Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes بد ترین میزان فروش را در این سری دارد

علی صالحی
۱۵:۱۹ ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا

بسیاری از گیمرها در سراسر دنیا علاقه ی زیادی به Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و ویژگی های این بازی نداشتند و اینطور که مشخص است گیمرهای ژاپنی هم همین نظر را دارند.

با اینکه این نسخه از بازی برای بسیار از پلتفرم ها و کنسول ها عرضه می شود، اما به فروش چندان جالبی دست نیافته.با توجه به خبرهای گفته شده، نسخه ی PS3 این بازی فروشی ۱۱۹,۶۱۵ نسخه ای داشته. این در حالیست که نسخه ی PS4 این بازی ۹۱.۸۲۱عدد فروش داشته. نسخه ی Xbox360 در ته لیست تعداد فروش قرار دارد. این کنسول تنها موفق به فروش ۱۰,۲۹۳ نسخه در ژاپن شده.

عددهای بالا به ما می گوید که این بازی، در سرزمین خود و در جایی که بیشترین طرفدار را داراست تنها ۲۲۱,۷۲۹ نسخه فروخته. مطمئنا اگر این تعداد فروش مربوط به یک بازی عادی و معمولی بود این تعداد فروش می توانست قابل قبول باشد. اما این تعداد فروش برای Metal Gear Solid یک شکست سنگین است.

برای اینکه مقایسه ی دقیق تری داشته باشیم، نگاهی به فروش هفته ی اول شماره های دیگر این سری بازی می اندازیم. ما بازی Peace Walker را هم، به دلیل اینکه به خط داستان اصلی نزدیک است را به لیست اضافه کردیم:

  • Metal Gear Solid (Playstation) – ۳۴۹,۹۲۱
  • Metal Gear Solid 2:  Sons of Liberty (PS2) – ۴۶۹,۶۸۳
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2) – ۴۹۳,۸۲۷
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) – ۴۸۰,۶۹۵
  • Metal Gear Solid: Peace Walker (PSP) – ۴۴۵,۱۳۸
  • Metal Gear Solid V: Ground Zeroes –  Under ۲۲۱,۷۲۹

همانطور که می بینید به جز نسخه ی اول این بازی، از آنجایی که هنوز این بازی ناشناخته بود، همه ی شماره های این بازی در هفته ی اول فروشی بالای ۴۵۰,۰۰۰ در ژاپن داشته اند.

Ground Zeroes حتی نتوانست به نصف فروش نسخه های قبلی برسد. با اینکه این بازی بسیار زیبا و جذاب است اما فروش کم آن به ما این را می گوید که بازی های مقدمه سازی کوتاه را مردم دوست ندارند!

آیا بازی The Phantom Pain می تواند مردم را دوباره جذب کند؟ ممکن است. اما به فهمیدنش حداقل یک سال زمان مانده

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وقتی همش ی مرحلس . اصلا نمیدونم به چه امیدی دادنش بیرون :sick:

  • تیتر مشکل داره از لحاظ دستوری اینطوری نوشته بشه

    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes بد ترین میزان فروش را در این سری دارد

  • داداش هنوز امید هست،چون این متاا گیر بر خلاف بقیه روی پلترفم نسل بعد ارزش بازی داره و همه هنوز پلتفرم نسل بعد ندارند،شاید خیلی ها مثل من منتظر یه ps4 بخرند،روی اون بازی کنند.

    بعد این باری قراره برای pc هم بیاد،پس فعلا باید صبر کرد و فروش بازی به طور کل مهمه

    مهم تر اینکه خود کوجیما گفته اگه این ۲ بازی با هم عرضه میشدند،بهتر بود،به شخصه اگه Ps4 هم داشتم منتظر میشدم زمان لانچ نسخه ی اصلی نزدیک بشه بعد بازیش میکردم.

    مطمان باشید اون هایی که phantom pain رو میخوان بازی کنند این نسخه رو هم باری میکنند اصلا باید بازی کنند،متال همه چیزش داستانشه که بدون ground zeroes داستان ناقص میمونه 😉

    • bhmup گفت:

      فعلا که کوجیما تو این بازیش خراب کرد بعد برا اینکه کم نیاره میگه این فقط یه پیش درامد برا متال گیر بعدی بود راستی من نمیدونم ایشون ایده دیگه ای به جز متال گیر ندارن؟
      البته من هیچی از ارزش های استاد کوجیما کم نمیکنم و ایشون یه استاد بازی سازی هستن(به طور حتم)

  • MC B Apache گفت:

    حتما باید فیلم هندی باشه تا مورد اسقبال شما قرار بگیره….به نظر من این حرف ها دیگه تکراری شده بد بود کم بود نمرش بد شد و غیره…. فقط یه چیزی خواهشا بازی نکنید اگه دوست ندارید یا بازی هم می کنید دیگه این حرف های ابکی رو نزنید به نظرم دیگه باید برای شما یه چیزی بسازن درست مثل غذا که باب میلتون باشه … من به شما دوستان نمیگم به امید دیدار چون قرار نیست چنین نظراتی رو دیگه ببینم من میگم خدا نگهدار من نمیدونم شما دوستان چرا چیزی رو که دوست ندارید اصن انتخاب برای بازی کردن می کنید … البته و صد البته که با چند تا جستجو دانلود می کنید دیگه ….
    اگه خواستید نام کاربری منو پاک کنید یا همان حذف کنید حتما این کار رو انجام بدید …. چون من اشتباه کردم که وارد بحث های شما میشوم و الکی الکی + شما رو خراب میکنم … :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:

    • bhmup گفت:

      میگم میخوای تمام سایتا و مجله های نقد بازی رو ببندیم چون به حساب شما اگه بازی بد بود باید دهنمون رو ببندیم چیزی نگیم فقط اگه بازی خوب بود و بازی مورد علاقه شما بود بیایم بگیم به به انگار معنی نقد رو نمیدونی
      اگه بد چیزی رو میگیم باید خوبشم بگیم و بالعکس (در موارد نقد)

      • MC B Apache گفت:

        سعی نکن دوست عزیز خودت رو پشت اسم نقد پنهان کنی … فقط یه نگاه به تمام خبرهای منتشر شده از متال گیر سولید بنداز و نظرات رو بخون البته با دقت هم بخوان … شاید پیش خودت بگی چرا باید دهان را بست بهتر نیست دخالت نکرد یا شایدم پیش خودت بگی من چیزی نمیدونم باور کن اصن مهم نیست که بیای اینجا منو نقل بگیری …. شما هم دچار همان توهم عجیب غریب شدید آره منتظر یه چیزه ماورائی باشید که کاملا شما رو رازی کنه …. منتظر باشید شاید با هم یه کاسه بشن…. :reallyangry: :no: :no:

        • bhmup گفت:

          دالی موشه
          من از پشت نقد امدم بیرون
          ۱-راضی درسته نه رازی (رازی دانشمند بوده)
          منم بازی های سایلنت هیل و رزیدنت رو خیلی دوس دارم ولی وقتی تو این شماره های اخر گند زدن نگفتمهی بچه ها دهنتون رو ببندید این بازی فلانه

          • kaveh-67 گفت:

            داداش روباه هستش……… :rotfl:
            تیتر افتضاح هستش بعد گیر دادی داری غلط املائی می گیری………
            شما اصلا بازی رو انجام دادی؟؟؟؟ شک دارم…………… :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

            • bhmup گفت:

              من رو ۳۶۰ رفیقم بازیش کردم
              و نگفتم بازیه بدیه اصلا در موردش قضاوت نکردم فقط گفتم لحن اون دوستمون بد بود همه دهنشون رو ببندن چون اقا عاشق این بازیه من هدفم این بود که بگم این حرف ایشون بده لحنش بده ایراد داره
              اره اگه بخوام قضاوت کنم متال جدید به نسبت متال های قبلی ضعیف بود و این حرف من نیست به منتقدا و نمراتشون نگاه کنید

              • MC B Apache گفت:

