فرنچایز inFamous پا در راه Assassin’s Creed گذاشته است؟| کارگردان inFamous: Second Sonتوضیح می دهد!
اکنون بسیاری از گیمران استدیو Sucker Punch را استدیو inFamous می نامند. آقای Nate Fox کارگردان inFamous: Second Son ضمن بد ندانستن این موضوع، به آینده این فرنچایز امیدوار بوده و صراحتا بیان می کند که ادامه این فرنچایز در هر جا و در هر مقطع زمانی قابل رخ دادن است. البته ایشان با پشتوانه ی دلگرم کننده ای این گونه سخنان را بیان می کند چرا که با توجه به نمرات نسبتا بالای inFamous: Second Son و هم چنین نگاهی به UK charts می توان متوجه شد که ایشان بیراه نمی گوید. آقای Nate Fox در مصاحبه با خبرگزاری OPM سخنان خود را اینگونه توجیه می کند:
محتوای فرنچایز inFamous وسعت بسیاری دارد به گونه ای که هر شخص ( در بازی) می تواند نیروی خود را در راه خوبی یا در مسیر شیطانی به کار ببرد. این مضمون داستانی دارای وسعتی بدون مرز است به گونه ای که هر شخص در هر سنی، از هر نژادی ، در هر زمانی و در هر کشوری می تواند نیروی خود را در مسیر خیر و شر به کار ببرد. این امر به ما اجازه می دهد تا خط داستانی inFamous را در هر مکان و هر برهه ای از زمان به اجرا در بی آوریم.
او inFamous: Second Son و نسخه های قبلی این فرنچایز را دست پخت همین ایده دانست و افزود:
داستان inFamous: Second Son و Delsin، داستانی جدید است، در شهر جدیدی اتفاق می افتد و نیرو های Delsin نیز نو و تازه است. لذا شما حتی باید انتظار کارکتر هایی جدید و متفاوت از نسخه ی قبل از خود را در این فرنچایز داشته باشید. او هم چنین به شوخی( که چندان هم از واقعیت دورنیست) گفت: آیا شما دوست دارید کارکتر آینده یک نینجای قهرمان باشد؟!
پس از آن از ایشان پرسیده شد که آیا inFamous قصد دارد پا در راه Assassin’s Creed بگذارد؟ آقای Nate در پاسخ گفت:
Assassin’s Creed مثال خوبی برای این امر است چرا که دو فرنچایز در نسخه های جدید خود شاهد کارکتر هایی جدید با نیروهایی نو و هم چنین لوکشین هایی متفاوت از قبل هستند. می توان Bioshock را نیز به این جمع اضافه نمود. البته تفاوت هایی بین این ها وجود دارد اما در واقع سیاست های ساخت نسخه جدید آنها یکسان است و مبتنی بر ایجاد تفاوت نسبت به نسخه های قبلی فرنچایز می باشد.
شما این ایجاد تفاوت را دوست دارید؟ مثلا نسخه بعدی inFamous را در ژاپن ببینید؟ البته اگر نسخه آینده Assassin در آن جا روایت نشود!
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
نظرات
مرسی بابت خبر
من که متاسفانه پلی ۴ ندارم
انشالاه بخری منم بخرم بدم داداش کوچیکم بازی کنه
JUST PC :yes:
ممنون بابت ایم خبر نسبتاٌ مهم.
ایم=این
دیگه حالم از نینجا بهم میخوره. همه رو دارن نینجا میکنن. ما از بازیایی که نینجا داشت خیر ندیدیم :no: 😛
البته من به عرض شما برسونم که سبک نینجا مشکلی نداره اما سازنده های بازی هستند که این سبک رو به گند کشیدن و از موجودات خیالی در این سبک استفاده می کنند
اگه این سازنده ها بیان زندگی یک نینجا واقعی رو به تصویر بکشند مطمئنن شما خوشتون میاد 😉
دباره دل پلی ۴ ندار ها را اب انداختید
بازی متوسطی هست :yes:
من که تا میرسه دستم میمیرم :reallypissed:
اینفیمس زمان جدیده اساسین زمان قدیمه باو هر دوشونم یه جا برن، کلا محیط بازی فرق داره!
با تشکر از دوستانی که کامنت گذاشتن! دوستان رو به خوندن کل متن خبر دعوت می کنم 😐 :dazed:
مرسی بابت خبر
دیگه باید اسم سایتو عوض کنن بزارن پایگاه اطلاع رسانی infamous: second son :rotfl: :rotfl:
چ اواتار مردی داری 😀
مر۳۰ بابت خبر :yes: