DirectX12 بر روی Xbox One غوغا خواهد کرد، سرعت ۲ برابر GPU
مایکروسافت آرزو دارد که DirectX12 برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی Xbox One معجزاتی را به همراه داشته باشد. همانطور که مدیرعامل Stardock یعنی Brad Wardell در کنفرانس سازندگان بازی ۲۰۱۴ می گوید، این فناوری باعث تسریع در خیلی چیزها می شود که نتیجه ی آن چیزهایی مانند لذت بیشتر در گیم و محبوبیت در بین فن ها، منتقدین و حرفه ای های این صنعت است.
Brad Wardell می گوید که DirectX12 نقش یک GPU دومی برای دارندگان Xbox One را خواهد داشت و دو برابر از دوست قدیمی خود سریع تر خواهد بود.
نتایج منحصر به فرد است. نه تنها در تئوری بلکه در عمل( همانطور که در دمویی تکنیکی از Star Swarm دیده شد.) وقتی که نسل دیگری از کارت های گرافیک سعی می کند تا کمی عملکرد بهتری از نسل قبل داشته باشد ما این جا تکنولوژی از همان نسل و جنس را داریم که ناگهان سرعت را دو برابر می کند. Xbox One بیشترین بهره از این تکنولوژی را می برد و پس از عرضه ی آن هر دارنده ی کنسول می تواند به راحتی یک GPU با دو برابر سرعت قابل داشته باشد.
بازی ها هم تقریبا سرعت بیشتری خواهند داشت چرا که این یک نرم افزار می باشد و نه یک سخت افزار پس تقریبا بازی ها هم دو برابر سریع خواهند شد. این نرم افزار به صورت یک هسته ای کار می کرده و می کند و می تواند ۸ هسته دیگر را وادار کند تا کار را به خوبی میان هم تقسیم کنند.
Raja Khodury از AMD می گوید که این فقط یک سود برای Xbox One نیست بلکه این است که ۴ نسل بعدی از سخت افزار را با API به دست بگیرد.
مهندس Eric Mentezer از Intel می گوید که این یک پرش بزرگ در فن آوری برای مدتی طولانی خواهد بود.
Tony Tamasi از Nvidia می گوید که کارت های امروزی پس از عرضه ی DirectX12 تغییرات و بهبودی های زیادی را حس می کنند یعنی تبدیل نقش های سیستمیک از صد به هزار و به میلیون و به صد ها میلیون بیشتر.
پر بحثترینها
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- شایعه: Halo: Infinite به پلی استیشن خواهد آمد
- سیستم مورد نیاز Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد + تریلر نسخه PC
- منبع داخلی: Halo: The Master Chief Collection به PS5 میآید
نظرات
دمش گرم :yes:
اونایی که فن x1 بزنن لایک قشنگه رو
هههههههههههههههههههههههههه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
چنین چیزی امکان نداره … تبلیعاتی بیش نیست …
( این که تاثیر گذار خواهد بود درش شکی نیست )
یکی از متخصصین این امر چند وقت پیش در موردش توضیح داده بود ..
این هم یکی دیگه از شگردهای مایروسافته …
مرسی … جالب بود … 😉
مایکروسافت
اونایی که فن ps4 همه با هم
:no: :no: :no: :no: :no: :rotfl:
بیا اینو نگه دار بعدا لازمت میشه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
مایکروسافت نشون داد که قدرت یک کنسول رو فقط سخت افزار تشکیل نمیده بلکه نرم افزار هم مثل سخت افزار مهمه …..
ALL IN ONE …. XBOX ONE :yes:
به نظر شما با عقل جور در میاد تا وقتی که سخت افزار نباشه نرم افزار میخواد جادو کنه نرم افزار فقط استفاده بهینه از سخت افزار میکنه نه اینکه سخت افزارو قوی کنه :heh:
مایکرو این کارو قبلنم با x360 کرد واسه همین ۳۶۰ با سخت افزار ضعیفتر از ps3 عقب نیافتاد
دیگه همه عالم میدونن اون دلیلش چیز دیگه ای بود
(( سخت بودن بازی برای PS3 ))
ماشاالله این سایت منتقدای بزرگی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😀
منتقدای Nvidia .Intel .AMD دارن حرف مفد میزنن!!!! :laugh:
اینجا باشید و ببینید DirectX12 رو xbox one چیکار میکنه!!
اما pc یه چیز دیگه است :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
عالیه ولی قابلیت huma در ps4 شگفت انگیزه.ps4 is legend,مرسی بابت خبر :-))
ایشاالله ماکرو هم بترکونه که عقب نیفته از رقیبش
قرار بود مایکرو برای windows 8 یک بزای انحصاری بزنه ولی خبری نشد…خواهشا اگر خبری ازش اومد درج کنین برامون
دمش گرم :yes:
خدا پدرو مادر ماکرو رو بیامرزه، ایولا
amin psx دقیقا کاری که اپل داره انجام میده با کم ترین سخت افزار سریع ترین و روان ترین گوشی دنیا رو می سازه که مشابه تو ویندوز فون هم هست
بعدش خود من کارت گرافیکم رو یه ورژن ارتقا دادم اصلا زیرو رو شد سیستم
ا
من حق ندارم چیزی در این مورد به کسی بگم،ولی DirectX12 قابلیت هایی بیشتر از اینها دارد و تاثیراتش نیز بیشتر از این حرف هاست.