یوبی سافت درباره ی گرافیک Watch Dogs توضیح می دهد : ظرافت و کیفیت
گرافیک عنوان Watch Dogs یکی از نکاتی است که طرفداران این عنوان به شدت بر روی آن حساس هستند و پس از انتشار هر تریلر جدید از این عنوان درباره ی گرافیک بازی به اظهار نظر می پردازند. چندی پیش بود که یک تریلر ۳ دقیقه ای از این عنوان با نام “به شیکاگو خوش آمدید” منتشر شد که حال طرفداران باگ هایی در آن نظیر سایه نداشتن برخی از کاراکتر ها را یافته اند و Jonathan Morin را وادار کرده اند در این زمینه واکنش نشان دهد.
از آنجایی که از من سوالات زیادی درباره ی گرافیک این بازی پرسیده شده است به طور کلی به آن پاسخ می دهم. انفجار در بازی ممکن است در هر مکانی رخ دهد زیرا هر چیزی در بازی توانایی مشتعل شدن را دارد. شرایط آب و هوایی نیز درست این گونه هستند و ممکن است هر لحظه شاهد یک شرایط آب و هوایی جدید باشید. Watch Dogs یک بازی کاملا پویا است، ما این توانایی را داریم که بسیاری از موارد را در بازی محدود و مسدود کنیم اما این باعث می شود این بازی دیگر Watch Dogs نام نداشته باشد زیرا جهان Watch Dogs کاملا زنده است و هر چیزی در آن امکان پذیر می باشد. برخی از مواقع ممکن است اصلا در بازی سایه وجود نداشته باشد درست مثل همان چیزی که در تریلر مشاهده کردید زیرا این یک حقیقت علمی است که در برخی از شرایط آب و هوایی سایه وجود نخواهد داشت. گستردگی جهان بازی کار ما را بسیار سخت کرده است ولی در ذهن ما ایده هایی وجود دارد که سبب می شود ما این سختی ها را نادیده بگیریم.
داستان بازی پیرامون یک حادثه ی واقعی در سال ۲۰۰۳ در آمریکا می باشد. در این سال یک هکر به نام Reymond Kenney با انتشار یک ویروس در سیستم مدیریتی آمریکا باعث می شود که برق ۵۵ میلیون نفر قطع شود و در همین خاموشی حدود ۱۷ انسان بی گناه که مشخص نشد توسط چه کسانی کشته شده اند، به قتل برسند. این حادثه ی عظیم سبب می شود که نهاد های نظارتی برای جلوگیری از هر گونه ی حادثه یا اتفاقی سیستم نظارت بر شهر را به یک سیستم کاملا کامپیوتری به نام Central Operation System تبدیل کنند. در این میان عده ی زیادی که قصد مقابله با چنین نا عدالتی ها را داشتند توسط این سیستم سرکوب می شدند یکی از این افراد شخصیت اصلی بازی یعنی Aiden Pearce می باشد که خانواده اش در این راه صدمه ی جدی دیده اند. Aiden برای مقابله با تمامی این نابسامانی ها و نجات مردم و از همه مهم تر انتقام از کسانی که به خانواده اش صدمه زده اند دست به یک خیزش می زند، خیزشی که می تواند تمام شیکاگو را به ورطه ی نابودی بکشاند . با توجه به اینکه Aiden یک هکر با سابقه است تنها راه مقابله با این سیستم که به اختصار ctOS نامیده می شود را هک کردن این سیستم می داند.
این عنوان قرار است در ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ ( ۶ خرداد ۹۳) بر روی کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC منتشر شود و در تاریخ نا معلومی نیز بر روی Wii U عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من همه تریلر هاش دیدم اصلا جنس گرافیکش خوب نیست.بازی عالی هستش اما باید قبول کرد توی بازی هایی ک قراره منتشر بشه خداییش گرافیکش خیلی عقب تره!نه اینکه گرافیک نداشته باشه!داره اما نسبت ب بازی های جدید No اما بازی علی هستش لحظه شماری میکنم براش Yes Grin
http://www.8pic.ir/images/60717120654473681901.jpg
http://www.8pic.ir/images/26730564680695311440.jpg
http://www.8pic.ir/images/35104290361133599922.jpg
http://www.8pic.ir/images/56361042139719656831.jpg
http://www.8pic.ir/images/98687842366871893657.jpg
محمد حسین جان این دیدگاه ما چرا رفت برای برسی مگه حرف بدی زدیم :pissedoff:
من عاشق این بازی هستم اما از جنس گرافیکش خوشم نمیاد،گرافیکش عالیه اما واقع گرایانه نیست!مثلا گرافیک بتلفیلد واقع گرایانه است اما این بیشتر با کارتون شباهت داره!باز میگم گرافیکش عالیه اما واقع گرایانه نیست جنسش فرق میکنه!اما مثلا جنس گرافیک بازی مثل بتلفیلد خیلی واقع گرایانه تر هستش :yes:
بابا فهمیدم جنسش خوب نیست :yes:
:yes: :yes: :yes:
والا چی بگم من فقط منتظر میمونم
ببینم چی از اب در میاد امیدوارم نا امید نشیم
گرافیک انفجاراش موقعی که گرد خاک تو هوا میپیچه جالبه ولی انگار این گرد و خاک مال گرافیک این بازی نیست!
انگار از یه بازیه دیگه این گرد و خاک درست شده، اینجا استفاده کردن! به تریلر هاش دقت کنین متوجه حرفم میشین
باید بدونیم که گرافیک watch dogs از زمان معرفی کاهش یافته ولی اینطوری نیست که واسه یک عنوان نسل بعد مناسب نباشه در ضمن من نگرانم watch dogs مانند bf4 بشه چون زمان انتشار بازی به عنوان یک بازی تاخیری خیلی زود اعلام شد دلیل آن هم درخواست طرفداران بود و من میترسم بلای «ناقصی» که سر bf4 اومد سر این بازی هم بیاد ولی خوب اگه gta v برای کنسول های نسل بعد و pc عرضه بشه طرفدار های این بازی کم میشن و به تبع اون انتظارات از بازی کاهش یافته و watch dogs مجالی برای نشان دادن خود پیدا میکنه!!۱ 😎 😎 :teeth: :snicker: 🙂
در ضمن با تشکر از محمد حسین عزیز بابت خبر!!! :-* :yes:
بزار بیاد شرت میبندم ۱۰ تا اپدیت باید واسش بدید 😎
به نظر من باید گیم پلی و گرافیکی بدون بااگ داشته باشه اما هرکسی بالاخره نظر داره ولی من میگم میانگین متای این بازی خیلی بشه ۸.۵
جالب اینجاست که در پیش نمایش اخری که منتشر شد کلی باگ دیده میشد
گرافیکش که روز به روز داره کم میشه
توقع هم که خیلی ازش رفته بالا
این همه هم کر کری خونده واسه GTA
امیدوارم گند نزنه به تمام فکر ها یی که راجبش میکردیم
ای کاش اینهمه توش دست نمیاوردننننننننننننن
چقدر شما رُکی!!ً!!!!!!! 🙂 :-))
من رک هستم ؟
البته این صفت بدی نیست (رک گویی)
حالا مگه چی گفتم؟
فک کنم اینقد ریزه کاری و گستردگی چپوندن تو بازی که گرافیکشم داغون کرده و باعث باگ شده
درضمن هنوز ۲ ماه دیگه تا عرضه مونده شاید باگ ها رفع بشه خودشون هم هزار بار گفتن مراحل ساخت تموم شده!!!
بابا ایول 😀 :yes:
آخرشه !
اصن همه چی که گرافیک نیست . مطمئنم بازیش بیاد من دیگه زندگی ندارم 😀
این بازی محشره و فقط یک گیمر واقعی میتونه این جقیقت رو ببینه
عالیه،مرسی بابت خبر :yes:
بچه ها من الان تریلرش دیدم، خوب بود که فقط به نظر من روی سایه اشیا و مردم کم کار کردن،البته نسخه pc بازی فکر کنم این کم کاریه جبران کرده باشه.بازم ممنون :yes:
می شه یکی بگه تو چه شرایط آب و هوایی ای سایه نداریم؟
این بازی نامبر وانه 😀 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: