازی مرگ اکنون در چه وضعیتی است وچه زمانی منتشر خواهد شد؟
این بازی با کسب مجوز های لازم ، تنها منتظر دریافت رده بندی سنی از واحد اسرا بنیاد محترم بازیهای رایانه ای است و انشاالله همراه با بازی پرواز دوران ، تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری توسط شرکت مدرن وارد بازار خواهد شد.

بازی مرگکفرخونین

بازی مرگ:کفرخونین

اگر نکته جامانده ای در خصوص این بازی دارید مطرح کنید.
به شما عزیزان قول میدهم ، بازی مرگ : کفر خونین یک عنوان شایسته ایرانی است که شما را راضی نگاه خواهد داشت. خواهش میکنم به ما فرصت دهید تا با کسب تجربه های بیشتر ، بتوانیم رضایت شما عزیزان را فراهم کنیم و استدعا دارم که مواظب پروپگاندا در صنعت نوپای گیم ایران باشید که عده ای با موج سواری سعی دارند خود را بالا بکشند. برادرانه خواهش میکنم از قضاوت عجولانه پرهیز کنید و هر سخنی را باور نکنید. این برجسته ترین صفت مومنان محسوب میشود. همچنین به محدودیت های تولید یک بازی در کشورمان نیز توجه داشته باشید ، بالاخص بازی رایانه ای بازی مرگ : کفر خونین که بر روی خط قرمز ها حرکت کرده است. تشکر میکنم از جناب آقای مرتضی دستخوار که با حمایت های بی دریغشان ما را در این مسیر سخت تنها نگذاشتند. همچنین از ریاست محترم مرکز هنرهای رقومی جناب آقای مهندس جعفری و همکاران عزیزشان که اگر حمایت هایشان نبود این پروژه محقق نمیشد نیز سپاسگذارم.

پرواز دوران

پرواز دوران

داستان اصلی بازی پرواز دوران را شرح دهید.
زمانی که از فتح سه روزه‌ی تهران، سخن رانده و خلبان نیروی هوایی ایران را بزدل خطاب می‌کنند و به تمسخر سخن از این گفته می‌شود که اگر خلبانی ایرانی،‌ بتواند به پنجاه مایلی بصره برسد حقوق یک سال افسران عراقی را خواهد داشت (!) و تنها ۱۵۰ دقیقه بعد نیروگاه بصره توسط خلبانی غیور بمباران می‌شود، قصه‌ی رشادت غیور مردی آغاز می‌شود که حضوراش در ده ها عملیات نفس‌گیر هوایی چنان آتش هراسی بر جان دشمنان انداخته بود که قلم را یارای توصیف نیست؛ آری داستان این بازی روایت رشادت‌های بزرگ مردی است که در نهایت جان خویش را برای کشورش تقدیم کرد: شهید عباس دوران

پرواز دوران

پرواز دوران

رابط کاربری این بازی چگونه است؟
بازی رایانه ای ” پرواز دوران ” نخستین بازی شبیه ساز نبرد هوایی (Combat Flight Simulator) است که پس از یک سال و نیم مراحل تولید ان به پایان رسیده است.
این بازی روایت گر رشادت های شهید بزرگوار عباس دوران است که بازیکن در نقش ایشان ، در تمامی ماموریت های هوایی انجام شده توسط شهید دوران از زمان آغاز جنگ تا شهادتشان ایفای نقش میکند.
تجربه نبرد هوایی در مرزهای جنوبی ، جزیره خارک ، آبادان ، کوهستان های غرب ، پاوه ، جزیره مجنون ، بصره ، مسیر مرزی قصر شیرین  تنها بخشی از تجربه پروازی این بازی محسوب میشود.همچنین شبیه سازی انواع نبرد های هوا به زمین و هوا به هوا و ماموریت های متنوعی نظیر جلوگیری از نفوذ دشمن ، پشتیبانی از نیروهای خودی ، محافظت از تاسیسات استراتژیک و شکستن حصارهای دشمنان بعثی از دیگر ویژگی های بازی پرواز دوران محسوب میگردد.

پرواز دوران

پرواز دوران

از گیم پلی بازی پرواز دوران برایمان بگویید.
بازی  پرواز دوران ، یک اکشن سوم شخص به سبک نبرد هوایی است که تلفیقی از طرح و نقشه مسیر پرواز در آسمان کوهستانهای  ایران و بغداد است و پرواز صحیح در نحوه هدایت انواع جنگنده های ارتش ایران روی خط آبی و خشکی  در جهت تخریب مهمات و مخفیگاههای دشمن وهمچنین خنثی نمودن پیش روی نیروهای بعثی در عملیات های آزاد و وابسته، از شمال غرب تا جنوب غرب کشور را در برمیگیرد.
پرواز دوران  جهشی در ایجاد جلوه های بصری و درگیری های هوایی در سبک شبیه ساز پرواز های جنگی میباشد. کارگردانی نبرد ها و مبارزه های هوا به هوا بر اساس اسناد و تصاویر واقعی شکل گرفته است و در نبرد های هوا به زمین از فیلم های روز دنیا ایده اجرایی گرفته شده است. این بازی با بهرمندی از تصویر پردازی پر جزئیات و ایجاد چشم انداز های بصری صحیح ضمن ارائه یک فضای قوی و چشم نواز ، به اصالت تاریخی و واقعی نیز وفادار بوده است.

پرواز دوران

پرواز دوران

از ویژگی های گرافیکی این بازی و مشکلات ساخت بازی در این سبک (شبیه ساز پرواز) توضیح دهید؟
زیبایی یک بازی شبیه سازی نبرد هوایی به تنوع مراحل و جذابیت های بصری و پیشروی داستان آن است. در بازی پرواز دوران شما با مناطق مختلف ، گیم پلی های متنوع و داستانی چنان گیرا در مورد یکی از برزگترین شهدای هشت ساله دفاع مقدس همراه میشوید که مطمئنا خواهد توانست رضایت شما را فراهم آورد. تنوع محیطی این بازی به اختصار به شرح زیر میباشد :
ایران – اسکله های الامیه و البکر : واقع در شمالی ترین بخش خلیج فارس در نقطه تلاقی آب های اروند رود و خورعبدالله  و بخش جنوبی راس البیشه.
ایران  – گردانهای عملیاتی یونس،امام محمد باقر، موسی بن جعفرو قرار گاه نوح (ع):پایگاه زمینی و نیروی دریایی ارتش واقع در مرز غربی ایران و عراق
ایران – منطقه عملیاتی فتح المبین در غرب رودخانه کرخه : شهرهای اهواز ، اندیمشک ، هفت تپه ، دزفول و شوش .
ایران-جزیره مینو: خرمشهر.
عراق- بغداد: پالایشگاه الدوره ، نیروگاه اتمی بغداد ، پایگاه الرشید .
ایران –ارتفاعات و کوهستانهای “بازی دراز”: واقع در منطقه مرزی شهر کرمانشاه در محور سه گانه “قصرشیرین-سرپل ذهاب-گیلان غرب”.
ایران-تنگه استراتژیک “بینا” : از ارتفاعات “میمک”در منطقه مرزی ایران و عراق واقع در استان ایلام.
ایران-روستای “قوری قلعه”: ازتوابع شهر پاوه از استان کرمانشاه و در مرز ۴۵ کیلومتری با عراق قرار دارد.

شاید بزرگترین مشکل در ساخت این بازی کمبود مستندات و قیمت بسیار بالای نقشه های هوایی سازمان نقشه برداری کشور بود که بحمدالله توانستیم بر این مشکلات فائق آییم و این بازی نیز با کیفتی درخور که توسط خانواده محترم شهید دوران نیز تایید گردید به بازار عرضه گردد.

پرواز دوران

پرواز دوران

پرواز دوران در چه وضعیتی است و کی منتشر خواهد شد؟
مراحل تولید این بازی به اتمام رسیده است و انشاالله همراه با بازی مرگ : کفر خونین توسط شرکت مدرن تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری وارد بازار میگردد.

اگر نکته در خصوص بازی پرواز دوران دارید، مطرح کنید.
ارادت به شهدای دفاع مقدس ، مبارزه به انبوه بازیهای بی محتوا و بی ارزش در حوزه دفاع مقدس که متاسفانه باعث خراب شدن دید مخاطبین داخلی و خارجی به این سبک روایی شده است و پاسداشت خدمات شهید بزرگوار و تاثیر گذار در جریان هشت سال دفاع مقدس از اهداف اصلی تهیه و تدوین این بازی رایانه ای بوده است.

پرواز دوران

پرواز دوران

با سپاس فراوان از وقتی که گذاشتید.اگر سخنی با کاربران گیمفا دارید، بفرمایید.
از شما و همه عزیزان در وب سایت گیمفا تشکر میکنم. این توجه شما برای ما بسیار ارزشمند است. امیدواریم بتوانیم رضایت همه عزیزان بازیباز در کشورمان را به دست آوریم. خواهش میکنم به ما فرصت دهید و با نقدهای منصفانه ما را یاری کنید. همچنین استدعا دارم بدون توجه به تبلیغات و هوچی گری ها ، با توجه به اصالت یک عنوان ، از پیش داوری و قضاوت ناعادلانه پرهیز کنید. سپاسگزارم.
با تقدیم احترام
عماد رحمانی
بیست و یکم فروردین ماه ۱۳۹۳ هجری شمسی

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا
یک مصاحبه جامع با عماد رحمانی|بازی مرگ و پرواز دوران | گیمفا