سرپرست سابق پروژه The Walking Dead در مورد سو استفاده از QTE در بازی توضیح میدهد
شرکت Telltale Gamesسازنده سری بازی های The Walking Dead و Wolf Among Us و همچنین بازی های در دسته توسعه Tales from the Borderlands و Game of Thrones چندی پیش در مورد برخی از نکته های داستان بازی نقدی را منتشر نوشته و منتشر کرد. داستان بازی The Walking Dead مطابق با مقدار گیم پلی بازی به صورت دقیق نوشته شده. QTEs ( دکمه زنی سریع ) یکی از مهم ترین مکانیک های سری بازی های شرکت Telltale Games است که تا کنون تمامی بازی های ساخته شده توسط این شرکت از این بازی به صورت منحصر به فرد بهره مند هستند مخصوصا بازی هایی چون The Walking Dead .
QTE ها در بازی به صورت خیلی جدی در در زمنیه طراحی و ساخت بازی، نقش خاصی نداشتند، و مطابق با گفته ی سرپرست سابق بازی The Walking Dead آقای Sean Vanaman در GDS 2014 ;” این امر به این معنی نیست که با QTE ها در ساخت و توسعه بازی سو استفاده شده باشه و همچنین QTE یکی از مهم ترین مشکل ها در بازی نیست، مقدار این دکمه زنی ها به داستان کلی بازی مربوط است که به چه صورتی نوشته شود. ”
زمینه اصلی نکاتی که او اعلام کرد این بود که در داستان بازی به هیچ وجه از QTE ها سو استفاده نشده و این امر کاملا به داستان بازی مربوط است، که مطابق با داستان بازی The Walking Dead دکمه زنی ها با داستان کاملا هماهنگی دارند.
پر بحثترینها
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- فروش ۸ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 روی استیم تنها در دو روز ابتدایی عرضه
- بیاحترامی دوباره Assassin’s Creed Shadows به فرهنگ و سنتهای ژاپن
- عملکرد ضعیف Spider-Man 2 روی PC همچنان ادامه دارد
- نویسندگان سابق بایوور روی Ghost of Yotei کار میکنند
- نیل دراکمن و کریگ مازن از انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی در سریال The Last of Us دفاع کردند
نظرات
QTE ها در بازی به صورت خیلی جدی در بازی خیلی و ذاتی خیلی در زمنیه طراحی 😮
لطفاً یکی این جمله رو ترجمه کنه برام :silly:
:idk: :sidefrown: :sarcasm: 😮 :hypnotized: :dazed: :X-P:
دکمه زنی ربط به داستان داره؟! جلل الخالق 😐
تو این بازی فکر کنم بله
آخه دکمه رو نزنی، فقط میکشنت زامبیا و میبازی ربطی نداره اصلا آخه! نزنی میبازی پس مجبوری بزنی تا بازی ادامه پیدا کنه 😀