خروج طراح ارشد عنوان Infamous:Second Son از استودیو Sucker Punch
طراح ارشد عنوان Infamous:Second Son آقای Jaime Griesemer به صورت رسمی خروج خود را از این استودیو تایید کرد. آقای Griesemer در جواب به توییت یکی از کاربران مبنی بر واقعیت داشتن خروج ایشان از این استودیو با تجربه و پرآوازه، خروج خود را اعلام کردند:
…و بله، من استودیو Sucker Punch را ترک کردم و متاسفانه نمی خواهم تا مدتی درباره ی آن حرف بزنم.
از کارنامه ی فعالیت های آقای Jaime Griesemer میتوان به کار کردن در استودیو Bungie و نقش داشتن در طراحی سری بازی های Halo اشاره کرد. فعالیت او در استودیو Bungie این زمینه را برای او فراهم کرده است تا بتواند به Sucker Punch راه پیدا کند. خروج وی از این استودیو نقش زیادی هم در ساخت بازی Infamous:Second Son نداشته است زیرا این عنوان چندی پیش گلد شد.
هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی آقای Jaime Griesemer برای کار کردن چه استودیویی خواهد بود اما هر کجا که هست برای ایشان آروزی موفقیت می کنیم.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
قیافـــــــــــــــــــرو :silly: :silly: :silly: :silly:
لطفا یکی جواب منو بده چرا تو گیمفا خبر دادن که اپدیت ۱.۶۲ برای ps4 حجمش336mb هستش ولی تو سایتای us.playstation.com/ps4 یا تو سایت uk.playstation.com/ps4 هر دو سایت با حجم 320mb برای دانلود گزاشتن :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: