سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا

سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen

کسری نراقی
۱۲:۳۳ ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا

Thomasz Gop را که می شناسید، سازنده The Witcher 2 که این روز ها سرگرم ساختن Hack n Slash- Adventure نسل هشتمی اش به نام Lords of The Fallen است. این بازی قرار است تا با ترکیب نکات مثبت بازی های Witcher و Dark Souls یک تجربه منحیر به فرد را خلق کند. این شما و این هم مصاحبه ای با Thomasz Gop

 

Lords of the Fallen

اگر The Witcher 2 را تجربه کرده باشید، می دانید که Thomasz Gop مهارت خاصی در خلق داستان های حماسی و غنی دارد، روایت داستانی The Witcher 2: Assassin of Kings به عنوان “الماس” آن بازی ظاهر شد؛ البته شما هم می توانستید با تصمیم های خود، نقشی در داستان داشته باشید و این دقیقا کاری است که Thomasz Gop در آن مهارت دارد. در این مصاحبه می خوانید که Lords of the Fallen (به اختصار LOTF)، بیش از این که یک عنوان داستان محور باشد، وابسته به Action می باشد. اما به نظر من این گته تا حدودی متواضعانه می باشدف چراکه پیش زمینه داستانی LOTF یکی از بهترین هایی است که در سال های اخیر با آن مواجه شده اید.

آیا می توانید در مورد پیش زمینه های داستانی این عنوان سخن بگوید؟

مطمئنا. داستان این بازی نیز همانند The Witcher در یک دنیای خیالی اتفاق می افتد که در آن مردم یک دید کاملا مذهبی به شیطان دارند. هزاران سال قبل از اینکه بازی آغاز شود، انسان ها پی بردند که دیگر نمی خواهند از شیاطین پیروی کنند و پس از اتحاد با یک دیگر، و آن ها را شکست دادند و در اعماق زمین زندانی کردند. شیاطین سعی کردند تا بار دیگر برخیزند اما توانش را نداشتند. عصر جدیدی آغاز شده بود.

مردم تعیین کردند که شیطان نباید اجازه بازگشت داشته باشد تا به خاطر تمام کارهای اشتباهی که انجام داده است، تحت شدید ترین شکنجه های انسان قرار گیرد. سپس مشغول به خالکوبی نمادی از هر گناه بر روی صورت اشخاص گناه کار (که آن کار اشتباه “خاص” را انجام می دادند) شدند. LOTF داستان شخصی به نام Harkyn را روایت می کند، مردی که بدنش پر از این نماد ها (نماد های گناه) است. او شرور ترین انسانی است که به دنیا آمده و البته بسیار خوش شانس است، چراکه تنها کسی است که می تواند در مقابل ارتش شیاطین شکست خورده (که دوباره قیام کرده است) قرار گیرد و آن ها را متوقف کند.

قهرمان داستان کسی است که انواع و اقسام گناه ها را مرتکب شده است و آن گناهان بر صورتش نقاشی شده اند، هر کسی از آنان خبر دارد. این موضوع شخصیت منحصر به فردی به قهرمان داستان خواهد بخشید. از یک سو مردم فکر می کنند که شیطان را نابود کرده اند، از سوی دیگر دست به دامان فردی شده اند که انواع و اقسام کارهای شیطانی را انجام داده است و به نوعی یک شیطان در جلد انسان است. ممکن است عجیب به نظر برسد اما به زیبایی داستان کمک شایانی خواهد نمود. شیاطین بازگشته اند، کسی دلیلش را نمی داند، پس چه باید کرد؟ با کمک شیطان (قهرمان داستان) به جنگ شیاطین باید رفت.

 تریلر گیمز کام بازی Lords of the Fallen

[jwplayer mediaid=”103364″]

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت کم

مقایسه های زیادی بین LOTF و Dark Souls انجام شده است. نظر خود شما در مورد این مقایسه ها چیست؟

همه چز برای خلق یک حماسه آماده است، اگر شما تریلر بازی را مشاهده کرده باشید، خواهید فهمید که Harkyn چگونه علیه شیاطینی که به تازگی از خواب برخاسته اند مبارزه می کند. این بازی برای تازه کاران نیست، اگر می خواهید در بازی حرفه ای باشید و تسلیم دشمنان نشوید باید تلاش زیادی به خرج دهید تا مبارزه را فرا گیرید و دشمنانتان را تنبیه کنید. برای همین است که LOTF با Dark Souls مقایسه می شود.

ایده “مشکل بودن بازی” به خوبی توسط سازندگان Dark Souls بسط داده شد. انتظار مردم از Dark Souls بالاتر رفت، آن ها انتظار داشتند که یک بازی سخت و مشکل را تجربه کنند. مردم آماده بودند تا بعد از شکست خوردن در برابر موجودات Dark Souls بگویند: “خب این دفعه سخت تر تلاش می کنم تا بتوانم پیروز شوم”. این دلیل لذت بردن مردم از Dark Souls بود. مهم نیست که بازی سخت باشد، اگر منابع محدودی هم در دسترس داشته باشید، سخت تر تلاش خواهید کرد و البته لذت بیشتری خواهید برد. شما در LOTF یک تجربه چالش برانگیز را تجربه خواهید کرد، دقیقا همانند چیزی که در Dark Souls تجربه کردید.

به نظر شما چه قشری از بازیبازان بیشتر جذب این بازی خواهد شد؟

ما قرار نیست که با “تبلیغات دروغ” این بازی را به عنوان “یک بازی دیگر” بفروشیم. این بازی قرار نیست طرفداران Dark Souls را جذب کند، همان قدر که بین این دو بازی شباهت وجود دارد، تفاوت نیز هست. برای مثال “روایت” در این بازی عمیق تر شده است، دیالوگ ها جذاب تر هستند. NPCها و ماموریت هایی که به قهرمان بازی می دهند، با آن چیز “طاقت فرسایی” که در Dark Souls تفاوت دارند. هسته این بازی Action RPG به علاوه مبارزه با Bossها و غول ها. طرفداران Action RPG و دوست داران بازی هایی مانند Dark Souls این بازی را دوست خواهند داشت.

در طول بازی با شخصیت های جدیدی آشنا خواهید شد

آیا این بازی دارای گیم پلی منحصر به فرد است یا از بازی های دیگر الگو برداری کرده است؟

در این بازی ۹ کلاس اسلحه وجود دارند که هر کدام قدرت و سرعت مبارزه متفاوتی را به شما ارائه خواهند کرد. بعضی از این اسلحه ها دارای Combo هستند و شما می توانید حرکات نمایشی با آن ها انجام بدهید اما بعضی دیگر به حدی سنگین هستند که به سختی می توانید آن ها را از زمین بلند کنید. بعضی ها برای مبارزات تک نفره مناسب هستند و بعضی دیگر برای مبارزات چند نفره.

البته این پایان کار نیست، چراکه هر کدام از این کلاس ها دارای قدرت های جادویی منحصر به فرد هستند که آزادی عمل و هیجان را به شما هدیه خواهد کرد. این مکانیک همانند بازی God Hand است که در آن می توانستید Comboهای خود را با حرکات موجود در بازی طراحی کنید و بی نهایت حرکات جدید تولید کنید. البته باید توجه داشته باشید که اسلحه های Harkyn توانایی های بیشتری هم دارند که در هننگام انتشار بازی متوجه آن ها خواهید شد.

این بازی قرار است در زمینه “سختی” راه Dark Souls را طی کند. سیستم Craft بازی نیز همانند DS خواهد بود. LOTF قرار است که فاصله بین “تازه کار بودن در آغاز” و “حرفه ای بودن در پایان “را کم تر کند، شما بعد از مدتی بازی کردن، بازی را فرا خواهید گرفت و در همان ساعات ابتدایی بازی، “همه فن حریف” خواهید شد.

ایده این بازی چه زمانی به ذهن شما خطور کرد؟ برای چند سال این بازی در دست ساخت بوده است؟

LOTF امسال عرضه خواهد شد، اما برای ۲ سال تحت نظر دو استودیو CI Games و Deck 13 در دست ساخت بوده است. اگر تنها یک چیز باشد که از فرنچایز The Witcher آموخته باشم، آن “تبلیغات به موقع برای بازی” خواهد بود. شما باید بدانید که چه زمانی بهترین موقع برای دادن اطلاعات به دیگران است و چه اطلاعاتی بهترین برای عرضه به بازیبازان است. برای همین است که اطلاعات زیادی از LOTF در دسترس نیست، ما زمان مناسب را تشخصی خواهیم داد و اطلاعات بیشتری از بازی عرضه خواهیم کرد.

باس های گوناگون در ابعاد مختلف به سراغ شما خواهند آمد!

این بازی قرار نیست Dark Souls یا The Witcher باشد، بلکه ترکیبی از این دو بازی را می توان در LOTF یافت. این بازی یک RPG سنتی همانند The Witcher نخواهد بود. در این بازی شما با یک Action RPG جدید مواجه خواهید شد، در تریلر های که در آینده عرضه خواهیم کرد این موضوع را خواهید دید. من دقیقا نمی توان زمان دقیقی برای عرضه این تریلر مشخ کنم اما قول می دهم که با دیدن آن، هر آن چه که از بازی انتظار دارید را در آن خواهید یافت؛ البته این تریلر بیشتر به معرفی “اکشن” بازی خواهد پرداخت تا اینکه بخواهد داستان بازی را روایت کند.

Lords of the Fallen در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا
سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سقوط یک انسان | مصاحبه با سازندگان Lords of the Fallen - گیمفا