                خوبه دیگه کی داره از نحوه بیان صحبت میکنه …. دوست با ادب اول از همه که خودت اون کلمه رو به کار بردی پس به من نچسبون که بیشتر از این نمیخوام بحث کنم تا اینجا درست ….و در ادامه تو نبودی موش بازی رو شروع کردی پس هرچی گفتم حقت بود تا اینجا هم درست .. همه دوستان عزیز هم میان می خونند بازم باعثش تو بودی بازم درست …. من کاملا منطقی نظر دادم میدونی چرا چون دوستانی که برای نظر دادن وارد این پست میشن میدونن از جمله علیرضا – آرش دوست داشتنی البته با پسوند اسمان و غیره…. حالا که چی می خوای بگی من بد خوب اصن من بد …. یه زمانی خیلی از دوستان حرفه ای متال گیر سولید در نسخه سوم تا به الان می گفتند اسلات کجای داستان بود اون که کبرا بود ….همه اینا رو گفتم که بدونی در مورد چی حرف میزنی ….همون دسته (۱) و(۲) خوده شما هستید …به امید دیدار :yes:

          • MC B Apache گفت:

            خوبه خوشم میاد کم نمیاری ….
            لازم به بیان نبود ولی خوب شد گفتی فکر کردم از جای دیگه زدی بیرون…
            اگه ویرایش داشت سایت بهت می گفتم لقب های خودت رو اینجا سری نکنی …
            در ضمن خیلی ببخشید که باعث شدم به خودت فشار بیاری برای پیدا کردن اسم این دانشمند در کتاب های درسیت….
            در کل شما دوستان چند دسته هستید …
            ۱- دوستانی که اصن بازی نکردن و ما رو با نظرات شگفت انگیزشون تند تند دارند مورد تعجب قرار میدن…
            ۲-دوستان دیگر که فقط در پی تخریب این عنوان با شکوه هستند…
            ۳-دوستانی که درست مثل به دست آوردن XOF پشت کوله اسنیک و تکمیل همه XOF ها و سپس تیر اندازی نهایی به این عنوان اینو مثال زدم که حداقل نتونستی بازی کنی یه پیش در آمد باشه برای خوده خودت….
            از اول فهمیدم داری تند تند دش می زنی پس بگو برای همون رازی رو خوردی خاله سوسکه… تمام… :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:

            • bhmup گفت:

              ای کنت اسپیک پرشین!!!!!
              نه میتونم فکر کنم شما بلد نیستی
              تو از همون اولشم دلت روشن بود و مچ من رو گرفتی و کلا من در پی تخریب متال هستم زیرا نیروهای xof به بنده رشوه دادند که اسنیک رو از بین ببرم و تو از نقشه شوم من برای دزدیدن اسلحه متال با خبر شدی
              نه بذار یه داستان دیگه بگم:من از اخه از کی پول گرفته باشم که متال خراب کنم بذار ببینم هیتمن یا سم فیشر!!!نه اونا که انگشتکوچیکه اسنیک نمیشن اهان از خودم رشوه گرفتم اخه اگه متال خراب شه من حال میکنم وو کلی اذت میبرم

              خب خب من برم تو ۳۶۰ با اسنیک یهو برم تو دشمن خودکشی کنم از بس من از متال بدم میاد

              • MC B Apache گفت:

                میدونستم که جنبه نداری می خوای به جنجال بکشونی .. با این حرکات روشنت ولی ای کاش از نظرات من میفهمیدی ولی اشکالی نداره این دوست عزیز Kratos-_-0_0 خیلی روشن داره دلیلش رو میگه کمی یاد بگیر :evilgrin: …. دیدی به قول خودت مچت رو گرفتم گفتم چرا ۹ XOF هست پس ۱۰ خودت بودی شیطون منم به خاطر همین گفتم به امید دیدار… :yes:

                • bhmup گفت:

                  چقدر خداحافظی میکنی داداش
                  من شما رو یادم میاد بذار ببینم پوارو نبودی؟چقدر مچ میگیری داداش تازه کشف کردی که من میخوام جنجال هم بکنم (اختلال در نظم ملی-نشویش اذهان عمومی تجاوز به امنیت سایت و انحراف سایت و کاربراش به سمت کج)در صورتی که اگه همه برن از بالا بخونن میفهمن که کی شروع کرد به چرند گفتن به هرحال صلاح کار خویش عاقلان دانند
                  یه خدافظ واقعی به دوست عزیزم برو استراحت کن

                • MC B Apache گفت:

                  خیلی خیلی خوشمزه ای … زیاد گنده ور میداری یه عینک دیگه برای گوشات بخر ….
                  چرند جوابت رو دادم …. چون حقت هست خودتم میدونی چون تو خودت رو قل دادی زیر تیغه من پس جراحتشم به روشنی روز به جون بخر چون بازم بارت میکنم با چهارتا حرف قشنگ :evilgrin:

  • اینم از عاقبت نیومدن نسخه pc :yes: :yes: :yes: :yes: 😀 😀 😀

  • MC B Apache گفت:

    نسخه بعدی هم بیاد بازم چنین نظرات بی نظیری از سکوی پرتاب اوج خواهد گرفت البته از سمت شما دوستان بی لطف… :no: :no: :no:

  • MC B Apache گفت:

    انقدر نظر میدم که از ادامه دادن نظرات خوشگلتون صرف نظر کنید … فقط جای دانیال خالی میدونید چرا اگه الان بود همین حرف منو میزد و ان وقت همه شما هم هی از اینا می فرستادید :yes: :yes: :yes:

  • kaveh-67 گفت:

    هنوز برای فهمیدن این موضوع خیلی زوده………….تازه خود کوجیما گفته بود که نمی خواسته این مقدمه رو بده با اصرار زیاد هواداران اون رو عرضه کرده….و به احتمال خیلی زیاد این مقدمه در tpp هم وجود داره…………و از اونجایی که این بازی داستان پیچیده ای داره هر کسی نمی تونه باهاش ارتباط برقرار کنه……….
    بعد از گذشت این همه مدت هنوز که هنوزه به بیگ باس میگن سولید اسنیک…که این نشان دهنده همه چیز هست………. 😀
    و داستان هم یه تم تاریک از مسائل جنگ و مسائل سیاسی داره که خیلی ها خوششون نمیاد(منظورم از خیلی ها رو که گرفتید)
    تازه یه سری مسائل سانسور شده وگرنه الان آشوبی به پا میشد…..
    خلاصه…انتظار شما از یه بازی خوب چی هست؟؟؟ من یکی که نفهمیدم…. :-/
    ubuntu جان یه آدرس بهت میدم بیا اونجا تمام فنهای متال گیر هستند……..
    طرف همچین داستان رو توضیح داده که آدم کیف می کنه………. :yes:

  • Kratos-_-0_0 گفت:

    من کاری به کوجیما ندارم ، ولی ناشر این بازی کونامی از این سری میخواست یه
    دزدی درست حسابی بکنه برای ۳۵ دقیقه گیم پلی قیمت گزافی روی این بازی گذاشته در حالی که می تونست مقدمه ای بر بازی mgs 5:TPP باشه
    که خوشبختانه اینطور نشد(شاید برای خیلیا تو این سایت مهم نباشه چون نسخه کپی بازی با ۵ تومن ناقابل تجربه میکنن ولی نسخه ی اورجینال قضیه کاملا فرق میکنه)
    نظر شخصی من بود.

  • gta baz گفت:

    اخه این نسخه کامل نیست بعدشن باید ۶ ماه وقت داد

  • kaveh-67 گفت:

    آقای صالحی وقتی tpp عرضه بشه نمیزاره کسی دستش به goty برسه………شک نکن……………. :yes: :yes: :yes:

  • liquidsolid گفت:

    یعنی از سال ۱۹۸۵ تا الان یک بار نباید این فرانچ ضعف داشته باشه…….اونم تازه کوجیما گففت این استات فنتوم پینه.

    حمه فرانچا پسرفت داشتن……و همشون عمرشون به ۱۵ سال هم نمیرسه…..بغیر از تعدا بسای محدودی.

    نامردی نکنین بابا.

  • mohammadjaleh گفت:

    هه براچی دعوا راه انداختین بالا برین پایین بیاین این نسخه یک لکه ی ننگ برای سری MGS بود و به نظر من نباید اصلا عرضه می شد حالا هم باید منتظر PP بمونیم تمام این دیگه دعوا نداره

  • Snake گفت:

    “زرشک”

    همش ی مرحله اس؟
    من که phantom pain رو بازی می کنم البته اگه ۲۰۱۴ بیاد.
    این همه وقت گذاشتن فقط ۲ ساعت؟
    استاد تر نزده به تر تر افتاده فقط.

  • Snake گفت:

    اوه چه توهین تو توهینی شده :vampire:

    آقا زشته انقدر توهین نکنید. استاد بازی هاش خوبه حالا درسته بازی کم بود ولی بازیش همه لحاظه خوبه.

    بعد انقدر توهین نکنید دیگه سنتون گذشته از این کارا دوستان دانپزشک جاشون تو سایت بازی نیست (اطلاع رسانی)

  • mohamad.h.a گفت:

    (( فروش کم و متای ضعیف این بازی دلیل بر بد بودنش نیست بلکه بدلیل قیمت زیاد و مدت زمان گبم پلی این بازی به این سرنوشت دچار شد که تو اکثر نقدهای این بازی بهش اشاره شده ))
    تموم شد دیگه چرا دعوا :no:
    یه خورده با اعصاب راحت تر نظرات خودتونو بیان کنید ای بابا 😐 خوب نظرتون گرامی ولی باید به سلیقه و نظرات دیگران هم احترام گذاشت و منطقی با هم تبادل نظر کنین نه این که عقیده شخصیتونو بخواید به هر طریقی شده به بقیه منتقل کنین و … .
    خدایی خودتون ببینین بحث راجع به چی بود به چی کشیده شد :no: هیچی شما که عقل و درک و فهم دارین بیاین یه دفعه ادرس بدین برین کامل از خجالت هم در بیاین

    • MC B Apache گفت:

      سلام… :-*
      واقعا شرمنده حاله شما هم دیگه داره بهم میخوره ….
      به قول صیاد دوست داشتنی این بی ادبه باید یه انگوشت بزنم چشمش … :evilgrin: :no:
      بازم به بزرگی و صبر خودتون ببخشید :evilgrin: :yes: :yes: :yes:

    • bhmup گفت:

      اقا محمد گل منم همین رو میگم بحث از کجا به کجا رسید فقط بخاطر توهین های این اقا به خدا برو کل این سایت رو با سایتای دیگه که من هستم با همین اسم هم هستم بگرد یه کلمه از حرف تعصبی و بی منطق نمیشنوی ولی اصلا این اقا شورش رو در اورده یه نگاه بنداز من گفته بودم که اگه شما این بازی رو دوست داری دلیل نمیشه که دیگرون دهنشون رو ببندن و نظری ندن این اقا شروع کرد به توهین ها و حرفای خودش من حرف بدی زده بودم؟برو بخون ببین من چی گفتم بعدش این اقا چی گفت تا حالا سابقه نداشته من تو این سایت یه حرف رو یک صدم این جنجال با کسی ادامه بدم از بس این ادم بی شعوره

      • MC B Apache گفت:

        انقدر مزاحم دوستان دیگه نشو … خودتم میدونی دهنتو ببند رو تو گفتی کاملا مشهود هم هست خودتم تبلیغ نکن با این اخلاق گندت فلفل خور بی ادب در ضمن سایت های دیگه هم تبلیغ نکن ما اینجا هستیم نه جای دیگه بی ادب :no: :no: :no: :evilgrin:

      • MC B Apache گفت:

        علیرضا جان شما دیگه بی ادبی نکن کلا ولش کن اون با من طرفه :yes: :yes: :evilgrin: :-*

      • mohamad.h.a گفت:

        فدات دادا ولی ببین شاید هردوتون درست میگین اصلا نظرتونه ولی هردو اشتباه کردین که به هم بی احترامی کردین دیگه کشش ندیدن به جای باریک بکشه دوتا ادم عاقل و بالغین دیگه به سیبیل که نیست فقط .
        :yes:

      • bhmup گفت:

        ادم عوضی بی خود من فحش کی دادم؟
        چهار تا دهاتی که معلوم نیست واسه کدوم قبرستونی هستن اومدن زر میزنن من رفتم حموم کردم امدم که بیام بگم جناب مدیر سایت دوستانی که شاهد این حماقت بودین بخشید من تمومش میکنم این دو تا به اسم خودشون زدن

        همش خودشون فحش دادن توهین کردن هی میگن من فحش دادم برید گمشید بابا یه مشت دهاتی بی نام و نشون

        • دوست عزیز ناراحت نشو
          اقای خردمندی تو کامنت اون طرف مقابل شما گفته که برخورد میکنه پس چرا به خودت میگیری؟!

          در اصلا اون کسی که بشما برخورد کرد تقصیر کاره که شروع کرد این بحثو
          دیگه طرفداری متالگیر زیاده تو سایت واسه همین ملت جو گیر میشن میگن:

          ” اگر با بازیش حال نمیکنی حق نداری بگی بده!”

          منطقون تو حلقم! 😐

          شما هم کوتاه بیا نارحت نشو

          استاد کوجیما استاد بزرگیه ولی زیادی بزرگش کردن… دیگه دارن ازش بت میسازن
          یه طوری صحبت میکنن در موردش که مطمئنم خود ژاپنی ها هم اینطوری تعریف نمیکنن!

          مطمئنم بجز ادمین های سایت و چندتا از اعضای با تجربه، کسی دیگه ای “تاد هاورد” رو نمیشناسه…اگر بشناسه اینقدر کوجیما کوجیما راه نمینداختن

          البته اقای کوجیما هم اینقدر بزرگ هست که کل زندگی شو وقف بازی سازی کرد ولی بازم نباید اینو زیاد بزرگ جلوه داد چون میتونه دلیل های بیشتری داشته باشه این کارش مثلا شهرت بیشتری داشتن میتونه بهترین دلیل باشه

          خواهشا ایرانیان عزیز …هموطنان گلم…. اینقدر جو گیر نشین تو طرفداری کرد و ضایع کردن
          متسفانه ما ایرانی ها تو همه چیز یک هستیم! هم بدی هامون و هم خوبی هامون!
          ببخشید کم نصحیت کردم :laugh:

  • mohamad.h.a گفت:

    سلام دشمنتون شرمنده باشه . از نصیحت بدم میاد ولی بیخیال شین روبوسی کنین 😀 تموم شه بن میشین از بن بگذر فک میکنم از شما دیگه گذشته باشه که با دعوا و بی احترامی باهم تبادل نظر کنین :yes:

  • MC B Apache گفت:

    دوستان من دیگه ادامه نمیدم فکر کنم ادب شد دیگه برای تمام پستهای من در رابطه با نقل های خیلی زیاد و بد شرمنده …. خودتون با روحیه سالم پاک کن من باشید اگر هم مجازات من بن یا حذف هست سرا پا اماده هستم برای اجرای حکم… :-* :-* :-* :-*

  • peen گفت:

    دوستان گیمر واقعا از شما ها بعیده ببنید من خودم عاشق متال گیر هستم اگه کسی مثلا بگه فلان شماره بازی بد هست درسته ناراحت میشم ولی نظر هرکس قابل احترامه به شرطی که از ادبیات مناسب استفاده بشه مثلا بگید دوست نداشتم بازی را به این علت دعوا نداره دیگه من خودم رزیدنت هم سری محبوبم هست ولی شماره ۶ واقعا بد بود اگه بخوام دلیل هاش را بشمارم میشه شاهنامه یا شماره ی اخر سایلنت هیل هم همینطور پس اگه کل دنیا یک بازی را دوست داشته باشند همیشه یه نفر پیدا میشه که میگه من دوست ندارم پس به نظرات هم احترام بزارید و از بازی کردن لذت ببرید

Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا
Metal Gear Solid V با اختلاف زیاد:بدفروش ترین بازی سری در ژاپن | گیمفا