Ghost Recon: Shadow Wars :Julian Gollop بهترین لانچ تایتل ۳DS بود
Julian Gollop طراح و تهیه کننده سابق استدیو Ubisoft Sofia که در ساخت بازی های Assassin’s Creed III: Liberation برای PS Vita و Ghost Recon: Shadow Wars برای ۳DS که هردو لانچ تایتل بودند نقش داشته است.
از چگونگی ساخته شدن Ghost Recon: Shadow Wars و انتخاب این بازی به عنوان یکی از بهترین لانچ تایتل های ۳DS میگوید.
Julian Gollop در پاسخ به راضی بودند از عملکرد Julian Gollop به عنوان یک لانچ تایتل گفت:”
من درمورد نقد ها و نظرات منتقدان درمورد Ghost Recon: Shadow Wars بسیار خوشحال هستم. در آن زمان وقت ما برای ساخت یک بازی کافی نبود و مدت زمانی کوتاهی و بسیار محدودی قبل از لانچ کنسول با کیت توسعه آی که Nintendo فرستاده بود کار کرده بودیم. بازیی که ساختیم دومین بازی با امتیاز بالا ۳DS به عنوان لانچ تایتل در Metacritic بود. ساخت بازی برای ما دستاورد زیادی نداشت و همچنین از سود کافی نیز برخورد دارد نبود, چرا که این ها بخاطر قیمت بالای ۳DS در موقعه لانچ بود که بعد از مدتی کاهش قیمت این کنسول را شاهد بودیم.
Gollop درمورد چگونگی ساخت بازی و تصمیم گیری Ubisoft در مورد Ghost Recon بیان کرد:”
من می خواستم یک بازی در سبک turn-based strategy بسازم, اما Ubisoft در آن مقطع زمانی به ساخت چنین بازی هایی نمی پرداخت. من از با تفکری که انجام دادم برسی کردم و از میان فرنچیزهای Ubisoft نام Ghost Recon را برای ساخت بازی انتخاب کردم. من کنسول Nintendo DS را به عنوان دستگاه مقصد بازی جدید انتخاب کردم, کنسول های دستی Nintendo بازخورد خوبی در سبک های turn based strategy/tactics RPG داشتند. باید از بازی های Advance Wars و Fire Emblem متشکر باشم چرا که باعث شد ایده Ghost Recon meets X-COM برای NDS را به تیم Ubisoft بدهم و آنان نیز خواستار ساخت بازی شدند. آنان خواستند که یک نسخه از Ghost Recon برای DS ساخته شود و به طور همزمان با عناوین ۳DS عرضه شود. بنابراین تصمیم بر این شد که نسخه DS تاخیر بخورد و Ghost Recon برای ۳DS و به عنوان لانچ تایتل عرضه شود.”
Tom Clancy’s Ghost Recon: Shadow Wars به عنوان لانچ تایتل در سال ۲۰۱۱ برای ۳DS عرضه شد و توانست میانگین ۷۷ را کسب کند.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات